Mistä massiivipuu työtasot keittiöön?

Repalus Hki

Mistä massiivipuu työtasot keittiöön?

Mistä kannattaa hankkia? Olemme uusimassa vanhoja työtasoja, tahdomme mittojen mukaan tehdyt, esim pyökkiä.

9

9863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.D.

Bauhausista saa ainakin edullisesti ja on paljon valinnanvaraa. Tekevät mittojen mukaan.

• M.D.

Baukkarissa on lisäksi eri laatuisia tasoja. Ostimme itse kahta eri laatuista tammea. WC:een halvinta laatua, jonka hinta 1x2 m palalla oli tarjouksessa 59 euroa! Tuo käy kyllä wc:een mutta vaati tavallista kovemman hionnan ja ainakin neljä uittoa öljyssä ennenkuin on käyttökunnossa. Nyt näyttää hyvältä on hyvin toiminut. Varsinaisia keittiötasoja on tammea keskitasoista ja huippulaadukasta. Itse otimme stereotasoon ja keittiön pyörillä olevaan apusaarekkeeseen tuota keskitasoista enkä kyllä ymmärrä miten se huippulaatu on vielä parempaa. Tuo oli valmiiksi niin kyllästettykin ettei ottanut sisäänsä öljyä kuin sahausreunoista. Laatuvaihtelua tuossa keskitasoisessa on ehkä enemmän joten vaatii ehkä enemmän valkkausta. Hintaa keskistasoisella oli muistaakseni reilusti alle 100€/m.

• äläkä pyökkiä

Ostimme Ikeasta pyökkitasot, Puolassa tehtyä ja paljon pintavikoja, ei nähnyt kun pakkauksessa. Lisäksi vasta nyt ymmärrän, että pyökki elää liikaa. Bauhaus lienee hyvä vaihtoehto, tai jokin selvä kotimainen.

• ~kummastunut?

Miksi et reklamoinut jos laatu ei vastannut mielikuvaa maksamastasi? Toisekseen miksi yleensä hyväksyit toimituksen? Aina on palutus oikeus ja oikeus jopa perua kauppa. Onnistuu isommissa liikkeissä rutiinilla, koitappa samaa paikallisen veneveistämön kanssa.

Oma ymmärtämyksen puutteesi on oma vikasi. se ei liity keskustelun aiheeseen.

• sos.demari
        ~kummastunut? kirjoitti:

Miksi et reklamoinut jos laatu ei vastannut mielikuvaa maksamastasi? Toisekseen miksi yleensä hyväksyit toimituksen? Aina on palutus oikeus ja oikeus jopa perua kauppa. Onnistuu isommissa liikkeissä rutiinilla, koitappa samaa paikallisen veneveistämön kanssa.

Veneveistämöhän se palutus korvaa, tai koi tappa,

• ymmärtämättömäksi
        ~kummastunut? kirjoitti:

kun et tiedä olosuhteita mihin ja millä sen tason sain raahatuksi. Olet tosi tyhmä, vieläkö se pitäisi takaisinkin raahatta. Senkin sosiaalidemokraatti sanon minäkin.

• ammattilainen

..oikeaan paikkaan!
      Todellakin, laaduissa on huomattavia eroja!
      Ja pintakäsittelykin vaikuttaa. Jos keittiössä käytetään käsittelemätöntä puuta, se halkeilee, tummuu ja menettää lopulta ulkonäkönsä.
      Jos todella haluaa laadukkaat tasot, kannattaa kääntyä puukeskuksen puoleen, sieltä saa täysin läpisahatusta ja priimalaatuisia puutasoja.
      Ei siis mistään jämä silpuista kyhättyjä.

Kauttani saa mittojen mukaan tehtyjä ja viimeisenpäälle viimeisteltyjä tasoja, sekä kaikkea keittiöön liittyvää.

woodenart helsinki
      e-mail: [email protected]
      p. 0400960966

• oikea osoite

• T.FT

KATSO FINNTASO OY:N KOTISIVUT WWW.FINNTASO.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe