haluan kiekkokaloja...

mutta..

onko 190l akvaarioni auttamasti liian pieni? Ja kuinka monta kalaa voin sinne hankkia jos hankin?

Muita kaloja ovat: 6kpl intiaaninsulka, 4 kpl rubiinitetra ja 2 kpl partamonni.

Nyt olisi niin vähän muita kaloja että mietin mitä isompia kaloja hankkisin akvaariooni.

Mielenkiinnolla otan myös vastaan ehdotuksia isoista kaloista (mutta älkää ehdottako lehtikaloja -> niistä en vain tykännyt jostain syystä -> tylsän värisiä)

5

2296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta..

minulla olikin 4 kpl kirsikkabarbeja (anteeksi)

• ----

juu, auttamattomasti liian peini!!! niin ja sit vielä kiekkokalat eivät ole aloittelijan kaloja. ei pahalla. en itse ainakaan uskaltanut ottaa kiekkoja, ennenkuin olin harrastanut monta vuotta!!! Mut kirjoahvenet ei oo hankalia, ja niitä menee sunki akvaan.

• RRR

Joo elikkä ihan ehdottomasti liian pieni kiekoille
      http://kapsi.fi/~skare/akvaario/kiekkokala.html

Kasvattele noita pikkukala parvia ja vaikka pohjalle jotain monnisia??

2 partiksellekin hieman ahdas.Ja jos ovat eri sukupuolta niin EHDOTTOMASTI toinen pois.!!!

Tuonne ei oikeen mitään "isoja" kaloja yksinkertaisesti sovi ;(

• Rihma

Juu, ei mitään isoksi kasvavia kaloja noin pieneen altaaseen.

• Jokero--

Liian pieni kiekkokaloille...oletko varma että haluat kiekkokaloja? ne ovat aika vaativia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      59
      13962
    2. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      198
      2119
    3. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      17
      1585
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      118
      1541
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      125
      1380
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      340
      1290
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1093
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      945
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      876
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      763
    Aihe