viime vuonna kärsin erittäin pahoista allergiaoireista, eikä noi perus zyrtecit/histecit auttaneet ellei vetäny niitä viitisen kappaletta per päivä. resepti loppui alle parissa viikossa. miten kannattaisi nyt varautua tälle keväälle?
allergiat on ainakin nurminataan, koivuun ja timoteihin.
Vahvempi lääkitys
3
2140
Vastaukset
- siitepölyille
Minä olen myöskin erittäin vahvasti allerginen mm. koivu, leppä, timotei, nurminata ja muutamat eläimet.
Lääkitys tulisi aloittaa noilla perushistamiineilla hyvissä ajoin ennen allergia-ajan alkua.
Joudun vetämään paljon lääkkeitä ja viime vuonna kun oli paha allergiakevät söin sekä tabletteja että käytin inhalaatiota.
lisäksi
-Nasonex (nenäsuihke reseptillä) kannattaa pyytää. tehokas oikein käytettynä.
-Livostin silmätippana- kokemusta on
itselleni viime kevät oli todella pahaa aikaa ja henki ei meinnat kulkea enää ollenkaan, vaikka käytinkin sekä xyzalia, että nasonexia. Lopulta marssin päivystykseen ja sanoin, että jotain on nyt saatava. noh sain sitten singulair nimistä lääkettä, jonka tarkoitus on vahvistaa itse allergialääkkeen tehoa. joka otetaan siis ilalla, jos itse allergialääkkeen ottaa aamulla. Olin aluksi vähän epäluuluinen lääkkeen suhteen, mutta johan auttoi ja paljon! nyt niitä on lääkekaapissa varuilla,että jos olopahenee niin on ainakin mikä auttaa!
- Duact
hanki ehdottomasti duactia ja sit sitä duactia vahvempaa allergialääkettä lääkäriltä. Jotkut lääkärit eivät halua määrätä noita lääkkeitä kuin pari laatikkoa mahdollisten haittavaikutusten takia. Ite löysin sellasen lääkärin joka määräs koko kesäks noita xD Tosi hyvä juttu!! Eikä niistä mitää haittaa ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446