Lontoo-Pariisi!

taapero222

Tietääkö kukaan millä hinnalla Lontoosta menee se vedenalainen juna Pariisiin ja minkä hintainen mahtaa olla, tarviiko lipun varata kovin paljon etukäteen????
Kiitos kovasti avustaville!

8

9482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fortunata

      Normaalihintaiset liput ovat todella kalliita: yksi suunta maksaa yli 200 euroa. Jos satut olemaan alle 26-vuotias, hinta on n. 60 eur. Näitä alennettuja lippuja on vaan aika vaikea saada. Lippuja voi ostaa jo Suomesta ainakin isoimmilta asemilta.

      • normaalihintaiset

        Hyvät ihmiset! Miksi harkitsettekin normaalihintaisten lippujen ostoa? Ja vielä välittäjän kautta! Menkää suoraan sivulle http://www.eurostar.com/ MUTTA AINAKIN KUUKAUDEN VERRAN ennen lähtöä - ja ostakaa aikuisten liput hintaan 50 euroa/ suunta, hyvin monena päivänä löytyy. Tietysti sieltäkin saa nämä kalliit 300 euron liput, mutta onhan vielä Leisure ja Standard Fully flexible sekä Standard non flexible, nämä n-f juuri maksaa 50 euroa. Tietysti keskellä viikkoa eikä viikonloppuna, joskus hinta riippuu paluupäivästäkin, jne, mutta suurin piirtein 110:lla eurolla menopaluuliput saa. Mielenkiintoista muuten. Nyt aikuisten liput ovat usein halvempia kuin nuorten, joten tarkistakaa kaikki vaihtoehdot.


      • ihmeessä
        normaalihintaiset kirjoitti:

        Hyvät ihmiset! Miksi harkitsettekin normaalihintaisten lippujen ostoa? Ja vielä välittäjän kautta! Menkää suoraan sivulle http://www.eurostar.com/ MUTTA AINAKIN KUUKAUDEN VERRAN ennen lähtöä - ja ostakaa aikuisten liput hintaan 50 euroa/ suunta, hyvin monena päivänä löytyy. Tietysti sieltäkin saa nämä kalliit 300 euron liput, mutta onhan vielä Leisure ja Standard Fully flexible sekä Standard non flexible, nämä n-f juuri maksaa 50 euroa. Tietysti keskellä viikkoa eikä viikonloppuna, joskus hinta riippuu paluupäivästäkin, jne, mutta suurin piirtein 110:lla eurolla menopaluuliput saa. Mielenkiintoista muuten. Nyt aikuisten liput ovat usein halvempia kuin nuorten, joten tarkistakaa kaikki vaihtoehdot.

        saat valittua tuon non flexible lipun? Ja mitä se käytännössä tarkoittaa (ei jousta muutoksissako)? Mä löysin halvimman 4:lle hlölle yli 600 puntaa eli aikas paljon.. Mikähän se kurssi nykyään on..?


      • fdgdf
        ihmeessä kirjoitti:

        saat valittua tuon non flexible lipun? Ja mitä se käytännössä tarkoittaa (ei jousta muutoksissako)? Mä löysin halvimman 4:lle hlölle yli 600 puntaa eli aikas paljon.. Mikähän se kurssi nykyään on..?

        Kerro punnat 1,5:llä, niin saat eurot. Eli kallista on tosiaan, 900 egeä 4 hlöltä...


      • löytyyhän se!
        ihmeessä kirjoitti:

        saat valittua tuon non flexible lipun? Ja mitä se käytännössä tarkoittaa (ei jousta muutoksissako)? Mä löysin halvimman 4:lle hlölle yli 600 puntaa eli aikas paljon.. Mikähän se kurssi nykyään on..?

        Sanoinhan, että väh. kuukauden päästä. Tänään vieläkin halvemmalla (hinnat euroissa)

        Your Itinerary in progress: 1 Adult
        Outward journey
        London Waterloo Int to Paris Nord
        Depart: Sun 15th Apr 2007 - 08:01
        Arrive: Sun 15th Apr 2007 - 11:53
        Duration: 02h52m Direct
        Standard Non flexible 38.50€
        Return journey
        Paris Nord to London Waterloo Int
        Depart: Thu 19th Apr 2007 - 13:01
        Arrive: Thu 19th Apr 2007 - 14:58
        Duration: 02h57m Direct
        Standard Non flexible 38.50€
        Total Fare 77.00€


      • EI TODELLAKAAN

        Perhe( 18, 18,9-16,9-16) saa tuolla 200€ koko potin päiväksi. Jos lähdet esim. aamulla pariisista lontooseen ja tulet illalla takaisin, pääset perheesi kanssa tuosta ohi vain parillasadalla.


    • kokenu

      ei tarvi varata siitä vaan junaan

    • Luxury travel

      Googeloi Trainline.com, sielta loytaa alennus-lippuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe