ilmavaivat

mie vuaan

Avomiehelläni on aina ilmavaivoja; erittäin haisevia kaikenlisäksi. Syömme lähes päivittäin samaa ruokaa ja leipää (näkkileipää) joten ruoka ei kai ole syypää koska itselläni ei noita ilmavaivoja ole...?
Mistä muusta pahanhajuiset ilmavaivat voisivat johtua?
Rasittavaa elää pas**n hajussa *murinaa*

15

8747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So_what

      Kokeile auttaako Samarin tai muu liikahappoisuuteen tarkoitettu valmiste.

    • voi olla

      joku ruuansulamishäiriö, esim. laktoosi-intoleranssi, keliakia, hän voi olla allerginen (sisäisesti) jollekin syömällenne ruualle. Toisen maha kestää erilaisia juttuja paremmin kuin toisen. Varatkaa aika lääkärille ainakin laktoosirasituskokeeseen ja keliakiatutkimukseen. Mikäli vikaa ei niistä löydy, niin sitten vain kokeilemalla saa selville mikä ruoka-aine eniten pierettää ja haisee. Tavallisimmin kaasua keräävät kaali, omena, tuore leipä ja vielä ruuan ahmiminen kuljettaa ilmaa mukanaan, eli suupalojen pureskelua kannattaa lisätä..

    • oddalmond

      Mun miehen ilma vaivat hiipuivat hiilihydraattien vähentämisen myötä lähes kokonaan.
      Leivän syönti, jopa näkkärin, aiheuttaa ilmavaivoja toisille enemmän, kuin toisille ja pikaruuat räjäyttävät kyllä potin!
      Kastikkeet aiheuttavat myös ilmavaivoja, myös majoneesit.Pullat ym. leivonnaiset ja sokeri yleensä antaa oman lisänsä ilmavaivoihin.
      Jos ruokailette perusterveellisesti lautasmallin mukaisesti, syötte monipuolisesti vihanneksia ja hedelmiä, on miehelläsi syytä mennä lääkäriin, jossa selvittävät mahdolliset allergiat. Tänäpäivänä monille aikuisille puhkeaa ruoka aine allergioita, joista ei ennen ole ollut tietoakaan.
      Vaikea tässä on kuitenkin täsmällisempää syytä keksiä, kun et selvemmin syömisistänne kertonut.

    • tretre

      samaa ruokaa? Ootteko siamilaiset kaksoset joilla on yhteinen ruuansulatus?
      Herrajjestas,jokaisella on omanlaisensa suoli,missä olit bilsantunnilla,nukuitko kun ruuansulatusta käsiteltiin?

    • Ilmavaivaton

      Itse siirryin gluteenittomaan ja laktoosittomaan ruokavalioon.Ilmavaivat loppuivat siihen. Niinhän se on että toiset voivat syödä vaikka rautanauloja..

      • Anonyymi

        Itse naisena siiryin laktoosittoman ruoka valion.Se ei riitänyt.Poistin ruokavaliosta Ruis ja kaura leivän.Kuin näkki leivän.Ohrapuuro,ohra leipä ja kaurapurosta ei vatsani tykkää. Sipulit kulotan. Ensi apua apteekista ilmavaivoihin saa ihan sama tuote vatsa vaivoille kuin vauvoille kolikiin. Aikuisena vain tapletit:Cuplaton.Jokaisen ihmiskeho on erinlainen.Mikä sopii puolisolle, lapsille ystäville tuttaville,sukulaisille.Ei sovi taas kumppanille, avio miehelle tai vaimolle jne


    • Kuplamasu

      Minua auttoi kahvinjuonnin lopettaminen. Ero oli todella valtava! Myös alkoholi saa vatsan kuplimaan.

    • ilmavaivoja.kehosta

      poistuu ilmaa paljon vuorokauden aikana.jopa nukkuessasi:)niin että paska haisee joka paikassa

    • omppu

      Onko miehenpuolikkaasi viekä kehityskelpoinen? Puolisohan jatkaa kasvatusta siitä mihin äiti jäi. jos mahd opetapa kultasi sen verran kunnioittamaan itseäsi että pieraisee vain ja ainoastaan vessassa tai ulkona. miehetkin voivat oppia sen!
      Mitä ennalta ehkäisyyn tulee kannattaa miettiä käyttääkö keinomakeutusaineita jossain muodossa. ksylitol esim aiheuttaa tosi rajut ilmavaivat joillekin.

      • joukolle

        apteekista on saatavissa myös ilman reseptiä monia erilaisia lääkkeitä tähän vaivaan,milloin ei tarvitse ruokavaliota muuttaa


      • porkkanaa naamariin
        joukolle kirjoitti:

        apteekista on saatavissa myös ilman reseptiä monia erilaisia lääkkeitä tähän vaivaan,milloin ei tarvitse ruokavaliota muuttaa

        Näitten valmisteiden mainokset naurattavat mua aina kamalasti. "Nyt voin syödä mitä vaan!"
        Jos joku lääkeaine poistaa tiettyjä oireita, se ei tarkoita, että huonolaatuinen ruoka sopisi elimistölle yhtään sen paremmin. Oireet saattavat siirtyä toisaalle ennenpitkää. Seuraa vaan entistä huonompi terveys ja niin edelleen.

        Käristetty ruoka, alkoholi ja muu roska ei ole koskaan hyväksi. C`mon.


    • ktpå

      Maitohan ne yleensä aiheuttaa ja valkosipuli poistaa.

      • Anonyymi

        Moni on sipuliallerginen ja valkosipuli ei tosiaankaan sovi herkkävatsaisille, mitkään sipulit.


    • Anonyymi

      Maidoton, gluteeniton, lisäaineeton, kaaliton, herneetön, pavuton, tässä joitakin, joiden pois jättäminen, voi helpottaa, mutta jos on herkkävatsainen ja reagoi muutenkin vatsalla myös tunteisiin, niin aika monesta joutuu luopumaan.

      Osuin tähän ketjuun, kun etsin kurpitsansiementen sopivuutta herkkävatsaisille, ilmeisesti eivät sovi.

    • Anonyymi

      Tässä yksi pahasti ilmavaivoista kärsivä miesTosiaan saan nukkuessani huoneen haisemaan,, mutta sitä ei huomaa huoneessaolija mitta silloin huomaa kun joku saapauu huoneeseen.En edes piereskele vaan rikkikaasua tulee minusta huomaamattani ilmeisesti koko ajan.Itse en huomaa hajua kuon silloin kun käyn jossain ulkopuolella ja palaa hetken päästä niin johan haisee.
      Ylipainoa on ja huonoa ruokavaliota en liiku paljoa.Itse epäilen leipää eniten syyksi mutta on Vain niin vaikeata aamuleipiä pois jättää.
      Kellään apua??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe