Tarkkuuskiväreistä tulee nykyänn monia kysymyksiä tänne, joka johtaa massa postintaa eli ajattelin tehdä arvosteluja...
MARUI
VSR-10: Tämä arvostelu koskee Tokyo Marui VSR-10 Pro-Sniper Version sekä Tokyo Marui VSR-10 Real Shock Version, koska aseet eroavat vain ulkonäkönsä takia. VSR-10 sarja on suosituin tarkkuuskivääri ja yksi parhammista hinta/ laatu suhteeltaan. Asetta on helppo virittää ja eikä se ole kovin kallista. Miinuksena on muovisuus ja keveys eikä mukana ole tähtäinkiskoja tai kantohihnan pidikkeitä. Tässä on hyvä tarkkuuskivääri aloittelijalle, joka haluaa sniper juttuihin. Ase kestää vakiona m100 tai m110 jousen, mutta rasittaa koneistoa enemmän eli vaikka virität vähäisen niin kannatan ostamaan kestävämpiä osia koneistoon esim: Jos haluan laittaa vaikka m120 jousen, niin suosittelen vaihtamaan jousenohjaimen ja ehkä ne männänpäät. No jos haluat virittää aseen tappiin esim. m170 jousella, niin silloin pitää vaihtaa jo kaikki jotta osat kestää. Suosittelen myös tarkkuuspiipun hankintaa.
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=2951
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=590
Tokyo Marui VSR-10 G-SPEC: Kyseinen ase aroaa halvemmasta VSR-10 versiosta. G-SPECISSÄ on tähtäinkisko valmiina ja erikoisäänenvaimennin, sekä se on lyhyempi kun otetaan vaiemmin pois. Aseessa on myös uusittu liipaisin koneisto.
Ase on muuten melkein samanlainen kuin halvempi VSR-10 sarjalaiset, mutta siinä tulee vielä lenkit kantohihnalle. viritys asteikot on melkein samanlaiset eli kummatkin kestävät melkein yhtä paljon virityksiä.
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=2947
Classic Army
Classic Army M24 SOCOM: Yksi parhaimmista tarkkuuskivääreistä ja yksi hienoimmista. Aseen ainut ongelma on heikot kierteet, mutta ne voi korjata metallisilla. Hintaakin on jo melkein 400€, mutta laatu voittaa hinnan. Ase on kestävä sisältä ja voi kestää vakio-osilla m120 jousen, mutta m150 jousen kanssa kannattaa vaistaa mäntä.
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=4115
Kuan Ju(tunnetaan KJ)
KJ M700: Ase matkii koneistoltaan kalliimpaa Tanakan m700 sarjan koneistoa. Sen mitä olen kuullut niin asetta kehutaan, mutta onhan niitä "maanantai kappaleita" Aseen hoppi on vain yksi pieni murhe, jonka voi korjata uudella hoppikumilla. Jos uskaltaa ja haluaa koittaa niin miksi ei sitten tätä KJ m700 sarjan aseita, en voi hakkua niitä.
Ps: Vakiona lähtönopeus on n:100m/s, mutta kun regulaattorin poistaa niin tehot voi kasvaa huhujen mukaan sinne 180 m/s, mutta sekin riippuu kaasusta, hyvin kestää vakio-osat.
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=3404
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=3403
Sun Project
M700: Sun Projectin M700 sarjalainen os paketista otettuna jo niin kuin oikea ase. vakiona on puutukki ja lähtönopeudetkin ovat ihan kivat. Asee suurin ongelma on vanhentunut tekniikka, joka näkyy hopissa ja vaikeassa viritysosien saanissa, mutta jos on hyvä ja tietää tarkkuuskivääreistä ja tietää liikkeen mistä saa viritys osia kyseiseen aseeseen, niin suosittelen.
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=580
Maruzen
APS-2 sarjalaiset: Tässä on legendaarinen ase sarja jota suosittelen kaikille!!! Ja sarjan paras ase on APS-2 SV Sniper jossa on vakiona tarkkuuspiippu ja tähtäinkiskot. Ase on tehokas ja todella tarkka kauas ja jos haluaa virittää niin osuma tarkkuus kasvaa 60 metriin saakka. Aseessa on vakiona vahvistettu latauskahva ja vakiona kestää m120 jousen.
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=572
APS Type 96: Jos on rahaa niin osta kaikein mieluiten tämä Maruzenin ase, ei muuta, koska ase on muuten samanlainen kuin muut APS.2 Sarjalaiset.
Tanaka
Kaikki mallit: Tämän valmistajan tarkkuuskiväärit ovat laatukamaa, mutta hintakin on suuri. Aseet ovat kaasu käyttösiä ja siten niissä on kovat lähyönopeudet, joten suosittelen näitä kokeneille harrastajille. tätä paremmaksi tarkkuuskivääri ei voi mennä ja kun vielä ostaa tarkkuuspiipun on käsissä huippi ase, mutta muistakaa ase ei tee pelaajaa!!!
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_catalog.php?c=14
UHC
Super X9: Proairsoft myy kyseistä asetta päälle 200€ ja mukaan saa tähtäimen ja bipodit( kiväärinjalat) Lähtönopeus on kova 123m/s ja ase käyttää hylsyjä eli hylsyn sisään laitetaan yksi kuula ja hylsy lentää pois kun sillä ammutaan eli se toimii niin kuin oikea ase. Asetta on kehuttu, mutta se kuuluisa hoppi on kak-ka mutta hoppikumi auttaa asiaa, tässä hyvä aloittelijan ase.
http://www.swords-and-more.com/shop2/catalog/product_info.php/products_id/2290
Toivottavasti tämä asia auttoi ja täällä voisimme keskustella myös muistakin valmistajista.
BY:DELTA-FORCE
Arvostelussa tarkkuuskivärit
71
18645
Vastaukset
- Sniputtaja
Samaa mieltä suurimmasta osasta kommentteja. Hyvä juttu kokonaisuudessa niille jotka ovat kiinnostuneita kivääreistä. HFC:n VSR-10 ovat vielä hyviä ja kaikien kannattaa tutustua näihin.Ja jos haluaa ostaa näitä aseita kannattaa mennä proairsoftin sivuille(en tiedä miksi olit linkittänyt pcb:n)koska sieltä löytyy aseet suoraan toimitukseen.
- klickklickboom
Nii sitä voi käyttäää niillä hylsyillä tai lippailla et voi käyttää muutenki ku hylsyil
- 172312
Aps-2 sv on ehkä kyllä vähän parempi kuin type 96. Type 96 pesee kyllä originalin ja ex mutta ainoa huono puoli on hoppi. kyllä jos on kestävä hoppikumi niin sitten se on ihan tykki ja tehdas kumikin on todella hyvä mutta esim minulla hoppi on hajonnut enkä saa mistään uutta jotenka odottelen fairsoftin kimppatilausta joka toisi japanista kumin. eli tämä on minun mielipide maruzenin tarkkuuskivääreistä/Aps SVstä. Eikä ole juuri kokemusta muista koska olen niin sanottu "veteraani" enkä muuta kuin sillointällöin harrastele.
- samijokuhyyppävaa
Oisko tää ase http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HG_231B.html hyvä ostaa? Kuinka pitkälle ampuu ja onko tarkka yms yms yms.. voisko joku kertoo(joku hfc vsr11)
- "V V"
Kiitos, kun jaksoit selostaa noin paljon. Sain vastauksen melkein kaikkiin kysymyksiini. Harkitsen ostaa aps 2 sv:n tai M16 A2:en. Eikö vaan että kannattaa ostaa mielummin aps :D ...vaikka ne onkin täysin eri tyyppiset aseet. Sniput o parhaita! hehe...
t. Aloitteleva sniper "V V" eli Vee Vee- jakke nakke
niin sitä vaan kyselen mistä sais superx9 pilkka hintaa eli joku 90 euroon onko mitään hyvää paikkaa saada 90 kympillä ja et siihe tulisi kiikari ei muuta pakkotietää pakkotietää pakkotietää
- Vuhirecon
jakke nakke kirjoitti:
niin sitä vaan kyselen mistä sais superx9 pilkka hintaa eli joku 90 euroon onko mitään hyvää paikkaa saada 90 kympillä ja et siihe tulisi kiikari ei muuta pakkotietää pakkotietää pakkotietää
ÄLÄ OSTA SUPER X9, tuut pettymään.
- "V V"
Niin, että onko Maruzenin aps-2 sv:ssä säädettävää hop-uppia? Aion ehkä ostaa sen ja olis kiva tietää.
- DELTA-FORCE
Aseessa on kiinteä hop-up, joka on säädetty 0.20 gramman kuulille, mutta kyllä nuo 0,30 gramman kuulat käy ja toivottavasti arvostelut olivat hyviä
- DELTA-FORCE
DELTA-FORCE kirjoitti:
Aseessa on kiinteä hop-up, joka on säädetty 0.20 gramman kuulille, mutta kyllä nuo 0,30 gramman kuulat käy ja toivottavasti arvostelut olivat hyviä
HOPup on säädetty 0,29 gramman kuulille, virhe tapahtui nämppäimistön takia!!!
- DELTA-FORCE
DELTA-FORCE kirjoitti:
HOP-UP on säädetty 0,29 gramman kuulille!!!
- "V V"
DELTA-FORCE kirjoitti:
HOPup on säädetty 0,29 gramman kuulille, virhe tapahtui nämppäimistön takia!!!
Kiitos. taitaa tulla kalliiksi ampua tollasia kuulia.
mutta ei se aps paljon kuulia kuluta kun se ei oo mikään rynkky
- Reiska-
Kuinka monesta näistä sinulla on oikeasti kokemusta?
Ainakin VSR-sarja kestää M140 asti hyvin pelkillä jousenohjaimen ja searien vaihdolla, siitä ylöspäin kannattaa ostaa uusi sylinterisetti.
Itse ainakin löydän KJ:n pyssyistä haukkumista. Liipasin on älyttömän herkkä, kahva on järjettömän paksu ja tarkkuus on aika heikonlainen joka on kaasu tarkkuuskivääreille ominaista hopin lämpötila vaihteluiden takia jotka syntyy kun kaasu kylmentää hoppikumia.
APS:seissa taas latauskahvat ovat melko jäykkiä verrattuna esim. VSR-sarjaan ja kovimmilla vireillä lautauskahvan on tapana hajota.- DELTA-FORCE
Kokemusta on itseltäni ja kavereilta sekä tiimiltä otettu, monessa asiassa voit olla eri mieltä, ei se haittaa, mutta noi sun epäilykset viittaavat siihen että olet naski. Kaikki mitä tänne kirjoitin on kokemuksia siitä miten itse on reagoinut aseisiin, kun sain testata niitä, lähi aikona on tulossa lisää ase arvosteluja... kunhan saadaan uusia aseita arvosteluun!
- Reiska-
DELTA-FORCE kirjoitti:
Kokemusta on itseltäni ja kavereilta sekä tiimiltä otettu, monessa asiassa voit olla eri mieltä, ei se haittaa, mutta noi sun epäilykset viittaavat siihen että olet naski. Kaikki mitä tänne kirjoitin on kokemuksia siitä miten itse on reagoinut aseisiin, kun sain testata niitä, lähi aikona on tulossa lisää ase arvosteluja... kunhan saadaan uusia aseita arvosteluun!
Tarkoitan kuinka montaa mainitsemastasi aseista olet oikeasti omistanut tai edes pelannut? Kirjoitin nuo omat mietteet olen kirjoittanut oikeista kokemuksista aseista, eli olen oikeasti omistanut Maruin VSR:n, HFC:n VSR:n ja Maruzenin APS EX:n ja KJ:n M700 olen pelannut muutamia kertoja.
Ja ei, en ole naski. Epäilen, koska kun edellisen kerran kirjotit valmistajista ja kerroit mitä ne valmistaa ja yms. tietosi olivat ainakin puuuttelliset, mm. sanoit ettei Systema valmista aseita ollenkaan ja vaikka sinua korjattiin niin silti pysyit kanssasi. - bhjbhjbhj
DELTA-FORCE kirjoitti:
Oli ihan hieno arvostelu eri aseista mutta minuaa kiinostaisi oletko itse kokeilllut noita kaikkia aseita?
ja sitten toinen asia. Tuolla maruin vsr-10 arvostelussa (ei G-spekt) oli virheellistä informaationia (tietoa), nimittäin väitit että vsr-10 pro sniperissä ja vsr-10 Wood Stockissa ei olisi mitään muuta eroa kuin ulkonäkö. näin ei kuitenkaan ole, vaan wood stockissa on niin sanottu real shock toiminto joka tuottaa aseeseen rekyylin joka on paljon voimakkaampi kuin normaalissa vsr-10:ssä. ja tässä vielä proo airsoftin sanoja lainaten: "Aseen erikoisuus on kuitenki rekyyli toiminto, joka antaa pienen potkaisun aseella ammuttaessa - kuten oikea asekin." - DELTA-FORCE
bhjbhjbhj kirjoitti:
Oli ihan hieno arvostelu eri aseista mutta minuaa kiinostaisi oletko itse kokeilllut noita kaikkia aseita?
ja sitten toinen asia. Tuolla maruin vsr-10 arvostelussa (ei G-spekt) oli virheellistä informaationia (tietoa), nimittäin väitit että vsr-10 pro sniperissä ja vsr-10 Wood Stockissa ei olisi mitään muuta eroa kuin ulkonäkö. näin ei kuitenkaan ole, vaan wood stockissa on niin sanottu real shock toiminto joka tuottaa aseeseen rekyylin joka on paljon voimakkaampi kuin normaalissa vsr-10:ssä. ja tässä vielä proo airsoftin sanoja lainaten: "Aseen erikoisuus on kuitenki rekyyli toiminto, joka antaa pienen potkaisun aseella ammuttaessa - kuten oikea asekin."On mukava saada palautetta sekä korjauksia, mutta asiaan, itse olen omistanut aseista APS-2 SV niperin, APS-96 typen, Tanakan m700 AICSIN, kaikki maruin vsr sarjalaiset.
Loput arvostelut olen tehnyt kavereitten ja tiimiläisteni aseista ja omista mietteistä kun olen saanut kokeilla heidän aseitaan .
:) - übersniper
Reiska- kirjoitti:
Tarkoitan kuinka montaa mainitsemastasi aseista olet oikeasti omistanut tai edes pelannut? Kirjoitin nuo omat mietteet olen kirjoittanut oikeista kokemuksista aseista, eli olen oikeasti omistanut Maruin VSR:n, HFC:n VSR:n ja Maruzenin APS EX:n ja KJ:n M700 olen pelannut muutamia kertoja.
Ja ei, en ole naski. Epäilen, koska kun edellisen kerran kirjotit valmistajista ja kerroit mitä ne valmistaa ja yms. tietosi olivat ainakin puuuttelliset, mm. sanoit ettei Systema valmista aseita ollenkaan ja vaikka sinua korjattiin niin silti pysyit kanssasi.Kun tossa sanot että olet omistanut ton HFC:n VSR-10:n niin voitko vastata:
-onko se kestävä?
-kuinka pitkälle ase ampuu?
-kuinka tarkka ase on? - softaaja321231231
bhjbhjbhj kirjoitti:
ja sitten toinen asia. Tuolla maruin vsr-10 arvostelussa (ei G-spekt) oli virheellistä informaationia (tietoa), nimittäin väitit että vsr-10 pro sniperissä ja vsr-10 Wood Stockissa ei olisi mitään muuta eroa kuin ulkonäkö. näin ei kuitenkaan ole, vaan wood stockissa on niin sanottu real shock toiminto joka tuottaa aseeseen rekyylin joka on paljon voimakkaampi kuin normaalissa vsr-10:ssä. ja tässä vielä proo airsoftin sanoja lainaten: "Aseen erikoisuus on kuitenki rekyyli toiminto, joka antaa pienen potkaisun aseella ammuttaessa - kuten oikea asekin."Ja jos real shockista ottaa männän painot pois niin lähtö nopeus nousee n 110-120m/s
- DELTA.-FORCE
Olen tässä testailemassa kahta uutta tarkkuusásetta, jotka sain lainaan tiimiltäni, en vielä paljasta mistä aseista on kyse... mutta sen sanon ettei aseet ihan yleisiä ole, vaan melkein jokaisen pojan unelma!
- DELTA-FORCE
Kyseisestä aseesta voin sanoa: Jätä väliin, äläkä harkitse ostoa, koska tämä ase ei ole enään mikään lelu, vaan se on tappava ase, joka ampuu 6mm kuulia.
Kyseinen ase ei ole meidän tiimimme vaan se on yhdistyksemme ase, jota pääsimme koko tiimi testaamaan.
Heti kun näimme aseen niin sitä voisi usko oikeaksi ja ase on koko metallinen eikä painoa ole yhtään liian vähän. Ase on tarkka kopio esi kuvastaan, joka on yksi maailman tehokkamista aseista. Päästyämme kokeilemaan asetta vuorotellen, huomasimme että ase kehitti jo aika paljon rekyyliä. Kuula lentää tarkasta yli 100m ja sen jälkee leijailee 150 metriin asti. Aseen lähtönopeus on jotain hullua jo, eikä sillä ole asiaa, mihinkään peleihin, koska se läpäisee kahdet suojalasin linssit 40 metrin päästä, siitä voimme jo päätellä lähtönopeutta.
Ase on kallis eikä sitä myydä suomessa vaan ulkomailla ja sielläkin aika harvinainen.
Tämä ei ole enään ase arvostelua, koska voin sanoa ettei kukaan tule ostamaan tätä asetta ja vaikka tulisikin ei hän sitä kauan kestäisi.
Tämä aihe siksi että voimme päätellä että maailmassa on muutakin kuin m170 absoluuttisia uber virityksiä.
http://www.wgcshop.com/?gclid=CKHVsaibwYgCFSdYXgodC1CUDQ - suntor
DELTA-FORCE kirjoitti:
Kyseisestä aseesta voin sanoa: Jätä väliin, äläkä harkitse ostoa, koska tämä ase ei ole enään mikään lelu, vaan se on tappava ase, joka ampuu 6mm kuulia.
Kyseinen ase ei ole meidän tiimimme vaan se on yhdistyksemme ase, jota pääsimme koko tiimi testaamaan.
Heti kun näimme aseen niin sitä voisi usko oikeaksi ja ase on koko metallinen eikä painoa ole yhtään liian vähän. Ase on tarkka kopio esi kuvastaan, joka on yksi maailman tehokkamista aseista. Päästyämme kokeilemaan asetta vuorotellen, huomasimme että ase kehitti jo aika paljon rekyyliä. Kuula lentää tarkasta yli 100m ja sen jälkee leijailee 150 metriin asti. Aseen lähtönopeus on jotain hullua jo, eikä sillä ole asiaa, mihinkään peleihin, koska se läpäisee kahdet suojalasin linssit 40 metrin päästä, siitä voimme jo päätellä lähtönopeutta.
Ase on kallis eikä sitä myydä suomessa vaan ulkomailla ja sielläkin aika harvinainen.
Tämä ei ole enään ase arvostelua, koska voin sanoa ettei kukaan tule ostamaan tätä asetta ja vaikka tulisikin ei hän sitä kauan kestäisi.
Tämä aihe siksi että voimme päätellä että maailmassa on muutakin kuin m170 absoluuttisia uber virityksiä.
http://www.wgcshop.com/?gclid=CKHVsaibwYgCFSdYXgodC1CUDQEnsimmäiseksi kun luin juttusi ja sen jälkeen olikin vaikea lakata nauramasta! Kuula ei todellakaan noilla Smokeysin vakiotehoilla kanna tarkasti yli 100m tai varsinkaan läpäise kaksia suojalasien linssejä 40m etäisyydeltä.. Tai no, en tiedä mistä olet lasisi repäissyt, mutta ainakaan ne eivät ole olleet hyväksytyt airsoftiin tarkoitetut lasit. Ja vielä yksi ristiriita sepityksestäsi löytyy, ase nimittäin ampuu 8mm kuulia eikä suinkaan 6mm, kuten mainitsit.
- DELTA-FORCE
Tokyo Marui: PSG-1 on Maruin tekemä itselataava tarkkuuskivääri, joka toimii sähköllä, jokainen saa itse päättää kuuluuko PSG-1 tarkkuuskivääreihin kyllä tai ei, mutta minusta se on tarkkuuskivääri.
Aseessa on version 4 gear box.
Ase on vakiona aika tarkka ja tehokas, sekä tappava, koska se on itse lataava ase, mutta siihenpä se jää. Aseella ei tee vakiona mitään ja viritettynä se ei kestä ja se on kallista, aseen hinta/ laatu-suhde on huono ja ase on muutenkin kallis, sekä lisä/viritys-osat ovat kalliita.
Loppu sanat: Suositteletko tätä asetta kenellekään? Vastaukseni: En!!!
Ase on turhan kallis ja vakiona turha ja viritys maksaa eikä ase kestä sitä. Se jolle asetta suosittelen kannattaa tietää aseista jo aika paljon ja pitää olla valmis laittamaan rahaa aseeseen paljon, mutta jos on valmis laittamaan aseeseen aika ja vaivaa sekä paljon rahaa, uskon että aseestaa tulee na - übersniper
Olen itse ajatellut ostaa Super X9 sniperin. Ostaako kukaan sanoa kuinka pitkä aseen kantomatka on? Ja onko mukana tuleva tähtäin alkuun hyvä vai kannattaako ostaa heti uusi.
- DELTA-FORCE
Super x9 on hyvä aloittelijalle ja se mitä pääsin testaamaan aseesta niin kantomatko oli about 50 metrii ja mukana tulevat tähtäimet ja jalat ovat aika jämäköitä ja laadukkaita.
Hintaansa nähden ase on huippu luokkaa.
Ainut miinus on vaikea hoppi yksikkö, mutta se korjaantuu uudella hoppi kumilla, aseen tarkkuus on kohtuullinen. - suomi
kantama on noin 60 metriä.Kiikarista en osaa sanoa
- noogai_3
Itelläni on Super x-9 kantomatkaa en tarkkaan tiedä kun itse ostin käytettynä mutta itelläni lentää ainaki joku 60-75 metrii eli kyllä se uutena on varmaa joku 100 m. Kiikari on ihan hyvä.
- ^^,
niin sitä minä vaan että onko jollakin kokemusta otsikon aseesta. pro:ssa sanotaan että ase on kestävä ja helppo huoltaa ja lähtönopeuskin on 97m/s. Onko ase kannattava ostos vai onko se joku lelu joka menee heti rikki ja ennenkaikkea onko se tarkka? :D kiiittoos
- ^<^,
niin ja mikä on aseen kantomatka?
- suomipelle
kantomatka on 70m ja lähtö nopeus 123m/sek
- übersniper
Kumpi otsikon kyseisistä aseista kannattaisi ostaa? Ottaen huomioon että hintaa saisi olla korkeintaan 300e. Eli:
-Kumpi on kestävämpi?
-Kummassa on parempi tarkkuus (vakiona)?
-Kumpi lentää kauemmas jne.
kiitooos kaikille vastanneille- DELTA-FORCE
Kummallakin aseella on hyvät ja huonot puolensa.
Mruin vsr-10 on kestävämpi, mutta häviää tarkkuudessa super X9. Super X9 kuula lentää pidemmälle.
Suosittelen ostamaan Super X9, koska siinä on vakiona hyvä tarkkuus ja matkaan tulee kiväärinjalat sekä hyvä tähtäin, ase on hintaansa nähden huippu laatua, mutta suosittelen heti ostamaan uutta hoppi kumia.
Vsr-10 tulee kalliiksi, jos sinun hinta budjektisi on 300€, koska joudut ostamaan siihen tähtäin jalustan jotta saat tähtäimet sekä kiväärintähtäimen ja kiväärin jalat eli osta super X9. - übersniper
DELTA-FORCE kirjoitti:
Kummallakin aseella on hyvät ja huonot puolensa.
Mruin vsr-10 on kestävämpi, mutta häviää tarkkuudessa super X9. Super X9 kuula lentää pidemmälle.
Suosittelen ostamaan Super X9, koska siinä on vakiona hyvä tarkkuus ja matkaan tulee kiväärinjalat sekä hyvä tähtäin, ase on hintaansa nähden huippu laatua, mutta suosittelen heti ostamaan uutta hoppi kumia.
Vsr-10 tulee kalliiksi, jos sinun hinta budjektisi on 300€, koska joudut ostamaan siihen tähtäin jalustan jotta saat tähtäimet sekä kiväärintähtäimen ja kiväärin jalat eli osta super X9.Kiitos tuo kommentti ratkaisi ongelmani :D
- Ana^^
übersniper kirjoitti:
Kiitos tuo kommentti ratkaisi ongelmani :D
Niin mistä noita super x9:n hoppikumeja sitten saisi??
- amaster
Ana^^ kirjoitti:
Niin mistä noita super x9:n hoppikumeja sitten saisi??
No siis kaikista softausliikkeistä.
proairsoft.com
nemesis.fi (?)
Näillä ainaki on liikkeet hesan keskustas kävelymatkan pääs asemalta.
- Superi
Jos ostan super x:än ja jos vaihan hoppokumin niin kauan se kestää ettei se taas hajoa?????
- Osgar
Herää jo! Super X9 ei todellakaan ole tarkempi kuin VSR. Smokeys barrettia en usko että olet edes nähnyt koska se ampuu 8mm kuulia eikä 6mm. Ja PSG kestää vaikka 380% jos tarpeeksi vahvistaa. Nyt olet saanut jonkun ostamaan X9 ennemmin kuin VSR. Saakelin pelle. Sappi alkaa kiehumaan tälläisistä.
- SuperX-9
Mut mistä tommosen hoppikumin sit löytää?
- EagleWarru
Osgar kirjoitti:
Herää jo! Super X9 ei todellakaan ole tarkempi kuin VSR. Smokeys barrettia en usko että olet edes nähnyt koska se ampuu 8mm kuulia eikä 6mm. Ja PSG kestää vaikka 380% jos tarpeeksi vahvistaa. Nyt olet saanut jonkun ostamaan X9 ennemmin kuin VSR. Saakelin pelle. Sappi alkaa kiehumaan tälläisistä.
-_- haloo PSG on todellakin ylihinnoilteltu paremman saa puolet halvemmalla... Ja suosittelen vilkaisemaan muovisotilaan tai milgearin tarjontaa.
- .jep
SuperX-9 kirjoitti:
Mut mistä tommosen hoppikumin sit löytää?
Lähes jokaisesta airsoft liikkeestä tai verkkokaupasta löytää hoppikumin eikä se maksa kuin muutaman euron.
- lare11
mikä ois aika halpa(alle 200e) ja penteleen tehokas tarkkuus kivääri.SIIS TOSI TEHOKAS
- sota friikki
Super x-9 on alle 200e se maksaa proairsoftissa 199e siinä tulee mukana kaikki tarvittava, BiBodit, tähtäin, jne. Se on tarkka ja lähtönopeuttakin on 123m/s. Itselläni on kyseinen ase ja mielestäni se on hyvä.
- armageddoon1
sota friikki kirjoitti:
Super x-9 on alle 200e se maksaa proairsoftissa 199e siinä tulee mukana kaikki tarvittava, BiBodit, tähtäin, jne. Se on tarkka ja lähtönopeuttakin on 123m/s. Itselläni on kyseinen ase ja mielestäni se on hyvä.
mä oon kuullu paljon juttuu et se olis muka kauheen ns ''halpa romu'' että hoppi loppuu yhtäkkii ja et tehot katoo
- taavinski
armageddoon1 kirjoitti:
mä oon kuullu paljon juttuu et se olis muka kauheen ns ''halpa romu'' että hoppi loppuu yhtäkkii ja et tehot katoo
olen samaa mieltä. kannattaa kerätä rahaa aps2 jos haluaa tarkan ja hyvän snipun mutta ainoa miinus on kiinteä hoppi muuten ase on hyvä.
eli ase tarvii säädettävän hopin jos aikoo virittää aps. - eihelv teitä!!!
sota friikki kirjoitti:
Oikeesti koittakaan nyt ymmärtää, selvä lause: Super x-9 on paska, siis PASKA. Se ei kelpaa mihinkään. Ostakaa se jos ootte masokisteja. Jotkut sanoo et se kelpaa fiilistelyyn; ei, tai no joo, mut on parempiikin, vaikka D-Boys Kar98k, ja kuitenki ne jotka harkitsee superia on alottelijoita tai naskeja, niin ku kaikki täällä jotka kehtaa kehuu kyseistä asetta... Ja alottelija ei varmana halua fiilistely asetta vaan hinta-laatu-suhteeltaa hyvän aseen. Jos teil on pieni pudjetti voitte saman tien hylätä tarkkuus-kivääri haaveet ja voitte alkaa miettiä "tarkkuus"-kivääreitä, kuten vaikka warrior, sillä sentään voi pelata, ja hoppiyksikön, hoppikumin ja tarkkuuspiipun vaihtamalla siitä voi saada ihan hyvänkin pelin. Mut silti älkää ostako alottelijoina tarkkuus-kivääriä!! Sen käyttäminen oikein ja pelitehokkaasti on vaikeeta! Ostakaa sähkö^^
- Mr.Nooob
eihelv teitä!!! kirjoitti:
Oikeesti koittakaan nyt ymmärtää, selvä lause: Super x-9 on paska, siis PASKA. Se ei kelpaa mihinkään. Ostakaa se jos ootte masokisteja. Jotkut sanoo et se kelpaa fiilistelyyn; ei, tai no joo, mut on parempiikin, vaikka D-Boys Kar98k, ja kuitenki ne jotka harkitsee superia on alottelijoita tai naskeja, niin ku kaikki täällä jotka kehtaa kehuu kyseistä asetta... Ja alottelija ei varmana halua fiilistely asetta vaan hinta-laatu-suhteeltaa hyvän aseen. Jos teil on pieni pudjetti voitte saman tien hylätä tarkkuus-kivääri haaveet ja voitte alkaa miettiä "tarkkuus"-kivääreitä, kuten vaikka warrior, sillä sentään voi pelata, ja hoppiyksikön, hoppikumin ja tarkkuuspiipun vaihtamalla siitä voi saada ihan hyvänkin pelin. Mut silti älkää ostako alottelijoina tarkkuus-kivääriä!! Sen käyttäminen oikein ja pelitehokkaasti on vaikeeta! Ostakaa sähkö^^
eli sähkö naskille sanoisin vemppu. Ellei sulla ole peli seuraa niin (Siis tiimiä jne.)
Ketään ei pelaa kanssas ittellä on kokemusta. Suppa X9 aion ostaa ottat et vihollinen ei liiku tähtää esim ammut vartaloon ja bang se on siinä. - prklmuksut
Mr.Nooob kirjoitti:
eli sähkö naskille sanoisin vemppu. Ellei sulla ole peli seuraa niin (Siis tiimiä jne.)
Ketään ei pelaa kanssas ittellä on kokemusta. Suppa X9 aion ostaa ottat et vihollinen ei liiku tähtää esim ammut vartaloon ja bang se on siinä."Suppa X9 aion ostaa ottat et vihollinen ei liiku tähtää esim ammut vartaloon ja bang se on siinä. "
^^Superilla et varmastikkaan osuisi, koska se vain on paska. Jos ei budjetti riitä kunnon trk. kivääriin unohtakaa koko juttu! - SnipuTomba
prklmuksut kirjoitti:
"Suppa X9 aion ostaa ottat et vihollinen ei liiku tähtää esim ammut vartaloon ja bang se on siinä. "
^^Superilla et varmastikkaan osuisi, koska se vain on paska. Jos ei budjetti riitä kunnon trk. kivääriin unohtakaa koko juttu!SUPER X-9 ON PASKA ASE MULLA ON SELLANE OLI HETKE HYVÄ MUT SIT MENI PASKAKS EN IKINÄ ENÄÄ OSTAIS SITÄ EDES 1e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Joku naapurin tyyppi
SnipuTomba kirjoitti:
SUPER X-9 ON PASKA ASE MULLA ON SELLANE OLI HETKE HYVÄ MUT SIT MENI PASKAKS EN IKINÄ ENÄÄ OSTAIS SITÄ EDES 1e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
etkö? mulla ois myynnissä yhellä eurolla :)
vitsi vitsi
- qweasd
Minkä lainen on Bell M700 Remington? Ase on kaasukäyttöinen ja maksaa 100€!? lähtönopeus jotain 130m/s ja kymmenen kuulan lipas. Onko kellään kokemusta tästä aseesta? Hinta vähä naurattaa mutta jos toi on hyvä ni vois ostaa.
- famas-fani
hyvä ase mutta ahmii kaasua. joten aika paska ei kannata ostaa.
- PSG-1PARAS
famas-fani kirjoitti:
hyvä ase mutta ahmii kaasua. joten aika paska ei kannata ostaa.
Itelläni on ollu 150 virinen psg-1 nyt puoli vuotta. Hyvin on kestäny, ei mitään ongelmia. Mistä noita juttuja oikee revit?
- CT
Niin kun olen alottamassa sniperin käytön ja en tiädä että kumpi näistä olisi parempi olen käyttänyt enne pumppu hauilikkoa mutta sniper olisi enkä minusta parempi enkä tiädä kumman näistä ehdoista ostaisin? super X-9 va marui VSR-10 Pro Sniper??
- APUA!?
Siis kumpi ase olis parempi niinku sniper-alottajalle, jos ei joo millään ihmeellisel aseel softannu? Voi toki myös ehdottaa muitaki ku Super X ja VSR ;)
- tero määttänen
imekää vagsuu kaikki!!!!!
- Paavonaidinsyoja
Onko VSRP-10 (Well MB03) hyvä ase? Olen itse harkinnut sen ostoa.
http://www.milgear.fi/kauppa/vsrp-well-mb03-musta-p-577.html - Metsässäloikkija
Ite kattelin tätä snipaa täältä Milgearista http://www.milgear.fi/kauppa/vsrp-well-mb03-musta-p-577.html ja sen lisäks sitte tää tarjous http://www.milgear.fi/kauppa/lipas-vsrp-well-p-648.html nii ois 3 lipasta, sitte viel tälläne tähtäin http://www.dealextreme.com/p/4x20-rifle-scope-6280 ois halpa ja sanotaa et on hyvä nii Mikäs siinä kokeilla totaki tähtäintä :P
ois aika hieno setti sitte pelailla :D - Tää ois ehk hyvä
http://munkauppa.fi/kuulapurkki/index.php?main_page=product_info&products_id=603&zenid=9d00348e41434a8c13178089c02dc8f4
Oisko hyva halpaki 119e - PuSkA-JuSSi
onks kellää kokemusta Super X-9:stä onko jäykkä ladata sopiiko pienemmällekin softaajalle
- .
Onko kellää kokemusta Well mb-03 (vsrp-10):stä?
- kokemus puhuu
miks kaikki puhuu pelkkää paskaa tosta super x9:stä .Se on hyvä ase uskokaa -pois kirjoitan kokemuksella
- pliiiis
kuinka hoppi kumi vaihdetaan superiin
vastkaa nopiaa - SVDragon
Olisko mitään tietoa vs-98 onko hyvä aloittelijalle?
- Herätys
Meneppä lukemaan satomin vastaus tuolla AEG vai trk. kivääri ketjussa
- Snipuu etsimässä
Kertoisitko lisää noista tanakan aseista olisin todella kiinnostunut ja kiitollinen jos vaikka linkittäisit ,että mitkä noista tanakan kivääreistä ois sellassii missä hinta ja laatu ois kohdallaan. Hinta max 400€
Entä ootko ampunu tai tedätkö tosta aresin ms338:sta mitään
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Sniper_Rifles_ARES_ARES_MS338_DE.htm
entä mikä osa toi sit on
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_GBB_Pistons_and_Cylinders_ARES_Bolt_Action_Upgrade_Kit_for_ARES_TX_System_Sniper_Rifles.htm
Tiiän kyl et on joku näitä aresin tx-system sarjaa mut en oo varma tuleekos viel CO2 ja green gas pultit.
Mut jos tiiät et onks jollakin muulla merkillä hyvää snipuu ni kerro ihmeessä. Kantama ja tarkkuus tärkeintä. Hinta tossa 400€. Muutkin saa vastata;) haluun laatuu enkä mitään halpaa paskaa
KIITOS- Herätys
Kaasukivääriä en suosittele aloitteleville pelaajille, mirlummin AEG (kunnon virit) tai jousitoiminen trk. kivääri (runko 60-100€) ja 300€ saa jo mukavat virit
- Snipuu etsimässä
Herätys ittelles!!! Oon softannu 9vuotta ja tiiän airsoftista enemmän ku tollanen
13v Naski isolla N:ällä. Haluan vain lisätietoa tosta tanakasta ja ms338:sta. En oo sitä tyyppiä joka ostaa monta asetta vuodessa ja kaikki ihan paskoja haluun laatua.
Joten voisiko joku kertoa noista aseista jotain jos on kokemuksiin tai tietoo. Kiitos- airsoftkettu
Jos budjetti on tuo max.400e sulla noin niin lähden ihan suosiolla tuolle kjw m700 linjalle. Tanakasta halvempi kopio ja omakohtasia kokemuksia kannattaa lukea tuolta KJ Works m700 arvostelusta.
Tiimikaverilla tuo Tanaka AICS 700 ja todennut muunmuassa että kjw on hintaansa nähden aivan loista kun noita kerran vertailtiin.
Aresin 338 ja 700, tulee olemaan loistavia virityspohjia varsinkin kun co2 boltti tulee julki.
Eronahan noilla kahdella on rungon työstä ja nipin napin tuohon 400e pääset jos jomman kumman hommaat. - Herätys
Kirjoitusasusta päättelin, että ikää sellaset 12-13v.
- -Makinen
Vsr-10 Pro Sniper ja Real Shock eroaa toisistaan myös männistä.
- Snipuu etsimässä
Eli onks tos kjw:s mitään muuta eroo tohon tanakaan ku et se on kopio.
Tarkkuus ja kantama samoja?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495371
- 523753
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1013478- 313146
- 592894
- 592776
- 562430
- 461881