mun on käsitys että rumpali poets of the fall:ssa olisi vaithtunut jossakin vaiheessa.ja tiedän vain entisen rumpalin etunimen Tapio... tietäiskö joku hänen sukunimen.
kiitos
rumpali
8
3057
Vastaukset
- ; )
Se rumpalihan vaihtui jo aikoja sitten. Viime vuoden emma gaalassakin oli jo uus rumpali... Mites sua se sukunimi kiinnostaa... ? ;) Kyl se vanha vaan oli niin pal parempi :)
- Nimetön
Kyllä ma sen tiiänki mut se vanha....
no nii just siks se alkoinki kiinnostaa :)
just se vanha rumpali oli parempi :)
ja ois kiva tietää sen sukunimi. oon ettiny
sitä netissä vaikka mistä. mut ei vaa löydy. - :-)
Nimetön kirjoitti:
Kyllä ma sen tiiänki mut se vanha....
no nii just siks se alkoinki kiinnostaa :)
just se vanha rumpali oli parempi :)
ja ois kiva tietää sen sukunimi. oon ettiny
sitä netissä vaikka mistä. mut ei vaa löydy.Niin, mut minkä takia sä sen sukunimen haluut tietää..)
- Nimetön
:-) kirjoitti:
Niin, mut minkä takia sä sen sukunimen haluut tietää..)
no se on vaan mun harrastus kerätä kaikkee tietoo eri bandeistä niiden vaiheista. siinä kaikki.
toiset keräilee postimerkkei nii tää on mulle vähän sama. joskus iltasin ei oo muuta tekemist.
et silla. - +++++++
Nimetön kirjoitti:
no se on vaan mun harrastus kerätä kaikkee tietoo eri bandeistä niiden vaiheista. siinä kaikki.
toiset keräilee postimerkkei nii tää on mulle vähän sama. joskus iltasin ei oo muuta tekemist.
et silla.Tedätkö missäpäin se asuu?? Mitä kaikkea tiedät siitä vanhasta rumpalista? :)
- Nimetön
+++++++ kirjoitti:
Tedätkö missäpäin se asuu?? Mitä kaikkea tiedät siitä vanhasta rumpalista? :)
no sori ku ees kysyin sitä .
kun en muista siitä rumpalista kun sen etunimen
ja nyt oisin halunnu ainoastaan tietää se sukunimen. - koala
Nimetön kirjoitti:
no sori ku ees kysyin sitä .
kun en muista siitä rumpalista kun sen etunimen
ja nyt oisin halunnu ainoastaan tietää se sukunimen.Salminen
- PoetsFanitin
Varmaan rumpali Tapio on kuollut tai se sai potkut bändistä. Poetsissa rumpuja soittaa nykyään Jari Salminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943146HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732415Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901392Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184865Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309853Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.11845- 49785
Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10777Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142738