Okei, eli ensi kesänä olisi tarkoitus matkata ensi kertaa Irlantiin ja ensiksi Dubliniin. Luultavasti lähden matkaan yksikseni, joten kysynkin muiden kokemuksia yksin matkustamisesta, varsinkin Irlannissa. Olen lukenut ja kuullut, että Irlanti on varsin ystävällinen maa ja ainakin hostelleissa tapaa mukavaa porukkaa. En ole aiemmin ollut hostelleissa, joten sekin vähän jännittää, joten toivoisinkin nyt vinkkejä ja sen sellaista, mitä nyt mieleen juolahtaa... Kiitos jo etukäteen =)
HELP!
5
965
Vastaukset
- masuliina
Itse tulin juuri Irlannista ja yksin olin naisihmisenä liikkeellä. Ihmiset on todella ystävällisiä ja avuliaita joten turha pelko pois. olo ei tuntunut turvattomalta kertaakaan. Hostelleissa tapaa ihmisiä ja seuraa saa jos haluaa, itse pidän enemmän kiertelystä omaan tahtiin. Tarkoitus oli kuitenkin mennä tutustumaan nimenomaan Irlantiin ja irlantilaisiin, ei saksalaisiin ja jenkkeihin(joita tuntui hostellissa olevan jokatoinen). Hyvä reissu, suosittelen lämpimästi!
- little ireland
Kiitos vastauksesta, hyvä tietää että joku maamies on positiivisin mielin palannut sieltä =) Odottelen kesää ja matkaa, jos vaikka saisin matkakaverin, mutta onhan se kokemus yksinkin mennä, saa ainakin toimia oman mielen mukaan =)
- hemu_n
little ireland kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, hyvä tietää että joku maamies on positiivisin mielin palannut sieltä =) Odottelen kesää ja matkaa, jos vaikka saisin matkakaverin, mutta onhan se kokemus yksinkin mennä, saa ainakin toimia oman mielen mukaan =)
Jos saan udella niin missä vaiheessa olet kesällä Irlantiin matkustamassa?
Olen meinaan ite lähdössä heinäkuun alussa kahden serkun kanssa ja seuraan saa Irlannissa liittyä mikäli osuu yhtään samaan ajankohtaan reissut :) - little ireland
hemu_n kirjoitti:
Jos saan udella niin missä vaiheessa olet kesällä Irlantiin matkustamassa?
Olen meinaan ite lähdössä heinäkuun alussa kahden serkun kanssa ja seuraan saa Irlannissa liittyä mikäli osuu yhtään samaan ajankohtaan reissut :)Eli siis myös olen suunnitellut että lähden heinäkuun alussa, luultavasti heti 2. päivä. Matkareitti ei ole vielä mitenkään suunniteltu, mutta ainakin Dublin ja Galway pitää katsastaa. Olisihan se mukava törmätä maamiehiin siellä =)
- pois
Hei haloo ei tämä ole kirjeenvaihtopalsta, pysytään asiassa. Joku voisi nyt kertoa lisää siitä Irlannistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1046415Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3525814Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703537Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123465Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062789Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam42163Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211810Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t181777Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181624Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1901254