kotleetti kuvassa?

hehe hee

Onkos Kotleetti päässyt ihan Suomi24 keskustelun etusivun kuvaan? (kesäksi rantakuntoon?)

25

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihihihih

      hihihihi, kylläpäs keksit hauskan jutun! On se mukava nauraa toisille.. nauretaan nyt yhdessä, kaikki mukaan: hihihihii! jne!

      • eri mieltä

        Minusta juttu ei ole hauska. Mieleeni ei ole koskaan tullut nauraa lihavan nähdessäni. Kyllä inho on se tunne, joka silloin herää, ei hilpeys.


      • ongelma se on tuokin
        eri mieltä kirjoitti:

        Minusta juttu ei ole hauska. Mieleeni ei ole koskaan tullut nauraa lihavan nähdessäni. Kyllä inho on se tunne, joka silloin herää, ei hilpeys.

        Elämäsi on sitten varmasti aika kuluttavaa, jos inhosi herää aina kun lihavan näät, sillä nykyäänhän lihavia ihmisiä näkee jokapaikassa! Negatiivisten tunteiden kokeminen noinkin usein on varmasti raskasta! Pystytkö kulkemaan ollenkaan julkisilla paikoilla? Miten purat inhon tunteesi? Oletko miettinyt avun hakemista ongelmaasi?


      • koskaan kyennyt ajatteluun
        ongelma se on tuokin kirjoitti:

        Elämäsi on sitten varmasti aika kuluttavaa, jos inhosi herää aina kun lihavan näät, sillä nykyäänhän lihavia ihmisiä näkee jokapaikassa! Negatiivisten tunteiden kokeminen noinkin usein on varmasti raskasta! Pystytkö kulkemaan ollenkaan julkisilla paikoilla? Miten purat inhon tunteesi? Oletko miettinyt avun hakemista ongelmaasi?

        Se ei ole mikään ongelma. En katso lihaviin päinkään.
        Sitä paitsi te laardivuoret ette ole tajunneet yhtä asiaa: kansasta suurin osa on YLIPAINOISTA ja siinä on vielä melkoinen ero varsinaiseen vaaralliseen lihavuuteen.
        Negatiivisten tunteitten kokemisesta sinulla varmasti on itselläsi kokemusta. Mikäli sinulla tunne-elämää on.


      • ..................
        koskaan kyennyt ajatteluun kirjoitti:

        Se ei ole mikään ongelma. En katso lihaviin päinkään.
        Sitä paitsi te laardivuoret ette ole tajunneet yhtä asiaa: kansasta suurin osa on YLIPAINOISTA ja siinä on vielä melkoinen ero varsinaiseen vaaralliseen lihavuuteen.
        Negatiivisten tunteitten kokemisesta sinulla varmasti on itselläsi kokemusta. Mikäli sinulla tunne-elämää on.

        Hienoa ettei asia ole sinulle sittenkään niin suuri ongelma, mutta ikävää että sinun piti sitten ruveta minua haukumaan, mutta suotakoon sinulle se oikeus näin nimettömästi!

        Hyvää kevään jatkoa sinulle!


      • laardivuori?
        koskaan kyennyt ajatteluun kirjoitti:

        Se ei ole mikään ongelma. En katso lihaviin päinkään.
        Sitä paitsi te laardivuoret ette ole tajunneet yhtä asiaa: kansasta suurin osa on YLIPAINOISTA ja siinä on vielä melkoinen ero varsinaiseen vaaralliseen lihavuuteen.
        Negatiivisten tunteitten kokemisesta sinulla varmasti on itselläsi kokemusta. Mikäli sinulla tunne-elämää on.

        Entä millainen on vaarallisen lihava, missä kulkee ero sitten ylipainoisten ja em. välillä?


      • ^s^s^s
        laardivuori? kirjoitti:

        Entä millainen on vaarallisen lihava, missä kulkee ero sitten ylipainoisten ja em. välillä?

        En ole äskeinen vastailija mutta minun mielestä laardivuoreksi voidaan kutsua sellaista joka painaa tuplasti sen mikä olisi ihanne. Ei se nyt ihan kilon tarkkuudella tietty mene mutta sinne päin. Esimerkiksi 185 senttisen miehen sopupaino voisi olla 85 kiloa ja laardivuori olisi silloin 170 kiloinen. Ja naisten kohdalla voisi mennä niin että 170 senttisen naisen sopipaino olisi vaikka 65 kiloa niin laardivuori olisi sitten 130 kiloinen. Ja ne sopupainon ja tuon laardivuori-käsitteen väliin jäävät olisi ylipainoisia. Kelpaako määritelmä?


      • ....................
        ^s^s^s kirjoitti:

        En ole äskeinen vastailija mutta minun mielestä laardivuoreksi voidaan kutsua sellaista joka painaa tuplasti sen mikä olisi ihanne. Ei se nyt ihan kilon tarkkuudella tietty mene mutta sinne päin. Esimerkiksi 185 senttisen miehen sopupaino voisi olla 85 kiloa ja laardivuori olisi silloin 170 kiloinen. Ja naisten kohdalla voisi mennä niin että 170 senttisen naisen sopipaino olisi vaikka 65 kiloa niin laardivuori olisi sitten 130 kiloinen. Ja ne sopupainon ja tuon laardivuori-käsitteen väliin jäävät olisi ylipainoisia. Kelpaako määritelmä?

        Oikeasti tämä on hienoa, että joku jaksoi oikein tosissaan määritellä sen mikä on laardivuori! Hieno määritelmä, onneksi olkoon! Tämä tosiaan selkeytti monenkin elämää. Minäkin pistän aivonystyräni koetukselle ja yritän pyrkiä samaan tarkkuuteen, mutta etenen eri suuntaan, ettei voi kukaan matkimisesta moittia.

        hmm pitänee oikein pohtiaa....hmmm...Elikkäs: laiha-luu-luukasa-luuvuori!


      • lihaviin päinkään?
        koskaan kyennyt ajatteluun kirjoitti:

        Se ei ole mikään ongelma. En katso lihaviin päinkään.
        Sitä paitsi te laardivuoret ette ole tajunneet yhtä asiaa: kansasta suurin osa on YLIPAINOISTA ja siinä on vielä melkoinen ero varsinaiseen vaaralliseen lihavuuteen.
        Negatiivisten tunteitten kokemisesta sinulla varmasti on itselläsi kokemusta. Mikäli sinulla tunne-elämää on.

        Mutta roikut täällä lihavuuspalstalla.
        Mikä täällä niin kiehtoo?


      • logiikka...
        lihaviin päinkään? kirjoitti:

        Mutta roikut täällä lihavuuspalstalla.
        Mikä täällä niin kiehtoo?

        Täällä kiehtoo minua ihan kansatieteellisessä mielessä lihavien uskomaton tyhmyys ja itsepetos.


      • Jenkit
        logiikka... kirjoitti:

        Täällä kiehtoo minua ihan kansatieteellisessä mielessä lihavien uskomaton tyhmyys ja itsepetos.

        Siellähän maailman lihavimmat ihmiset ovat.

        Ihanko on gradun valmistelut menossa.

        Olisit uskottavampi kun lopettaisit ihmisten tyhmäksi haukkumisen.
        Mitä tiedät itsepetoksesta, kyllä jokainen lihava tietää nuo asiat.
        Ei ole olemassa mitään itsepetosta, olet vain niin surkea ihminen joka luulee löytäneensä jotain omintakeista.
        Itsepetosta on tuollainen haukkuminen, se ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä.


      • liikkeessä
        Jenkit kirjoitti:

        Siellähän maailman lihavimmat ihmiset ovat.

        Ihanko on gradun valmistelut menossa.

        Olisit uskottavampi kun lopettaisit ihmisten tyhmäksi haukkumisen.
        Mitä tiedät itsepetoksesta, kyllä jokainen lihava tietää nuo asiat.
        Ei ole olemassa mitään itsepetosta, olet vain niin surkea ihminen joka luulee löytäneensä jotain omintakeista.
        Itsepetosta on tuollainen haukkuminen, se ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä.

        KANSANTIETEELLISESSÄ mielessä, lihava läskipää! Opettele lukemaan ennen kuin tulet vinkumaan. En sanonut olevani kansantieteilijä enkä valmistelevani gradua.
        Mutta turha kai sinulle mitään on selittää.


      • monta makeaa
        liikkeessä kirjoitti:

        KANSANTIETEELLISESSÄ mielessä, lihava läskipää! Opettele lukemaan ennen kuin tulet vinkumaan. En sanonut olevani kansantieteilijä enkä valmistelevani gradua.
        Mutta turha kai sinulle mitään on selittää.

        naurua kustannuksellasi.
        Olet kuin pienin Daltonin veljeksistä, siis sen sarjakuvan.
        Yhtä täynnä kiukkua.


      • minähhh
        liikkeessä kirjoitti:

        KANSANTIETEELLISESSÄ mielessä, lihava läskipää! Opettele lukemaan ennen kuin tulet vinkumaan. En sanonut olevani kansantieteilijä enkä valmistelevani gradua.
        Mutta turha kai sinulle mitään on selittää.

        Hassu viesti, sai hymyn huulille heti aamusta


      • vaikka turhan helppoa
        monta makeaa kirjoitti:

        naurua kustannuksellasi.
        Olet kuin pienin Daltonin veljeksistä, siis sen sarjakuvan.
        Yhtä täynnä kiukkua.

        Höpötä mitä höpötät. Mistä luulet minun olevan täynnä kiukkua, ethän tiedä minusta yhtään mitään?
        Makeat naurut olen minäkin saanut sinun kustannuksellasi, koska vastauksillasi osoitat minun olevan oikeassa ainakin sinun älynlahjojesi suhteen.
        Oikeasti fiksu ihminen ei aivan varmasti olisi vastannut esim. tuohon edelliseen kommenttiini.
        Mutta läskin syömine aivoinesi varmaan riennät tähänkin vastaamaan.
        Älä nyt kuitenkaan kiukkuusi läkähdy. Läskit käyvät muutenkin sydämen päälle.


      • hohotusta..
        minähhh kirjoitti:

        Hassu viesti, sai hymyn huulille heti aamusta

        Kiitos! Oma viestisi sai minut hymyilemään. Olipa taas älyn riemuvoitto. Missähän välissä mahdoin kirjoitusvirheestä itkeä?
        Jos luetun ymmärtäminen on tuota tasoa, niin sopii kysyä, että jäikö se apukoulukin kesken?


      • pikku Daltoni
        vaikka turhan helppoa kirjoitti:

        Höpötä mitä höpötät. Mistä luulet minun olevan täynnä kiukkua, ethän tiedä minusta yhtään mitään?
        Makeat naurut olen minäkin saanut sinun kustannuksellasi, koska vastauksillasi osoitat minun olevan oikeassa ainakin sinun älynlahjojesi suhteen.
        Oikeasti fiksu ihminen ei aivan varmasti olisi vastannut esim. tuohon edelliseen kommenttiini.
        Mutta läskin syömine aivoinesi varmaan riennät tähänkin vastaamaan.
        Älä nyt kuitenkaan kiukkuusi läkähdy. Läskit käyvät muutenkin sydämen päälle.

        sitten vastaat minulle?

        Onkohan verensokerisi alhaalla?

        Kunhan flunssa hellittää ja palaan töihin niin lopetan tämän kirjoittelun.

        Kyllähän tämäkin ajankulusta käy.

        Miten voit olla noin vakuuttunut painostani?

        Tarkemmin ajateltuna en viitsi enää jatkaa, alkaa tuntua liian hölmöltä.


      • miksiköhän...
        pikku Daltoni kirjoitti:

        sitten vastaat minulle?

        Onkohan verensokerisi alhaalla?

        Kunhan flunssa hellittää ja palaan töihin niin lopetan tämän kirjoittelun.

        Kyllähän tämäkin ajankulusta käy.

        Miten voit olla noin vakuuttunut painostani?

        Tarkemmin ajateltuna en viitsi enää jatkaa, alkaa tuntua liian hölmöltä.

        Selitin jo yllä, että vastaan sinulle NIMENOMAAN SIKSI,ETTÄ TESTAAN MITEN TYHMÄ OIKEIN OLET. Ts. miten pitkälle voin mennä, että olet vielä tarpeeksi idiootti vastataksesi. Hyvä, että nyt lopulta vaivalloisesti tajusit, että "alkaa tuntua liian hölmöltä". Bravo, mikä riemuvoitto!


      • ....................
        vaikka turhan helppoa kirjoitti:

        Höpötä mitä höpötät. Mistä luulet minun olevan täynnä kiukkua, ethän tiedä minusta yhtään mitään?
        Makeat naurut olen minäkin saanut sinun kustannuksellasi, koska vastauksillasi osoitat minun olevan oikeassa ainakin sinun älynlahjojesi suhteen.
        Oikeasti fiksu ihminen ei aivan varmasti olisi vastannut esim. tuohon edelliseen kommenttiini.
        Mutta läskin syömine aivoinesi varmaan riennät tähänkin vastaamaan.
        Älä nyt kuitenkaan kiukkuusi läkähdy. Läskit käyvät muutenkin sydämen päälle.

        HEI!
        Mietippäs nyt oikein tarkkaan ja kaikilla aivonystyröilläsi, että kuka tässä nauraa ja kenelle!


      • elvis"
        hohotusta.. kirjoitti:

        Kiitos! Oma viestisi sai minut hymyilemään. Olipa taas älyn riemuvoitto. Missähän välissä mahdoin kirjoitusvirheestä itkeä?
        Jos luetun ymmärtäminen on tuota tasoa, niin sopii kysyä, että jäikö se apukoulukin kesken?

        Koska sinulta pikku raukalta ainakin jäi. *nauraa* :))


      • hyvinpäs
        elvis" kirjoitti:

        Koska sinulta pikku raukalta ainakin jäi. *nauraa* :))

        osui sinuun! Nauran myös, enkä yksin. Terveisiä vain kaikilta.


      • :):):)
        hyvinpäs kirjoitti:

        osui sinuun! Nauran myös, enkä yksin. Terveisiä vain kaikilta.

        Ympäri mennään ja yhteen tullaan! Nauramisestahan kaikki lähti ja onpas mukava lopettaa näinkin iloisissa tunnelmissa! Eli nauretaan nyt kaikki yhdessä toisillemmme, mikäs sen mukavampaa kuin nauru ja ilo johon voivat kaikki varmasti yhtyä!


      • minähhh
        hohotusta.. kirjoitti:

        Kiitos! Oma viestisi sai minut hymyilemään. Olipa taas älyn riemuvoitto. Missähän välissä mahdoin kirjoitusvirheestä itkeä?
        Jos luetun ymmärtäminen on tuota tasoa, niin sopii kysyä, että jäikö se apukoulukin kesken?

        Anteeksi. Nöyrimmät ja vilpittömimmät anteeksipyyntöni


    • Hehheh, enpä ole tosiaan kuvassa.
      Tuohan nyt näyttää ihan riisitautiselta meikäläiseen verrattuna :)

      • hehe hee

        Minä en sitten ole kirjoittanut tästä tarinasta kuin ensimmäisen jutun. Ja luulen että kotleetin huumorintaju kesti sen, vai kuinka?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe