Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Azorit, Terra Nostra

menossa

Onko Terra Nostrassa majoittuneita?
Kävittekö uimassa puutarhan lämpöisessä lähteessä
ja kuinka lämmintä vesi oli? Oliko uima-altaan vesi lämmintä? Onko hotellihuoneessa vedenkeitin?
Olemme lähdössä huhtikuussa ja olen jo aivan innoissani, niin paljon positiivista palautetta
olen lukenut ja kuullut Azoreista. Sao Miguelin
nettiin laittamat kuvat olivat mahtavia, kiitos niistä.

3

1368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olimme Sao Miguelin saarella huhtikuussa 2005. Majoituimme Furnasiin, Terra Nostra Garden -hotelliin. Olimme erittäin tyytyväisiä hotellin tasoon ja sijaintiin. Pääkaupunki Ponta Delgada on melko kaukana, siellä kävimme kun meillä oli vuokra-auto käytössä ja kiertelimme pitkin saarta. Hotellihuoneessa ei ollut jääkaappia eikä kahvin- tai vedenkeitintä. Hotellin aamiainen oli varsin kattava, suosittelen varsinkin ihanaa tuoreista hedelmistä tehtyä salaattia. Ulko-altaan vesi oli lähes 40 asteista. Vesi värjää uikkarit ja pyyhkeen, joten ei kannata ihan uusissa vermeissä pulahtaa altaaseen. Kellertävä väri tosin lähtee pesussa pois. Sisäaltaassa ei juuri muita ollutkaan, joten saimme sen lähes yksityiskäyttöömme patikkaretkien jälkeen. Veden lämpötila oli normaalia allasasteista, ei liian kylmää.
      Jos haluat lukea reissupäiväkirjani ja katsella kuviani, ota yhteyttä.
      [email protected]

      • Tosi matkaaja

        Mitä edellinen vastaaja kirjoitti,olimme tyytyväisiä hotellin tasoon,mulla on erilainen mielipide.Hotelli ei vastaa 4 tähden luokitusta,itse ilmoittavat 3 tähteä.Huoneissa ei ole mitään 4 tähden hotellia vaativaa varustusta,ei edes jääkaappia.Kahden viikon aikana huoneemme kokolattiamattoa ei imuroitu kertaakaan.Lisämaksusta saa parvekkeen tai terassin,se on välttämätöntä ellei halua majoittua vanhaan osaan.Jos oleskelee 2 viikkoa hotellissa aamiainen on tosi kyllästyttävä,joka toinen aamu nakkeja,ja sitten pekonia joka toinen.Hotellin sijainti on hyvä,jos on vuokraauto,muuten olet motissa.Linjaautot kulkee harvakseltaan,ja niitten pysäkit on arpapeliä.
        Jos teillä on matka tilattuna,varmasti nautitte,mutta minua eniten harmittaa matkanjärjestäjän lupaukset hienosta 4 tähden hotellista.Menemme uudestaan Azoreille,mutta ei Terra Nostraan.


    • asustanut

      Palasimme viime maanantaina Azoreilta, upean luonnon keskeltä. Kun ei ajattele Terra Nostraa
      4-tähden hotellina (tuskin edes 3-tähden), on se ihan kiva paikka asustella. Furnasin kylä, jossa hotelli sijaitsee on pieni ja hiljainen, mutta
      hotellin viereinen kasvitieteellinen puutarha on
      ihastuttava ja korvaa sen, minkä jossain muussa menettää. Hotellin aamiainen oli aika yksipuoli-
      nen, mutta illallinen hyvä ja runsas.

      Säät suosivat meitä. Oli ainoastaan yksi sateinen päivä, mutta silloin tulikin vettä oikein reilusti.

      Varoituksen sana Terra Nostran puutarhaan menijöille. Siellä asustava kanadanhanhi hyökkäsi jalkojeni kimppuun ja teki todella
      pahaa jälkeä. Jouduin viettämään seuraavan yön sairaalassa. Hanhi asustaa samassa lammikossa joutsenpariskunnan kanssa. Jostain se oli poikkeuksellisesti hermostunut. Hotellin henkilökunta ei tiennyt, että sellaista olisi aikaisemmin tapahtunut.

      Tiedoksi Oulun Maaritille. "Naperoksi" kutsumamme pieni ruskea koira voi hyvin. Se oli nukkumassa huoneemme terassilla, kun saavuimme
      hotelliin.

      Azorit ja Terra Nostra on hyvä valinta luontoa
      rakastavan lomakohteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe