Pääsiäisenä Crystal

Palacen matsiin

ollaan menossa. Stadion Selhurst Park. Missäköhän päin ja mikä metrolinja=asema mahtais olla lähinnä.
Mihinkä saakka yöhön metrot kulkee, en sitäkään oikein vielä saanut selville?
Lisäksi taksien hintoja voisitte kertoilla. Vastauksia kiitos!

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palacessa

      ei ole metroasemaa, eikä metrolla kovin lähelle edes pääse. Menkää vaikka Brixtoniin metrolla ja sieltä bussi Crystal Palaceen.
      Junalla taitaa kyllä päästä melko hyvin, en valitettavasti kyllä muista mikä pysäkki on lähin! Löytyy varmasti melko helposti kartalta.
      Metrot muuten kulkee puoleen yöhön.

      • ....

        unohdin kokonaan, kyllähän Crystal Palacessakin juna-asema on! :D
        Sinne pääsee junalla joko London Bridgelta tai Clapham Junctionista, en vain muista kummasta joten TARKISTA ETUKÄTEEN! Siitä on jo niin kauan (vuosia) kun olen siellä käynyt että muisti pätkii, ja on saattanut systeemit muuttuakin.


    • Kotka3

      Selvisikö asia mikä juna/asema, taksien hinnat ym. ?? Menossa Palacen matsiin loppuvuodesta...

    • 13+2

      By Rail:

      Selhurst Park is well served by three overground train stations. Selhurst and Thornton Heath stations are served by London Victoria main line station, Clapham Junction, London Bridge (every 30 mins) and East Croydon (every 15 mins). You can also use Norwood Junction station which is served by London Bridge, East Croydon, Gatwick airport and a limited service from London Victoria.

      Please note that Crystal Palace overground station is nowhere near Selhurst Park.

      By Bus:

      The following bus routes run past Selhurst Park Stadium:

      468 - Elephant & Castle to South Croydon

      X68 - Russell Square to West Croydon

      75 - Lewisham to Croydon Fairfield Halls

      157 - Crystal Palace to Morden

    • knight 75

      Tuossa on hyvä ohje ja kannattaa tietää, ettei Crystal Palace -asema ole lähelläkään stadionia.
      Tässä liitteessä lukee, että liigapeleihin myydään lippuja vain jäsenille. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka hoidat homman.

      http://www.stadiumguide.com/selhurstpark/

      • 18 + 13

        Hieman reilu 10 minuuttia jalan. Kohtuullisen lähellä minun mielestäni.


      • knight 75
        18 + 13 kirjoitti:

        Hieman reilu 10 minuuttia jalan. Kohtuullisen lähellä minun mielestäni.

        Crystal Palace -asema on 3 km:n päässä Selhurst stadionilta.

        Muita asemia sitten löytyy lähempää.


    • Asuin itse joskus nurkan takana tosta. Joo, Norwood Junctioniin kannattaa mennä. Sinne on suora "maanpäällinen" juna London Bridgeltä n. 15-20minsaa ja taisi olla zone 4. Myös toi uusi "oranssilla merkattu" overground tube kartalla ylettää NJ:iin joten sitä kautta pääsee myös, mutta kestää huomattavasti kauemmin.
      Taksi, jos ottaa mini cabin ei siis mustaa maksaa ehkä jotain 25-35puntaa keskutasta riippuen millä firmalla ajelee.

    • Blue is colour

      Mistä olet hankkinut liput? Olen itse Joulukuussa menossa Lontooseen ja tekis mieli mennä Chelsean kotimatsiin. En oikein tiedä voiko noihin netissä oleviin lippuvälittäjiin luotta...jossain luvattiin toimittaa lippu hotelliin. Englantilainen ystäväni kehotti menemään ennen matsia stadionin eteen ja ostaa lippu kaupustelijalta...sekin vähän epäilyttää... kalliitahan nuo on, mut kerrankos sitä:)

    • Mä en kans oikein luota noihin kaikkiin nettipalveluihin, mutta Ticketmaster on ihan hyvä ja olen joskus ostanut sieltä lippuja. Hintaviahan ne on, mutta jos olet futis fani niin sen arvoisia. Matseja löytyy täältä http://www.ticketmaster.co.uk/browse?category=11&tm_link=tm_sports_b_11&root=10004&dma=602

      Jos toi linkki ei pelaa niin mene www.ticketmaster.co.uk ja valitse "football".

      En ole myöskään ikinä ostanut lippuja "kaupustelijalta" paikanpäällä, mutta jos ostaisin niin melko varmasti raahaisin tyypin mukanani porteille ennen kuin antaisin rahat :)

    • soccer king

      Kun tänään tuli futistulokset, näyttää sarjataulukko lohduttomalta Crystal Palacen kannalta .

      7 ottelua pelattu, joista 6 tappiota. Eikö se olisi helpompi hypätä Liverpoolin kannattajaksi? (7 ottelusta vain yksi tappio).

    • hansson1

      LontoonLiput.fi liput Crystalin peliin ,toimi. Heathrowilta Piccadilly linellä Holborn asemalle,menee suoraan kesti n.tunnin Siitä n.1 km lipputoimistolle(helppo mennä ku hieman katsoon google mapsista reittiä). Metro lippuja kentältä automaatista tai oli toimisto mistä ostaa lippuja. Hinnat 8,6 päivälippu 1-6 zone tai 5,5 kertalippu. Victoria asemalta menee juna laitureilta 9-12 kentälle, matka kestää n 25 min. Hinta 8 päivälippu 1-4 zone.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe