jyväshovi ja viihdekeskus

uiui

Millanen paikka on Jyväshovi Jyväskylässä? Onko ihan eläkeläispaikka? Onko kolmekymppinen naisihminen kummajainen siellä... Vielä jos tulee yksin?? Onkos siellä jotain vakiintuneita tapoja mitkä pitäis tietää???

Entä Viihdekeskus Palokassa?

Tanssiin tekis mieli, kun kehtais vaan :)

10

9291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikat

      ovat tehtyjä "sisäpiiriläisille" pääset siis tanssimaan jos kuulut sisäpiiriin.

      Viihtari mielestäni liian iso ja taas Jyväshovi aivan liian pieni tanssimiseen.

      Onhan lauantaina tanssit Revontulessa.

      • rumbajuntti

        "Viihtari mielestäni liian iso"??

        Täällä etelä-suomessa en ole vielä törmännyt liian isoihin tanssipaikkoihin.

        Tanhuhovi 700m2, Ruusulinna 771 m2, Järvenpään tanssikeskus 800 m2, ovat kaikki juuri sopivan kokoisia. Saattavat olla esiintyjästä riippuen jopa liian pieniä...;)


      • kokoluokat
        rumbajuntti kirjoitti:

        "Viihtari mielestäni liian iso"??

        Täällä etelä-suomessa en ole vielä törmännyt liian isoihin tanssipaikkoihin.

        Tanhuhovi 700m2, Ruusulinna 771 m2, Järvenpään tanssikeskus 800 m2, ovat kaikki juuri sopivan kokoisia. Saattavat olla esiintyjästä riippuen jopa liian pieniä...;)

        Viihtarin sivustoilla ei ole lattian kokoa mainittu. Olen käynyt noissa kaikissa mitä mainitsit. Viihtarin lattia on yksi tila, toisella sivuseinällä kaksi erillistä esiintymislavaa aika kookkaita. Paikasta tulee halli mieleen ensimmäisenä. Ei ole sokkeloinen ja mielestäni on isompi kuin mikään noista mitkä mainitsit.


      • Humppajuntti
        kokoluokat kirjoitti:

        Viihtarin sivustoilla ei ole lattian kokoa mainittu. Olen käynyt noissa kaikissa mitä mainitsit. Viihtarin lattia on yksi tila, toisella sivuseinällä kaksi erillistä esiintymislavaa aika kookkaita. Paikasta tulee halli mieleen ensimmäisenä. Ei ole sokkeloinen ja mielestäni on isompi kuin mikään noista mitkä mainitsit.

        Muistaakseni tanssisalin pinta-ala on 600 m². Lisäksi on hiihtomaja-ravintolan pienempi tanssilattia ja toisinaan käytössä on pieni sivusali varsinaisen tanssisalin kupeessa. Minun mielestä ihan sopivan kokoinen tanssipaikka.


    • ummikkona

      Pitäneekö paikkaansa juttu, että jyväshovi olis helppo paikka etsiä s...iseuraa.
      Nimenomaan enemmän sellaista kuin tanssitouhuja.

    • Pekka Karuna

      Jyväshovi on samanlainen kuin niin moni muukin 'tanssiravintola', lattia pieni ja riippuen illasta on tanssitaitoisia ihmisiä paikalla joko vähän tai sitten vielä vähemmän.

      Riippuen tanssitaidoistasi ja siitä että millaista tanssiseuraa haet (=huonompikin kelpaa, varsinkin humalainen) voi illastasi tulla joko välttävä tai sitten katastrofi.
      Kuten kaikissa tanssiravintoloissa.

      Viihdekeskus on taas 'oikea' tanssipaikka, johon ihmiset tulevat ensisijaisesti tanssimaan.
      Tätäkin paikkaa vaivaa sama asia kuten oikeastaan kaikkia tanssipaikkoja; porukka on erittäin sisäänlämpiävää, eli ei haeta kuin tuttuja.

      Vasta kun olet selvittänyt 'pääsykokeen', eli tanssinut näiden sisäpiiriläisten mukaan kelvollisesti useamman tyylilajin tanssin, voi haku parantua.
      Mutta miten pääsee suorittamaan tuon 'kokeen'?
      ...siinäpä se...
      Plussana tälle paikalle että todella osaavia tanssijoita on yleensä paljon.

      Kolmekymppinen nainen ei ole kummassakin paikassa todellakaan kummajainen.

      Jyväshovissa tanssiminen tuntuu monelle olevan sivuseikka seuranhaun tiimellyksessä, Viihdekeskuksessa taas yksin on tylsää...

      • Johannes P

        Pekka Karuna kirjoittaa täyttä asiaa "tanssiravintoloista" ja tanssipaikoista. Jyväshovissa olen talven kuluessa käynyt kerran, Viihdekeskuksessa useasti.

        Sisäpiiriläisyyden murtanee parhaiten, kun itse aktiivisesti lähtee hakulinjalle. Ainakaan minä en käytännössä milloinkaan anna pakkeja. Viiihdekeskus on tässä suhteessa hyvä paikka, kun siellä vuoro vaihtuu tunnin välein alkaen miesten tunnilla klo 20-21. Loppuillasta on joskus päällä sekahaku.


    • Humppajuntti

      Jyväshovi on tyypillinen tanssiravintola juopuneine vähemmän taitavine tanssijoineen. En ole käynyt siellä moneen vuoteen, mutta tuskin meno on suuresti muuttunut. Kyllä sinne kolmekymppinen hyvin sulautuu, kunhan vetää kännit. Ei pidä ihmetellä, jos joku vähän kähmäisee tanssin pyörteissä. Tai vaikka ohi kävellessään. Tämä koskee sekä miehiä että naisia.

      Viihdekeskuksessa juodaan vähemmän ja tanssitaan enemmän. Ja siellä on tilaa tanssia. Jos seisot rohkeasti hakurivissä näkyvällä paikalla, niin todennäköisesti pääset tanssimaan. Ei muuta kuin mukaan vain. Viihdekeskuksen esiintyjät voit tarkistaa netistä: http://www.viihdekeskus.fi

    • Bettina

      tule Viihdekeskukseen nyt tulevana lauantaina, sillä siellä esiintyy Yölintu. Seisotaan vaan eturivissä ja tanssitaan kaikki kappaleet, kyllä siellä miehet hakee tanssimaan, naisten vuorollakin. Aion mennä sinne ja olen suunnilleen sun ikäinen. Rakastan tanssimista ja Yöntua, ei haittaa vakiintuneet tavat tai sisäpiirit. "Mä putoan...."

    • ihan ok

      tunneittain vaihtuva haku on aika toimiva juttu viihtarilla.. kaksi viimeistä tuntia on sitten miestenhakua. Voihan sitä sisäpiirijuttua olla havaittavissa, mutta hakee silti itse vaan rohkeasti.. Viihtari on ihan mukava tanssipaikka. Toisinaan tahtoo olla niitä humalaisia jotka sitten tulee hakemaan mutta kiltisti sanoo ei kiitos. Viihtarilla käy minusta kaikenikäistä porukkaa ja varsinkin Yölinnun esiintyessä paikalla on nuorempaakin porukkaa.. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3301
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1810
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1633
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1107
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      45
      995
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      974
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      886
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      881
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      814
    Aihe