onko 190l akvaarioni auttamasti liian pieni? Ja kuinka monta kalaa voin sinne hankkia jos hankin?
Muita kaloja ovat: 6kpl intiaaninsulka, 4 kpl rubiinitetra ja 2 kpl partamonni.
Nyt olisi niin vähän muita kaloja että mietin mitä isompia kaloja hankkisin akvaariooni.
Mielenkiinnolla otan myös vastaan ehdotuksia isoista kaloista (mutta älkää ehdottako lehtikaloja -> niistä en vain tykännyt jostain syystä -> tylsän värisiä)
haluan kiekkokaloja...
5
2292
Vastaukset
- mutta..
minulla olikin 4 kpl kirsikkabarbeja (anteeksi)
- ----
juu, auttamattomasti liian peini!!! niin ja sit vielä kiekkokalat eivät ole aloittelijan kaloja. ei pahalla. en itse ainakaan uskaltanut ottaa kiekkoja, ennenkuin olin harrastanut monta vuotta!!! Mut kirjoahvenet ei oo hankalia, ja niitä menee sunki akvaan.
- RRR
Joo elikkä ihan ehdottomasti liian pieni kiekoille
http://kapsi.fi/~skare/akvaario/kiekkokala.html
Kasvattele noita pikkukala parvia ja vaikka pohjalle jotain monnisia??
2 partiksellekin hieman ahdas.Ja jos ovat eri sukupuolta niin EHDOTTOMASTI toinen pois.!!!
Tuonne ei oikeen mitään "isoja" kaloja yksinkertaisesti sovi ;( - Rihma
Juu, ei mitään isoksi kasvavia kaloja noin pieneen altaaseen.
- Jokero--
Liian pieni kiekkokaloille...oletko varma että haluat kiekkokaloja? ne ovat aika vaativia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593348- 1511738
- 1301477
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1251387- 931349
- 1111204
- 761031
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71019Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3131001- 45803