Azorit, Terra Nostra

menossa

Onko Terra Nostrassa majoittuneita?
Kävittekö uimassa puutarhan lämpöisessä lähteessä
ja kuinka lämmintä vesi oli? Oliko uima-altaan vesi lämmintä? Onko hotellihuoneessa vedenkeitin?
Olemme lähdössä huhtikuussa ja olen jo aivan innoissani, niin paljon positiivista palautetta
olen lukenut ja kuullut Azoreista. Sao Miguelin
nettiin laittamat kuvat olivat mahtavia, kiitos niistä.

3

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olimme Sao Miguelin saarella huhtikuussa 2005. Majoituimme Furnasiin, Terra Nostra Garden -hotelliin. Olimme erittäin tyytyväisiä hotellin tasoon ja sijaintiin. Pääkaupunki Ponta Delgada on melko kaukana, siellä kävimme kun meillä oli vuokra-auto käytössä ja kiertelimme pitkin saarta. Hotellihuoneessa ei ollut jääkaappia eikä kahvin- tai vedenkeitintä. Hotellin aamiainen oli varsin kattava, suosittelen varsinkin ihanaa tuoreista hedelmistä tehtyä salaattia. Ulko-altaan vesi oli lähes 40 asteista. Vesi värjää uikkarit ja pyyhkeen, joten ei kannata ihan uusissa vermeissä pulahtaa altaaseen. Kellertävä väri tosin lähtee pesussa pois. Sisäaltaassa ei juuri muita ollutkaan, joten saimme sen lähes yksityiskäyttöömme patikkaretkien jälkeen. Veden lämpötila oli normaalia allasasteista, ei liian kylmää.
      Jos haluat lukea reissupäiväkirjani ja katsella kuviani, ota yhteyttä.
      [email protected]

      • Tosi matkaaja

        Mitä edellinen vastaaja kirjoitti,olimme tyytyväisiä hotellin tasoon,mulla on erilainen mielipide.Hotelli ei vastaa 4 tähden luokitusta,itse ilmoittavat 3 tähteä.Huoneissa ei ole mitään 4 tähden hotellia vaativaa varustusta,ei edes jääkaappia.Kahden viikon aikana huoneemme kokolattiamattoa ei imuroitu kertaakaan.Lisämaksusta saa parvekkeen tai terassin,se on välttämätöntä ellei halua majoittua vanhaan osaan.Jos oleskelee 2 viikkoa hotellissa aamiainen on tosi kyllästyttävä,joka toinen aamu nakkeja,ja sitten pekonia joka toinen.Hotellin sijainti on hyvä,jos on vuokraauto,muuten olet motissa.Linjaautot kulkee harvakseltaan,ja niitten pysäkit on arpapeliä.
        Jos teillä on matka tilattuna,varmasti nautitte,mutta minua eniten harmittaa matkanjärjestäjän lupaukset hienosta 4 tähden hotellista.Menemme uudestaan Azoreille,mutta ei Terra Nostraan.


    • asustanut

      Palasimme viime maanantaina Azoreilta, upean luonnon keskeltä. Kun ei ajattele Terra Nostraa
      4-tähden hotellina (tuskin edes 3-tähden), on se ihan kiva paikka asustella. Furnasin kylä, jossa hotelli sijaitsee on pieni ja hiljainen, mutta
      hotellin viereinen kasvitieteellinen puutarha on
      ihastuttava ja korvaa sen, minkä jossain muussa menettää. Hotellin aamiainen oli aika yksipuoli-
      nen, mutta illallinen hyvä ja runsas.

      Säät suosivat meitä. Oli ainoastaan yksi sateinen päivä, mutta silloin tulikin vettä oikein reilusti.

      Varoituksen sana Terra Nostran puutarhaan menijöille. Siellä asustava kanadanhanhi hyökkäsi jalkojeni kimppuun ja teki todella
      pahaa jälkeä. Jouduin viettämään seuraavan yön sairaalassa. Hanhi asustaa samassa lammikossa joutsenpariskunnan kanssa. Jostain se oli poikkeuksellisesti hermostunut. Hotellin henkilökunta ei tiennyt, että sellaista olisi aikaisemmin tapahtunut.

      Tiedoksi Oulun Maaritille. "Naperoksi" kutsumamme pieni ruskea koira voi hyvin. Se oli nukkumassa huoneemme terassilla, kun saavuimme
      hotelliin.

      Azorit ja Terra Nostra on hyvä valinta luontoa
      rakastavan lomakohteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe