Moro!
En tunne Caliberia autona henk. koht. mutta täytyy sanoa, että kun muutama päivä sitten näin upean ja tyylikkään vaalean naisen farkuissa ja buutseissa nousevan mustasta Caliberista,sydän alkoi pamppailla ja veri kuohahti. Ainakin nämä olivat tyylikäs pari.
Hyvännäköinen
12
1903
Vastaukset
- Termos!
kaksi karvaa ruskee ja harmaa. Minäkin näin ruman keski-ikäisen kaljamahaisen miehen nousevan Caliberiin ja se jos mikä oli aivan ihq yhdistelmä.
- huoh123
junttipetterille sopii bmw 325 vm-91, tietysti saksasta uitettuna.
- nimimerkki
Minulle tuli mieleen tuosta pukeutumistyylistä amiksen kampaamolinjan käynyt ikipissis.
- oi niitä aikoja
halusivatkin aina kampaajiksi, tiedä sitten miksi.
- tutustumassa..
Caliberiin autoliikkeessä ihan henk koht, kun täällä jaksetaan niin paljon siitä vaahdota!
Auton ulkonäkö on ihan jees, mutta ei tulisi minun autoa millään:
-Sisustus on todellakin halvannäköinen
-Etupenkkipaikat ovat ahtaat poterot, pääntila kyllä oli hyvä 192-pitkällekin
-Peräkontti luvattoman pieni
Ajo-ominaisuuksista en osaa ottaa kantaa, kun en ole ajanut. En ostaisi ko autoa, olisi ne miten hyvät tahansa!- tunsit
tarvetta kertoa kokemuksistasi täällä ?
- luulin..
tunsit kirjoitti:
tarvetta kertoa kokemuksistasi täällä ?
että tämä on sellainen palsta, jossa voi kertoa kokemuksiaan/mielipiteitään autoista.
- kai tänne
luulin.. kirjoitti:
että tämä on sellainen palsta, jossa voi kertoa kokemuksiaan/mielipiteitään autoista.
voi kirjoittaa kuka hyvänsä. Olen vain ollut huomaavinani, että asialliset kirjoittajat yleensä kertovat toisilleen omistamiensa autojen ominaisuuksista ja omista kokemuksistaan. Kaltaisiasi kirjoittajia, jotka haluavat julkituoda asiansa lähes loukkaavasti, kutsutaan näillä sivuillakin yleensä trolleiksi.
Auton ajo-ominaisuudet, jotka sinulta jäivät kokematta, ovat erinomaiset. Mitä tulee auton sisustukseen, joka sinun mielestäsi näytti halvalta, saattaa joidenkin mielestä olla pelkistetyn tyylikäs. Makuasioita. Olen vain ollut huomaavinani sellaisenkin seikan, että ihmiset, jotka asuvat kerrostalokaksiossa ja ostavat kalusteensa Ikeasta, haluavat autojensa sisustukseen muovisia jalopuujäljitelmiä.
No, autoni ei ole Caliber, mutta saman konsernin valmistama kuitenkin. - saattoi
kai tänne kirjoitti:
voi kirjoittaa kuka hyvänsä. Olen vain ollut huomaavinani, että asialliset kirjoittajat yleensä kertovat toisilleen omistamiensa autojen ominaisuuksista ja omista kokemuksistaan. Kaltaisiasi kirjoittajia, jotka haluavat julkituoda asiansa lähes loukkaavasti, kutsutaan näillä sivuillakin yleensä trolleiksi.
Auton ajo-ominaisuudet, jotka sinulta jäivät kokematta, ovat erinomaiset. Mitä tulee auton sisustukseen, joka sinun mielestäsi näytti halvalta, saattaa joidenkin mielestä olla pelkistetyn tyylikäs. Makuasioita. Olen vain ollut huomaavinani sellaisenkin seikan, että ihmiset, jotka asuvat kerrostalokaksiossa ja ostavat kalusteensa Ikeasta, haluavat autojensa sisustukseen muovisia jalopuujäljitelmiä.
No, autoni ei ole Caliber, mutta saman konsernin valmistama kuitenkin.ehkä olla jyrkän kuuloinen, mutta ei sitä olekaan!
En halua, eikä minulla ole mitään syytä "tuomita" ketään Caliberin hankkimisesta. Pääasiashan on, että itse tykkää autostaan, minkä on hankkinut.
Makuasiat ovat makuasioita, mutta tuo kontin pienuus kyllä ihan oikeasti karsii auton pois joukosta, jos on pieni lapsi perheessä. - koeajaja1
saattoi kirjoitti:
ehkä olla jyrkän kuuloinen, mutta ei sitä olekaan!
En halua, eikä minulla ole mitään syytä "tuomita" ketään Caliberin hankkimisesta. Pääasiashan on, että itse tykkää autostaan, minkä on hankkinut.
Makuasiat ovat makuasioita, mutta tuo kontin pienuus kyllä ihan oikeasti karsii auton pois joukosta, jos on pieni lapsi perheessä.Caliber on ulkoapäin melkoisen houkutteleva, mutta kun istahtaa sisälle, niin tajuaa mistä on kyse. On ahdas ja muovinen ! Ja tuo pieni bensakone on puhditon, mutta ehkä menettelisi....?
- jorkse
koeajaja1 kirjoitti:
Caliber on ulkoapäin melkoisen houkutteleva, mutta kun istahtaa sisälle, niin tajuaa mistä on kyse. On ahdas ja muovinen ! Ja tuo pieni bensakone on puhditon, mutta ehkä menettelisi....?
Milläs merkillä 1.8 kone on sitten raketti?
- B.L.
jorkse kirjoitti:
Milläs merkillä 1.8 kone on sitten raketti?
Ainakin opelin uudella 1,8 twinsportkoneella ja audin 1.8 turbolla kerkeää paljon paremmin. Siis jos nyt ne muutamat sekunnit ovat elämän kriteeri. Itselläni ei ole koska ajo on lähinnä cruisalutyylistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865