HELP!

little ireland

Okei, eli ensi kesänä olisi tarkoitus matkata ensi kertaa Irlantiin ja ensiksi Dubliniin. Luultavasti lähden matkaan yksikseni, joten kysynkin muiden kokemuksia yksin matkustamisesta, varsinkin Irlannissa. Olen lukenut ja kuullut, että Irlanti on varsin ystävällinen maa ja ainakin hostelleissa tapaa mukavaa porukkaa. En ole aiemmin ollut hostelleissa, joten sekin vähän jännittää, joten toivoisinkin nyt vinkkejä ja sen sellaista, mitä nyt mieleen juolahtaa... Kiitos jo etukäteen =)

5

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masuliina

Itse tulin juuri Irlannista ja yksin olin naisihmisenä liikkeellä. Ihmiset on todella ystävällisiä ja avuliaita joten turha pelko pois. olo ei tuntunut turvattomalta kertaakaan. Hostelleissa tapaa ihmisiä ja seuraa saa jos haluaa, itse pidän enemmän kiertelystä omaan tahtiin. Tarkoitus oli kuitenkin mennä tutustumaan nimenomaan Irlantiin ja irlantilaisiin, ei saksalaisiin ja jenkkeihin(joita tuntui hostellissa olevan jokatoinen). Hyvä reissu, suosittelen lämpimästi!

• little ireland

Kiitos vastauksesta, hyvä tietää että joku maamies on positiivisin mielin palannut sieltä =) Odottelen kesää ja matkaa, jos vaikka saisin matkakaverin, mutta onhan se kokemus yksinkin mennä, saa ainakin toimia oman mielen mukaan =)

• hemu_n
        little ireland kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, hyvä tietää että joku maamies on positiivisin mielin palannut sieltä =) Odottelen kesää ja matkaa, jos vaikka saisin matkakaverin, mutta onhan se kokemus yksinkin mennä, saa ainakin toimia oman mielen mukaan =)

Jos saan udella niin missä vaiheessa olet kesällä Irlantiin matkustamassa?

Olen meinaan ite lähdössä heinäkuun alussa kahden serkun kanssa ja seuraan saa Irlannissa liittyä mikäli osuu yhtään samaan ajankohtaan reissut :)

• little ireland
        hemu_n kirjoitti:

Jos saan udella niin missä vaiheessa olet kesällä Irlantiin matkustamassa?

Olen meinaan ite lähdössä heinäkuun alussa kahden serkun kanssa ja seuraan saa Irlannissa liittyä mikäli osuu yhtään samaan ajankohtaan reissut :)

Eli siis myös olen suunnitellut että lähden heinäkuun alussa, luultavasti heti 2. päivä. Matkareitti ei ole vielä mitenkään suunniteltu, mutta ainakin Dublin ja Galway pitää katsastaa. Olisihan se mukava törmätä maamiehiin siellä =)

• pois

Hei haloo ei tämä ole kirjeenvaihtopalsta, pysytään asiassa. Joku voisi nyt kertoa lisää siitä Irlannistakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      198
      2454
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1325
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1187
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1078
    6. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      97
      1049
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1048
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      982
    Aihe