Perään kuuluttaisin hevosurheilun vuosilautasia. Olisin halukas täydentämään omaa sarjaani. Joten jos jollakulla on lautasia ja niistä raaskii luopua niin ottakaa yhteyttä!
Hevosurheilun vuosilautaset (Arabia)
12
4179
Vastaukset
- keräiliä
Minulta puuttuu 1-2-4 ,mutta melkein kaikkia on melkein tuplat olisin kiinnostunnut vaihtaa tai ostamaan sinulta puutuvat.
- Maika
Minulta löytyy Friendly Face, Patrik, Houston Laukko, Viesker, Isla J Barve, Santeri Dahlia ja Don Giovanni. Kaikki muut lautaset olen erittäin halukas ostamaan. Jos myyt niin ota meilitse yhteyttä!
- keräiliä
Minulta puuttuu Friendy Face,myytkö,MIHIN HINTAA.minulta löytyy sinulta puuttuvat Bwt Masig,I.P.Sukkula,Smood Blend,Patrik.
- arvo43
Maika kirjoitti:
Minulta löytyy Friendly Face, Patrik, Houston Laukko, Viesker, Isla J Barve, Santeri Dahlia ja Don Giovanni. Kaikki muut lautaset olen erittäin halukas ostamaan. Jos myyt niin ota meilitse yhteyttä!
Myyn hevosurheilu vuosilautasia lisätiedustelut puh 0405361954.
- Arja
Maika kirjoitti:
Heippa!
Kiinostaa Houston Laukko lautanen on myös ylimääräisiä esim.
Smooth Blend , IP. Sukkula ja BWT Magic.
Jos kiinostaa ota yhteyttä terv, Arja - MUR
arvo43 kirjoitti:
Myyn hevosurheilu vuosilautasia lisätiedustelut puh 0405361954.
Mitä lautasia löytyy ja mihin hintaan?
- UMA
Löytyykö sinulta Houston Laukko ja mihin hintaan
- Hevoslautanen
Minkä hintaisia 90-luvun hevosurheilu vuosilautaset nykyään ovat? Esim Vekseli?
- pippuri66
Hei!
Multa löytyis vuosilautaset 2-3-4...
jos kiinnostaa...
Terv. Pirjo- Timwin10
Minulla on BWT Magic ja Isla J Brave jos kiinnostusta löytyy p 040-8475111
- Ansuli7
Minkä hintaisia ovat tällä hetkellä hevosurheilun vuosi lautaset 1990 luvun alusta? Tässä olisi suunnitelmissa myydä muutama pois.
- Anonyymi
Minulla on täydellinen sarja Hevosurheilun vuosilautasista.
OLEN VALMIS LUOPUMAAN NIISTÄ.
Erkki Jokela, Lohja
Voit soitella numeroon 044 29 042 37
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804743Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k492949Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78961