Perään kuuluttaisin hevosurheilun vuosilautasia. Olisin halukas täydentämään omaa sarjaani. Joten jos jollakulla on lautasia ja niistä raaskii luopua niin ottakaa yhteyttä!
Hevosurheilun vuosilautaset (Arabia)
12
4223
Vastaukset
- keräiliä
Minulta puuttuu 1-2-4 ,mutta melkein kaikkia on melkein tuplat olisin kiinnostunnut vaihtaa tai ostamaan sinulta puutuvat.
- Maika
Minulta löytyy Friendly Face, Patrik, Houston Laukko, Viesker, Isla J Barve, Santeri Dahlia ja Don Giovanni. Kaikki muut lautaset olen erittäin halukas ostamaan. Jos myyt niin ota meilitse yhteyttä!
- keräiliä
Minulta puuttuu Friendy Face,myytkö,MIHIN HINTAA.minulta löytyy sinulta puuttuvat Bwt Masig,I.P.Sukkula,Smood Blend,Patrik.
- arvo43
Maika kirjoitti:
Minulta löytyy Friendly Face, Patrik, Houston Laukko, Viesker, Isla J Barve, Santeri Dahlia ja Don Giovanni. Kaikki muut lautaset olen erittäin halukas ostamaan. Jos myyt niin ota meilitse yhteyttä!
Myyn hevosurheilu vuosilautasia lisätiedustelut puh 0405361954.
- Arja
Maika kirjoitti:
Heippa!
Kiinostaa Houston Laukko lautanen on myös ylimääräisiä esim.
Smooth Blend , IP. Sukkula ja BWT Magic.
Jos kiinostaa ota yhteyttä terv, Arja - MUR
arvo43 kirjoitti:
Myyn hevosurheilu vuosilautasia lisätiedustelut puh 0405361954.
Mitä lautasia löytyy ja mihin hintaan?
- UMA
Löytyykö sinulta Houston Laukko ja mihin hintaan
- Hevoslautanen
Minkä hintaisia 90-luvun hevosurheilu vuosilautaset nykyään ovat? Esim Vekseli?
- pippuri66
Hei!
Multa löytyis vuosilautaset 2-3-4...
jos kiinnostaa...
Terv. Pirjo- Timwin10
Minulla on BWT Magic ja Isla J Brave jos kiinnostusta löytyy p 040-8475111
- Ansuli7
Minkä hintaisia ovat tällä hetkellä hevosurheilun vuosi lautaset 1990 luvun alusta? Tässä olisi suunnitelmissa myydä muutama pois.
- Anonyymi
Minulla on täydellinen sarja Hevosurheilun vuosilautasista.
OLEN VALMIS LUOPUMAAN NIISTÄ.
Erkki Jokela, Lohja
Voit soitella numeroon 044 29 042 37
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975