Tarkoitus olisi järjestää polttarit 70 luvun teemassa. Olisiko hyviä ideoita jakaa?! Kaikki otetaan kiitollisuudella vastaan! :)
70 luku
4
773
Vastaukset
- qwerty-qwerty
Muidenko pitais alkaa taalla polttareidesi organisaattoreiksi. Mieti itse. Ne on sinun vastuulla. Vahan mielikuvitusta pliis. tiedan etta se on kamala homma, mutta nyt ei auta muu kuin yrittaa. Kylla se sielta lahtee.
- jepulis jepulis
Että osaa olla negatiivista asennetta!!!! Mitenkä joku viittii edes kommentoida jos tota tasoo prempaan ei pysty!! Mitään apua ideointiinhan ei saa ikinä suomalaisen mentaliteetin mukaan pytää.
Kato kaikilla ei oo niin hyvää mielikuvitusta kun mitä vissiin itse omaat. Harmi vaan ettet ole halukas jakamaan sitä. On se kumma toi suomalainen negatiivisuus.
Terveisin sivusta keskusteluja seurannut
- Tuoreena Muistissa
Syökää jauhelihalla täytettyjä lättyjä tai makkarakastiketta. Kuunnelkaa Bay City Rollersia ja Hurriganesia ja kiistelkää, kumpi on parempi. Pitäkää poliittinen mielenosoitus. Älkää käyttäkö deodoranttia... nyt ei tule muuta mieleen; muut ikäloput, jatkakaa!
- kaaso77
Itse olen ollut pikkuinen pioneeri 70-luvulla ja muistan elävästi rauhanmarssit ja taistolaislaulut. Kuteet olivat makeimmasta päästä, eli koko polttariseurue tietenkin pukeutuu teeman mukaisesti. ..Jos löydätte sieltä aikakaudelta vielä liikkuvan auton (esim. wolkkarin sellainen suloinen minibussi). Woodstock oli vuonna -69, mut tietty jotain hippifestari-juttuakin voisitte miettiä. Nyt ei muuta tuu mieleen. Tsempit polttareille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013