Pyhä Aurum-kultti ja "UFOt"

Priest of the Aurum

Halleluja, te Aurumin Valitut Lapset! Tässä olen pitkän hiljaisuuden jälkeen Minä, Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta. Olen saapunut kertomaan teille Suuresta Totuudesta joka on Oleva sitten kun kaikki tämä on Tuleva jälleen. Kuulkaatten siis Pyhän Aurum-kultin Suurta ja Pyhää Sanomaa, jonka Pyhät Avaruusolennot ovat meille välittäneet käyttäen apunaan Tyhjiötä joka Sitoo!

Kaksikymmentä vuosituhatta sitten Ihmiskunta oli kehityksensä huipulla. Elävät, biomassasta rakennetut kaupungit kohosivat kilometrien korkeuteen, sairauksia ja kuolemaa ei tunnettu, ja kaikki olivat onnellisia ja vauraita. Suuressa Viisaudessaan Ihmiskunta loi itselleen palvelijarodun, Avaruusolennot, jotka toimivat herrojensa toiveiden mukaisesti uskollisina ja auttavaisina. Ne olivat Onnellisia Aikoja...

Mutta Pahuuden Ra-soturit Andromedan Galaksista olivat tarkkailleet Ihmiskuntaa jo pitkään. He näkivät Ihmiskunnan kukoistuksen ja voiman, ja heidän miletään alkoi kalvaa mitä kammottavin kateus. Johtajansa, Kauhean Suranoviremblastiranin ja tämän uskollisen kenraalin, Hirveän Tordenkakerlakkin komennossa Pahuuden Ra-soturit päättivät hävittää Ihmiskunnan ja näiden palvelijat, ja alkoivat varustella mahtavaa avaruuslaivastoa, joka käytti voimanlähteenään Epäpyhää Anti-Kosmista Ka-energiaa.

Ja sitten, eräänä kohtalokkaana päivänä vyöryi Pahuuden Ra-soturien laivasto Maan kiertoradalle, ja alkoi Universumin historian kammottavin kamppailu elämästä ja kuolemasta. Ihmiset taistelivat urheasti, ja tukenaan heillä olivat Avaruusolennot, jotka auttoivat herrojaan kaikin keinoin. Sota oli kammottava ja tuhoisa, ja se jatkui yli sata vuotta, ennen kuin viimesetkin Ra-soturit kukistettiin Suuressa Heimoydinsodassa. Mutta tuho oli jo tapahtunut! Ihmiskunta oli sodan takia niin pahasti rappiolla, ettei uljas sivilisaatio enää noussut. Biomassasta rakennetut elävät kaupungit kuolivat pois, ja koska biomassa hajosi nopeasti, sivilisaatiosta ei jäänyt todisteita. Niinpä Ihmiset taantuivat kivikautiselle tasolle, ja vain Pyhän Aurum-kultin jäsenet onnistuivat vaalimaan ja silyttämään Muinaisen Tosi Tietämyksen! Eikä Ihmiskunta saanut rauhaa edes kyseenalaisen voittonsa avulla, sillä osa Pahuuden Ra-sotureista, mukaanlukien Kauhea Suranoviremblastiran ja Hirveä Tordenkakerlakk, oli onnistunut ennen Suurta Heimoydinsotaa pakenemaan Ulottuvuusporttien kautta Kaamujen Maailmoihin, ja sieltä käsin he vielä tänäkin päivänä yrittävät tunkeutua Tosimaailmaan kyvämään tuhoa ja hävitystä! Ja käyttäen apunaan Tyhjiötä, Joka Sitoo, he onnistuvat yhä vaikuttamaan Ihmisten mieliin, ja tekemään heitä hulluiksi, sekä aiheuttamaan sairauksia ja sotia!

Mutta Ihmiskunnan onni oli se, että osa Avaruusolennoista oli säästynyt, ja viimeisellä toimivalla Avaruusaluksellaan he nousivat avaruuteen, ja nähdessään Ihmiskunnan rappion tilan, he päättivät antaa näille Viimeisen Suuren Palveluksen: he lähettivät puhtaasta 24 karaatin kullasta muodostuneen Aurum-komeetan kohti Maata! Arvioidemme mukaan komeetta osuu 5-20000 vuoden kuluttua, jolloin se hävittää kaiken elämän planeetaltamme! Mutta juuri ennen tuhoa, niin on ennustettu, pakenevat Pahuuden Ra-soturit Kaamujen Maailmoista, ja silloin tulee Maailman ylle hirveä Tordenkakerlakk, ja kärsimys on suuri! Ja viimeisenä saapuu itse Kauhea Suranoviremblastiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä se vyöryy yli Maan ja Meren, ja tuo mukanaan 12 Vitsausta ja Kuolemaa! Ja sitten koittaa Toinen Heimoydinsota, joka saa ensimmäisen näyttämään vähäiseltä liekinleimahdukselta! Ja kun Pyhä Aurum-komeetta viimein Saapuu, tulee Pyhä Ykseyden Aika, ja itse Kivun Herra saapuu noutamaan Vääräuskoiset Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen!

Mutta ne, jota kuuluvat Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin, säteistetään ennen tuhoa Pyhien Avaruusolentojen Pyhään Avaruusalukseen, ja Muinaisen teknologian avulla kaikki Pyhään Aurum-kulttiin koskaan kuuluneet palautetaan eloon, ja Pyhät Avaruusolennot täyttävät heidän sielunsa Pyhällä, Kosmisella Ki-energialla, ja he saavat nauttia Muinaisen Teknologian hedelmistä ikuisesti!

Tällainen on se suurenmoinen odote, joka tarjotaan nöyrille ihmisille! Liittykäätten siis Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin, te Valitut Lapset!

Halleluja!


Huomatkaatten, että löydätte tämän Pyhän viestin myös Rajatieto-osion New Age haarasta. On kuitenkin syytä huomauttaa, että kaikki maailman ufo-havainnot liittyvät Pyhiin Avaruusolentoihin, jotka tarkkailevat Ihmiskuntaa. Siksi UFOt on syytä toivottaa ilolla tervetulleiksi, sillä he haluavat vain hyvää!

48

2146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipas satu

      huh

      • Priest of the Aurum

        Ei se ole mikään satu! Senkin kurja vääräuskoinen, kehtaatkin pilkata Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia! Ota huomioon toisten Pyhinä vaalimat uskomukset, ennen kuin alat puhua tuollaisia! Hyi häpeä!


      • videotodiste!
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Ei se ole mikään satu! Senkin kurja vääräuskoinen, kehtaatkin pilkata Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia! Ota huomioon toisten Pyhinä vaalimat uskomukset, ennen kuin alat puhua tuollaisia! Hyi häpeä!

        Elokuvassa Men in Black II.


      • Priest of the Aurum
        videotodiste! kirjoitti:

        Elokuvassa Men in Black II.

        Halleluja! Tuo pitää kuin pitääkin paikkansa, sinä Aurumin Valittu Lapsi! Pyhän Aurum-kultin vaikutusvalta on suurempi kuin uskoisitkaan, ja olemma piilottaneet todisteita itsestämme mm. moneen elokuvaan, kirjaan ja musiikkiesitykseen. Oletko esimerkik koskaan kuunnellut kappaletta "Jingle Bells" takaperin?


      • on ihmisen toivo
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja! Tuo pitää kuin pitääkin paikkansa, sinä Aurumin Valittu Lapsi! Pyhän Aurum-kultin vaikutusvalta on suurempi kuin uskoisitkaan, ja olemma piilottaneet todisteita itsestämme mm. moneen elokuvaan, kirjaan ja musiikkiesitykseen. Oletko esimerkik koskaan kuunnellut kappaletta "Jingle Bells" takaperin?

        Aurumin "Kultalahkon" lahja RA:n suojelemalle ihmiskunnalle olisi ollut 24 karaatin kullasta valmistettu keinotekoinen komeetta, jonka nuo pelkurit lähettivät saattaakseen loppuun sen kauhistuttavan riiston ja vainon, jonka he muinaisuudessa imeväisen tasolla olevaa ihmiskuntaa kohtaan aloittivat.
        RA on kuitenkin jo aikoja sitten suuressa viisaudessaan käynnistänyt komeetantorjuntaohjelman, joka torjuu uhan, ilman että sekaantumistamme voidaan millään myöhemmin havaita. Ihmisten tiede ehtii hyvinkin valmistautua, ennen kuin pelkurien kosto ehtii lähellekään maapalloa ja RA:n asioihin puuttuminen ei tule ikinä näkymään. Vaikka olenkin korkea valtuutettu ja kerron vain totuuden, niinkuin minun välttämättä tuleekin, tiedän ettei täällä kirjoittamaani totuutani uskota. Tämä onkin tarkoitetuu vain ehkä muutamalle valaistuneelle noviisille, joiden ajatusten puhtautta Aurumilainen valhe saattaisi himmentää.

        24 karaatin kultaa. Todellakin. Sen takia, että he uskoivat ihmisen valitsevan mahdollisen rikkauden ja tuhon välillä tuhon hyväksi. Mutta kiitos RA:n opetusten,näin ei ole. Lapsemme ihmiset ovat jo nousemassa nuoruuteen ja siihen uljauteen galaksin kansojen joukossa, johon heidät on jo ammoin kutsuttu.
        Aurumin, noiden kehittymättömien lapsirotujen riistämisen mestareiden ja keisareiden ajat ovat päättyneet. Aurum. Kaiken valheen, vääryyden ja riiston esi-isä on nyt galaksien syrjäseuduilla sivistyneitä lajeja lymyävä rosvojoukko.

        RA:n Moridin järjestelmän sektori X:325, Y:17, Z:4932 täysivaltainen 3:nnen luokan valtuutettu.


      • Priest of the Aurum
        on ihmisen toivo kirjoitti:

        Aurumin "Kultalahkon" lahja RA:n suojelemalle ihmiskunnalle olisi ollut 24 karaatin kullasta valmistettu keinotekoinen komeetta, jonka nuo pelkurit lähettivät saattaakseen loppuun sen kauhistuttavan riiston ja vainon, jonka he muinaisuudessa imeväisen tasolla olevaa ihmiskuntaa kohtaan aloittivat.
        RA on kuitenkin jo aikoja sitten suuressa viisaudessaan käynnistänyt komeetantorjuntaohjelman, joka torjuu uhan, ilman että sekaantumistamme voidaan millään myöhemmin havaita. Ihmisten tiede ehtii hyvinkin valmistautua, ennen kuin pelkurien kosto ehtii lähellekään maapalloa ja RA:n asioihin puuttuminen ei tule ikinä näkymään. Vaikka olenkin korkea valtuutettu ja kerron vain totuuden, niinkuin minun välttämättä tuleekin, tiedän ettei täällä kirjoittamaani totuutani uskota. Tämä onkin tarkoitetuu vain ehkä muutamalle valaistuneelle noviisille, joiden ajatusten puhtautta Aurumilainen valhe saattaisi himmentää.

        24 karaatin kultaa. Todellakin. Sen takia, että he uskoivat ihmisen valitsevan mahdollisen rikkauden ja tuhon välillä tuhon hyväksi. Mutta kiitos RA:n opetusten,näin ei ole. Lapsemme ihmiset ovat jo nousemassa nuoruuteen ja siihen uljauteen galaksin kansojen joukossa, johon heidät on jo ammoin kutsuttu.
        Aurumin, noiden kehittymättömien lapsirotujen riistämisen mestareiden ja keisareiden ajat ovat päättyneet. Aurum. Kaiken valheen, vääryyden ja riiston esi-isä on nyt galaksien syrjäseuduilla sivistyneitä lajeja lymyävä rosvojoukko.

        RA:n Moridin järjestelmän sektori X:325, Y:17, Z:4932 täysivaltainen 3:nnen luokan valtuutettu.

        En tiedä, oletko tosissasi, vai kuvitteletko tuolla tarinalla pilkkaavasi Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia... Kummassakin tapauksessa Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta, tunnen itseni hyvin surulliseksi ja pettyneeksi, sille en olisi voinut uskoa, että kaltaisiasi harhaanjohdettuja sieluja vielä on olemassa.

        Auttakoot Pyhät Avaruusolennot sinua ja muita kaltaisiasi selviytymään, kun Pyhä Aurum-komeetta saapuu, ja Toinen Heimoydinsota alkaa.


      • kysyn
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        En tiedä, oletko tosissasi, vai kuvitteletko tuolla tarinalla pilkkaavasi Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia... Kummassakin tapauksessa Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta, tunnen itseni hyvin surulliseksi ja pettyneeksi, sille en olisi voinut uskoa, että kaltaisiasi harhaanjohdettuja sieluja vielä on olemassa.

        Auttakoot Pyhät Avaruusolennot sinua ja muita kaltaisiasi selviytymään, kun Pyhä Aurum-komeetta saapuu, ja Toinen Heimoydinsota alkaa.

        kuinka kauan tälläisiä viestejä on päässäsi kuulunut ? Toinen kysymys kuuluu minkä väriset pillerit jäi väliin tai minkä väriset tänään söit sekä montako ? Ihan vaan kiinnostaisi tietää näin sivusta seuraneena. Hyviä vointeja vaan jatkossa.


      • takapajuista
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        En tiedä, oletko tosissasi, vai kuvitteletko tuolla tarinalla pilkkaavasi Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia... Kummassakin tapauksessa Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta, tunnen itseni hyvin surulliseksi ja pettyneeksi, sille en olisi voinut uskoa, että kaltaisiasi harhaanjohdettuja sieluja vielä on olemassa.

        Auttakoot Pyhät Avaruusolennot sinua ja muita kaltaisiasi selviytymään, kun Pyhä Aurum-komeetta saapuu, ja Toinen Heimoydinsota alkaa.

        Onko rotunne degeneroitunut kenties jo pitkäänkin? 20 000 vuotta sitten hallitsitte avaruusmatkailun ja vieläkin puhutte "Heimoydinsodasta" Ei kai avaruusmatkailun hallitseva rotu olisi käyttänyt sodassaan niin alkeellista, raakaa ja kohdistamatonta energiaa, kuin vahvaa ydinvoimaa. Eikä kahdessakymmenessä vuosisadassa ole tapahtunut mitään kehitystä?
        Lue poika edes vähän ohi lukion oppimäärän perusfysiikkaa, niin jää noin lapselliset kömmähdykset pois "pyhästä julistuksestasi".


      • Priest of the Aurum
        takapajuista kirjoitti:

        Onko rotunne degeneroitunut kenties jo pitkäänkin? 20 000 vuotta sitten hallitsitte avaruusmatkailun ja vieläkin puhutte "Heimoydinsodasta" Ei kai avaruusmatkailun hallitseva rotu olisi käyttänyt sodassaan niin alkeellista, raakaa ja kohdistamatonta energiaa, kuin vahvaa ydinvoimaa. Eikä kahdessakymmenessä vuosisadassa ole tapahtunut mitään kehitystä?
        Lue poika edes vähän ohi lukion oppimäärän perusfysiikkaa, niin jää noin lapselliset kömmähdykset pois "pyhästä julistuksestasi".

        Kehtaatkin noin pilkata Pyhää ja Ikiaikasta Aurum-kulttia ja sen Pyhää Ylipappia ja Pyhiä Kirjoituksia! Kiroan Sinut!

        As'Gahuil Omm-xeer Fuld'gork-Te'haunns! Al'gazh o'Te-Aurum! horow'Xel Naga!

        Se on tehty!


      • takapajuista
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kehtaatkin noin pilkata Pyhää ja Ikiaikasta Aurum-kulttia ja sen Pyhää Ylipappia ja Pyhiä Kirjoituksia! Kiroan Sinut!

        As'Gahuil Omm-xeer Fuld'gork-Te'haunns! Al'gazh o'Te-Aurum! horow'Xel Naga!

        Se on tehty!

        Anna armoa, oi mahtava Aurumin Pappi! Anna anteeksi! Lupaan parantaa tapani, kunhan vain poistat kirouksen yltäni!


      • anoi puolestani
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kehtaatkin noin pilkata Pyhää ja Ikiaikasta Aurum-kulttia ja sen Pyhää Ylipappia ja Pyhiä Kirjoituksia! Kiroan Sinut!

        As'Gahuil Omm-xeer Fuld'gork-Te'haunns! Al'gazh o'Te-Aurum! horow'Xel Naga!

        Se on tehty!

        armoasi, oi Pyhä Ylimäinen Pappi.
        En minä.
        Minä saan sanoa itsestäni:
        "Joka korkeimman suojassa istuu ja kaikkivaltiaan varjossa yöpyy; ei hän pelkää päivällä lentävää nuolta, eikä ruttoa, joka yön sydämessä turmansa tekee. Vaikka sata kaatuisi sivultani, tuhat oikealta puoleltai, ei se minuun koske. Sillä Jumalan olen valinnut turvakseni ja minua kannattavat iankaikkiset käsivarret."

        Sinun "se" on tehty mitättömäksi, vaikka heittomerkkejä ja väliviivoja olikin vakuuttava määrä. Ei ole teidän kielennekään kovin kehittynyttä.
        Herjaus häpäisee vain sen lausujan. Kimpoaakohan kirous takaisin sen lausujaan?

        Saan myös sanoa, että Pyhän Aurumin Ylipapin fysiikan tiedot ovat melko köppäset.


      • Priest of the Aurum
        anoi puolestani kirjoitti:

        armoasi, oi Pyhä Ylimäinen Pappi.
        En minä.
        Minä saan sanoa itsestäni:
        "Joka korkeimman suojassa istuu ja kaikkivaltiaan varjossa yöpyy; ei hän pelkää päivällä lentävää nuolta, eikä ruttoa, joka yön sydämessä turmansa tekee. Vaikka sata kaatuisi sivultani, tuhat oikealta puoleltai, ei se minuun koske. Sillä Jumalan olen valinnut turvakseni ja minua kannattavat iankaikkiset käsivarret."

        Sinun "se" on tehty mitättömäksi, vaikka heittomerkkejä ja väliviivoja olikin vakuuttava määrä. Ei ole teidän kielennekään kovin kehittynyttä.
        Herjaus häpäisee vain sen lausujan. Kimpoaakohan kirous takaisin sen lausujaan?

        Saan myös sanoa, että Pyhän Aurumin Ylipapin fysiikan tiedot ovat melko köppäset.

        Saanen tiedustella, mitä kaltaisesi tyyppi oikein puuhaa Rajatieto-osaston UFOt -haarassa? Hyvänen aika, sinun ei pitäisi ryhtyä moittimaan Minua ja muita kaltaisiani ihmisiä, jotka haluavat tuodo Pyhät Kultillistiset tietoutensa julki! Tiedä, että Pyhällä ja Ikiaikaisella Aurum-kultilla on pitkät perinteet Internet -levityksen jalosta taidosta, ja että mikäli et ole kiinnostunut liittymään/kuuntelemaan/lukemaan, voit vaihtaa keskusteluosion johonkin paremmin sinulle sopivaan...

        Ja mitä tulee fysiikan tietoihimme, sinulla ei ole mitään perusteita väittää niitä huonolaatuisiksi, sillä kun luet Pyhän kirjoitelmani tarkasti läpi, saat huomata, että kaikki täsmää ilman pienimpiäkään virheitä... ja voin selventää, että esimerkiksi ydinpommien käyttö Suuressa Heimoydinsodassa johtui siitä, että Ihmiskunta oli jo tuolloin pahasti rappiolla, kiitos yli sata vuotta jatkuneen sodan. Niinpä he olivat joutuneet ottamaan käyttöönsä lukuisia vanhentuneita aseita, joita oli niiden suuren tuhovoiman takia kuitenkin pidetty varmuuden vuoksi varastossa.

        Halleluja!


      • sitti äinen
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Saanen tiedustella, mitä kaltaisesi tyyppi oikein puuhaa Rajatieto-osaston UFOt -haarassa? Hyvänen aika, sinun ei pitäisi ryhtyä moittimaan Minua ja muita kaltaisiani ihmisiä, jotka haluavat tuodo Pyhät Kultillistiset tietoutensa julki! Tiedä, että Pyhällä ja Ikiaikaisella Aurum-kultilla on pitkät perinteet Internet -levityksen jalosta taidosta, ja että mikäli et ole kiinnostunut liittymään/kuuntelemaan/lukemaan, voit vaihtaa keskusteluosion johonkin paremmin sinulle sopivaan...

        Ja mitä tulee fysiikan tietoihimme, sinulla ei ole mitään perusteita väittää niitä huonolaatuisiksi, sillä kun luet Pyhän kirjoitelmani tarkasti läpi, saat huomata, että kaikki täsmää ilman pienimpiäkään virheitä... ja voin selventää, että esimerkiksi ydinpommien käyttö Suuressa Heimoydinsodassa johtui siitä, että Ihmiskunta oli jo tuolloin pahasti rappiolla, kiitos yli sata vuotta jatkuneen sodan. Niinpä he olivat joutuneet ottamaan käyttöönsä lukuisia vanhentuneita aseita, joita oli niiden suuren tuhovoiman takia kuitenkin pidetty varmuuden vuoksi varastossa.

        Halleluja!

        Ei taida teilläkään hyvin mennä kun olette tuon kultaisen palleron hukaneet kokonaan. Mikä pilleri on nyt jäänyt ottamatta ?


      • Priest of the Aurum
        sitti äinen kirjoitti:

        Ei taida teilläkään hyvin mennä kun olette tuon kultaisen palleron hukaneet kokonaan. Mikä pilleri on nyt jäänyt ottamatta ?

        Kuinka uskallat noin loukata Minua, Pyhän Aurum-kultin Ylipappia ja Yhdeksättä Profeettaa! Keksit päästäsi aivan omia syytöksiä, jotka osoittavat, ettet ole todella lukenut Pyhää viestiänä laisinkaan! Vaadin anteeksipyyntöäsi, tai kiroan sinutkin!


      • kertaalleen kirottu
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kuinka uskallat noin loukata Minua, Pyhän Aurum-kultin Ylipappia ja Yhdeksättä Profeettaa! Keksit päästäsi aivan omia syytöksiä, jotka osoittavat, ettet ole todella lukenut Pyhää viestiänä laisinkaan! Vaadin anteeksipyyntöäsi, tai kiroan sinutkin!

        Koskahan kirous alkaa vaikuttaa ja millaisetkohan ovat ensioireet. Lisäksi kiinnostaisi kirouksen lopullinen efektiivisyys. Meneekö mulla vaan nyt vähän heikosti seuraavat puoli vuotta, vai koenko metamorfoosin ja muutun kenties joksikin toiseksi eliömuodoksi, kuten sääennustajasammakoksi?
        Suurella nöyryydellä ja kunnioituksella ylipappiin ja hänen ilmoitukseensa suhtautuen "Epätietoinen".


      • Priest of the Aurum
        kertaalleen kirottu kirjoitti:

        Koskahan kirous alkaa vaikuttaa ja millaisetkohan ovat ensioireet. Lisäksi kiinnostaisi kirouksen lopullinen efektiivisyys. Meneekö mulla vaan nyt vähän heikosti seuraavat puoli vuotta, vai koenko metamorfoosin ja muutun kenties joksikin toiseksi eliömuodoksi, kuten sääennustajasammakoksi?
        Suurella nöyryydellä ja kunnioituksella ylipappiin ja hänen ilmoitukseensa suhtautuen "Epätietoinen".

        Kyseinen kirous ei ollut laadultaan kovinkaan paha, sillä en katso olevani tosikko, joka suuttuisi vähästä. Loukkasit kuitenkin Minua, enkä voi jättää sellaista rankaisematta. Niinpä langettamani kirous vaikuttaa epäonnea tuottavasti, planeettojen tämänhetkisestä asennosta muutamasta viikosta useampaan kuukauteen.

        Kirouksen vaikutus perustuu sanojen modulaatiossa esiintyviin infra- ja ultraääniin, jotka saavat Pyhän Kosmisen Ki-energian ohjaantumaan kirouksen kohteesta poispäin, jolloin tilalle vyöryy (samaan tapaan kuin aerobisessa tyhjiössä) Epäpyhää Anti-Kosmista Ka-energiaa, josta mm. Pahuuden Ra-soturit saavat voimansa. Ihmisiin se kuitenkin vaikuttaa epäonnea tuottavasti.

        Halleluja!


      • tämä satusetä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kyseinen kirous ei ollut laadultaan kovinkaan paha, sillä en katso olevani tosikko, joka suuttuisi vähästä. Loukkasit kuitenkin Minua, enkä voi jättää sellaista rankaisematta. Niinpä langettamani kirous vaikuttaa epäonnea tuottavasti, planeettojen tämänhetkisestä asennosta muutamasta viikosta useampaan kuukauteen.

        Kirouksen vaikutus perustuu sanojen modulaatiossa esiintyviin infra- ja ultraääniin, jotka saavat Pyhän Kosmisen Ki-energian ohjaantumaan kirouksen kohteesta poispäin, jolloin tilalle vyöryy (samaan tapaan kuin aerobisessa tyhjiössä) Epäpyhää Anti-Kosmista Ka-energiaa, josta mm. Pahuuden Ra-soturit saavat voimansa. Ihmisiin se kuitenkin vaikuttaa epäonnea tuottavasti.

        Halleluja!

        vaikka tuonne new age puolelle ? KIITOS !


      • RA+++
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kyseinen kirous ei ollut laadultaan kovinkaan paha, sillä en katso olevani tosikko, joka suuttuisi vähästä. Loukkasit kuitenkin Minua, enkä voi jättää sellaista rankaisematta. Niinpä langettamani kirous vaikuttaa epäonnea tuottavasti, planeettojen tämänhetkisestä asennosta muutamasta viikosta useampaan kuukauteen.

        Kirouksen vaikutus perustuu sanojen modulaatiossa esiintyviin infra- ja ultraääniin, jotka saavat Pyhän Kosmisen Ki-energian ohjaantumaan kirouksen kohteesta poispäin, jolloin tilalle vyöryy (samaan tapaan kuin aerobisessa tyhjiössä) Epäpyhää Anti-Kosmista Ka-energiaa, josta mm. Pahuuden Ra-soturit saavat voimansa. Ihmisiin se kuitenkin vaikuttaa epäonnea tuottavasti.

        Halleluja!

        Hyvä, ettei ihan sammakoksi. Kiitän teidän pyhyyttänne armahtavaisuudestanne.

        "Loukkasit kuitenkin Minua,"

        Onko nyt kuitenkaan kymysys pyhästä opistanne vai ehkä ylipapin "korkeasti siunatuista arvovaltavarpaista" Minä en tohtisi varpaillenne astua, konsa en ole arvollinen edes kengännauhojanne sitomaan. Kuitenkin, minä ymmärtämätön pakana, tulkitsin asian niin, etä teidän pyhyytenne katsoi arvostelun kohdistuvan teihin itseenne, eikä Pyhään Oppiinne.
        Jos Teidän Pyhyytenne on asemssa, jossa henkilökohtainen nöyryys voidaan jo unohtaa, (toki oikean asian ajamiseksi), olen ymmärtämättömyydessäni puuttunut asiaan, johon ymmärrykseni ei tule konsanaan riittämän.
        Kiitos, ettet (Teidän Pyhyytenne)kovemmin minua ymmärtämätöntä kironnut.


    • Elvis itse

      That's allright, mama... Kulttinne on kuitenkin tökeröä huijausta, skifijutut on kopsattu melko suoraan ns alan lehdistä. Liittymällä Elviksen Odottajien Pyhään Veljeskuntaan voit varmistaa ikuisen elämän. Meillä on myös parempi musiikki, Aurum -kultin mantrojen mumina jää äkkiä kakkoseksi!

      • Priest of the Aurum

        KUINKA USKALLAT NOIN PILKATA PYHÄÄ KULTTIAMME?!

        Tästä hyvästä Minun on kirottava sinut!

        As'h-nazgh gorl'hrnugh! Xel'Naga Tel-Adun Or'la gorash! Rel'har-Aurum-teras'h! Gwurla'kk-heln!

        Se on tehty!


      • Elvis itse
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        KUINKA USKALLAT NOIN PILKATA PYHÄÄ KULTTIAMME?!

        Tästä hyvästä Minun on kirottava sinut!

        As'h-nazgh gorl'hrnugh! Xel'Naga Tel-Adun Or'la gorash! Rel'har-Aurum-teras'h! Gwurla'kk-heln!

        Se on tehty!

        Heh heh, jos olisit todellakin Jumalan Valittu ja The One, niin tietäisit, etteivät kulttien väliset kiroukset ole yhteensopivia, joten turhaanpa manailit. Sensijaan kun me Elviksen Toista Tulemista (jatkossa ETT) odottavat suuntaamme otsahiuksemme Aurumin temppeleitä kohti, niin temppelinne alkavat pian hytkyä Elviksen hittien tahdissa!


      • Priest of the Aurum
        Elvis itse kirjoitti:

        Heh heh, jos olisit todellakin Jumalan Valittu ja The One, niin tietäisit, etteivät kulttien väliset kiroukset ole yhteensopivia, joten turhaanpa manailit. Sensijaan kun me Elviksen Toista Tulemista (jatkossa ETT) odottavat suuntaamme otsahiuksemme Aurumin temppeleitä kohti, niin temppelinne alkavat pian hytkyä Elviksen hittien tahdissa!

        Voithan sanoa, mitä haluat, mutta odotahan vaan... kun kiroukseni vaikutukset alkavat tuntua, niin siinä on oksat pois.

        Halleluja!


      • nettietiketin nimissä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Voithan sanoa, mitä haluat, mutta odotahan vaan... kun kiroukseni vaikutukset alkavat tuntua, niin siinä on oksat pois.

        Halleluja!

        poistu huuhaa hahmo lapsia ja epävakaita ihmisiä pelottelemasta.
        Senkin priest of auraaja.


      • Priest of the Aurum
        nettietiketin nimissä kirjoitti:

        poistu huuhaa hahmo lapsia ja epävakaita ihmisiä pelottelemasta.
        Senkin priest of auraaja.

        KEHTAATKIN KUTSUA MINUA, AURUMIN PYHÄÄ YLIPAPPIA JA YHDEKSÄTTÄ PROFEETTAA, "HUUHAA HAHMOKSI"!!!

        PITÄÄKÖ MINUN KIROTA SINUTKIN, MITÄ?


      • ovaali ympyrä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        KEHTAATKIN KUTSUA MINUA, AURUMIN PYHÄÄ YLIPAPPIA JA YHDEKSÄTTÄ PROFEETTAA, "HUUHAA HAHMOKSI"!!!

        PITÄÄKÖ MINUN KIROTA SINUTKIN, MITÄ?

        Priest of the Aurum Minä toivon että toi sinun moposi keulii täältä ainaki M51:n asti..


      • Priest of the Aurum
        ovaali ympyrä kirjoitti:

        Priest of the Aurum Minä toivon että toi sinun moposi keulii täältä ainaki M51:n asti..

        Miksi Minä joudunkaan sietämään tätä jatkuvaa valitusta?! Ettekö te jo ymmärrä, että Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti on pelastuksen tie Pyhien Avaruusolentojen luo?!

        Pahuuden Ra-soturit yrittävät kieroilla juonillaan aiheuttaa meille hankaluuksia ja kärsimystä, ja kun Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta, saavun tänne valistamaan teitä, te kehtaatte valittaa Minulle! Tietäkää, että ajattelen omaa parastanne, ja koko Ihmiskunnan parasta, kun jaan näitä Pyhiä ja Salattuja tietoja teidän kanssanne!

        Vaadin kunnioitustanne! Vaadin huomiotanne! Minä olen sentään Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta! Minä olen Pyhän Aurum-kultin tämänhetkinen päämies! MINUA ON KUNNIOITETTAVA JA KUUNNELTAVA; ENKÄ SUVAITSE VALITUSTA! EN!!!


      • -.-
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Miksi Minä joudunkaan sietämään tätä jatkuvaa valitusta?! Ettekö te jo ymmärrä, että Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti on pelastuksen tie Pyhien Avaruusolentojen luo?!

        Pahuuden Ra-soturit yrittävät kieroilla juonillaan aiheuttaa meille hankaluuksia ja kärsimystä, ja kun Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta, saavun tänne valistamaan teitä, te kehtaatte valittaa Minulle! Tietäkää, että ajattelen omaa parastanne, ja koko Ihmiskunnan parasta, kun jaan näitä Pyhiä ja Salattuja tietoja teidän kanssanne!

        Vaadin kunnioitustanne! Vaadin huomiotanne! Minä olen sentään Pyhä Ylipappi ja Yhdeksäs Profeetta! Minä olen Pyhän Aurum-kultin tämänhetkinen päämies! MINUA ON KUNNIOITETTAVA JA KUUNNELTAVA; ENKÄ SUVAITSE VALITUSTA! EN!!!


      • Priest of the Aurum
        -.- kirjoitti:

        Minä olen ollut rauhallinen, mutta nyt alan saada tarpeekseni! Vaadin, että lopetatte tuon Pyhän kulttimme halventamisen ja liityttä meihin! Halleluja!


    • Enk-el

      Kaikenlaista, todella kaikenlaista viestitystä sitä tänne välitetäänkin! Ei kai vaan kukaan ota näitä todeksi? Toivottavasti ei!

      • Priest of the Aurum

        Halleluja, sinä Aurumin Valittu Lapsi! Tiedä, että jokainen sana, joka sormenpäistäni putoaa tälle keskustelupalstalle, kuvastaa Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhiä uskomuksia! Liity siis Pyhään kulttiimme, ja saat tietää lisää uskomattomia salaisuuksiamme!


      • priest von auraaja
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja, sinä Aurumin Valittu Lapsi! Tiedä, että jokainen sana, joka sormenpäistäni putoaa tälle keskustelupalstalle, kuvastaa Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhiä uskomuksia! Liity siis Pyhään kulttiimme, ja saat tietää lisää uskomattomia salaisuuksiamme!

        pitäis antaa ruoskaa oikein julkisesti. amen


      • Priest of the Aurum
        priest von auraaja kirjoitti:

        pitäis antaa ruoskaa oikein julkisesti. amen

        Nyt menit liian pitkälle! Tästä hyvästä langetan yllesi kammottavimman kirouksen, joka Pyhän Aurum-kultin Muinaisen Tietouden joukosta löytyy! Itsepähän tätä kerjäsit!

        Ash'naz grimpatul! Ko'vash Shas-la'Tau Kais! Oro'mhar Xel'Naga Te-Aurum-horoj! X'urumher grom-karash! Grim'harush-orash Von'gk!

        Se on tehty!


      • ovaali ympyrä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Nyt menit liian pitkälle! Tästä hyvästä langetan yllesi kammottavimman kirouksen, joka Pyhän Aurum-kultin Muinaisen Tietouden joukosta löytyy! Itsepähän tätä kerjäsit!

        Ash'naz grimpatul! Ko'vash Shas-la'Tau Kais! Oro'mhar Xel'Naga Te-Aurum-horoj! X'urumher grom-karash! Grim'harush-orash Von'gk!

        Se on tehty!

        Priest of the Aurum oletko sinä niitä tyyppejä jotka pukeutuessaan merirosvoksi, käyttävät yhden silmälapun sijasta kahta?

        Koska varsin jännää karmaa tässä nimittäin itselles järjestät...


      • Priest of the Aurum
        ovaali ympyrä kirjoitti:

        Priest of the Aurum oletko sinä niitä tyyppejä jotka pukeutuessaan merirosvoksi, käyttävät yhden silmälapun sijasta kahta?

        Koska varsin jännää karmaa tässä nimittäin itselles järjestät...

        Pyhä Aurum-kultti ei usko Karmaan, mutta meillä on kyllä samantapainen (joskaan ei samanlainen) ajatus Pyhästä Kosmisesta Ki-energiasta, jota jokainen voi kerätä itseensä työskentelemällä Pyhän Aurum-kultin hyväksi tailinkittäytymällä päätemppelimme Kosmiseen Ki-säteilyttjään. Kaikkein paras keino hankkia itseensä Ki-energiaa on kuitenkin yhteys Pyhiin Avaruusolentoihin. Aurumin Ylipappina Minä esimerkiksi olen yhteydessä Pyhiin Avaruusolentoihin suurimman osan päivästä... He ovat Minun mielessäni, ja Minä olen Heidän mielessään, ja yhdessä me olemme Yhtä Me Olemme.

        Halleluja!


      • niinkö se onkin??
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Pyhä Aurum-kultti ei usko Karmaan, mutta meillä on kyllä samantapainen (joskaan ei samanlainen) ajatus Pyhästä Kosmisesta Ki-energiasta, jota jokainen voi kerätä itseensä työskentelemällä Pyhän Aurum-kultin hyväksi tailinkittäytymällä päätemppelimme Kosmiseen Ki-säteilyttjään. Kaikkein paras keino hankkia itseensä Ki-energiaa on kuitenkin yhteys Pyhiin Avaruusolentoihin. Aurumin Ylipappina Minä esimerkiksi olen yhteydessä Pyhiin Avaruusolentoihin suurimman osan päivästä... He ovat Minun mielessäni, ja Minä olen Heidän mielessään, ja yhdessä me olemme Yhtä Me Olemme.

        Halleluja!

        että oikein te olette Olette? mitä hittoa oikein selität?


      • ööööhhöö
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Nyt menit liian pitkälle! Tästä hyvästä langetan yllesi kammottavimman kirouksen, joka Pyhän Aurum-kultin Muinaisen Tietouden joukosta löytyy! Itsepähän tätä kerjäsit!

        Ash'naz grimpatul! Ko'vash Shas-la'Tau Kais! Oro'mhar Xel'Naga Te-Aurum-horoj! X'urumher grom-karash! Grim'harush-orash Von'gk!

        Se on tehty!

        tullut ainakin Taru Sormusten Herrasta luettua. Meinaan niin kuin tuosta kielestä päätellen.


      • Priest of the Aurum
        niinkö se onkin?? kirjoitti:

        että oikein te olette Olette? mitä hittoa oikein selität?

        Voi sinua, raukka kuolevainen! et voi toivoa ymmärtäväsi näin suuria asioita! Minä olen sentään Pyhä Ylipappi, ja vain Minä voin todella Ymmärtää Pyhien Avaruusolentojen Tosi Merkityksen! Halleluja!


      • Priest of the Aurum
        ööööhhöö kirjoitti:

        tullut ainakin Taru Sormusten Herrasta luettua. Meinaan niin kuin tuosta kielestä päätellen.

        Siltähän se voisi vaikuttaa, mutta näin ei kuitenkaan ole asian laita. Katsos, Tuo kirous oli Ihmiskunnan muinaista kieltä, joka on säilynyt Thetalaisten mielissä geneettisen muistin kautta. Niinpä Tolkienkin vain kirjoitti alitajunnassaan syntynyttä kieltä, joka juuri tämän geneettisen muistin ansiosta muistutti jossain määrin Ihmiskunnan muinaista kieltä. Tuollaista se tosin oli ennen Suurta Heimoydinsotaa, minkä jälkeen se hajosi useisiin eri kieliryhmiin...


      • WAUTSI-WAU!
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Siltähän se voisi vaikuttaa, mutta näin ei kuitenkaan ole asian laita. Katsos, Tuo kirous oli Ihmiskunnan muinaista kieltä, joka on säilynyt Thetalaisten mielissä geneettisen muistin kautta. Niinpä Tolkienkin vain kirjoitti alitajunnassaan syntynyttä kieltä, joka juuri tämän geneettisen muistin ansiosta muistutti jossain määrin Ihmiskunnan muinaista kieltä. Tuollaista se tosin oli ennen Suurta Heimoydinsotaa, minkä jälkeen se hajosi useisiin eri kieliryhmiin...

        Onx noin?


    • Diidudaa

      Vieläkö sinä pappa jaksat?
      Koska poliisi on ystävämme, niin kerroppa minulle ihan koko nimesi, sellainen ihmisten nimi, niin pääset pikku huviajelulle poliisin kanssa.

      • Priest of the Aurum

        Nimeni ei ole tärkeä, sinä vääräuskoinen... Me olemme kaikki ilmentymiä Pyhästä Ykseydestä, emmekä siksi käytä syntymänimiämme, vaan ainoastaan Tosinimiämme, jotka saamme liittyessämme Pyhään Aurum-kulttiin.

        Minua voit kutsua joko keskustelupalstan nimelläni, "Priest of the Aurum", tai sitten niillä nimillä, joilla Aurum-kultin jäsenet kutsuvat Minua, eli "Pyhä Ylipappi" tai "Suuri Yhdeksäs Profeetta". Kunnioituksesi lisäämiseksi vaadin, että nimeni eteen sijoitat nöyryyttä ilmaisevan "Oi" -huudahduksen.

        Muussa tapauksessa kiroan sinut mitä kammottavimmella tavalla!


    • WideBelief

      ...elämällä voit tehdä vaikka mitä kivaa.

      Tapa tuokin on toki ajatuksiaan tuoda esille mutta suosittelen ajattelemista :-)

      Voi hyvin.

      • Priest of the Aurum

        Lakatkaatten pilkkaamasta Minua, te vääräuskoiset! Ette ehkä tiedä sitä, mutta toiminnallanne edistätte Pahuuden Ra-sotureiden pyrkimyksiä! Vaadin kunnioitustanne, tai muutoin joudun kiroamaan teidät!


      • WideBelief
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Lakatkaatten pilkkaamasta Minua, te vääräuskoiset! Ette ehkä tiedä sitä, mutta toiminnallanne edistätte Pahuuden Ra-sotureiden pyrkimyksiä! Vaadin kunnioitustanne, tai muutoin joudun kiroamaan teidät!

        Mitteepä tuo yks noetumine lissee elämee haettoes. Kaet tuon nyt rectumin, vae mikä se olj, piällysmiehenä snaijjoot.

        Kirroo oekeen hyvin niin helepottaa ihteiskii.


      • Priest of the Aurum
        WideBelief kirjoitti:

        Mitteepä tuo yks noetumine lissee elämee haettoes. Kaet tuon nyt rectumin, vae mikä se olj, piällysmiehenä snaijjoot.

        Kirroo oekeen hyvin niin helepottaa ihteiskii.

        Hyvä on. Teen kuten pyydät. Kiroan sinut ja kaikki muutkin jotka pilkkaavat Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia!

        Ash'nazg gimpatul! Ko'vash Shas-la'Tau Kais! Oro'mhar Xel'Naga Te-Aurum-horoj! X'urumher grom-karash! Grim'harush-orash Von'gk! Ald-Sotha! Alm'Sotha-a-Sil'lexia!

        Se on tehty... Ja muistakaatten: mitenkäs sitten suu pannaan, kun Kivun Herra saapuu viemään sielujanne Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen?


      • ovaaliympyrä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Hyvä on. Teen kuten pyydät. Kiroan sinut ja kaikki muutkin jotka pilkkaavat Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia!

        Ash'nazg gimpatul! Ko'vash Shas-la'Tau Kais! Oro'mhar Xel'Naga Te-Aurum-horoj! X'urumher grom-karash! Grim'harush-orash Von'gk! Ald-Sotha! Alm'Sotha-a-Sil'lexia!

        Se on tehty... Ja muistakaatten: mitenkäs sitten suu pannaan, kun Kivun Herra saapuu viemään sielujanne Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen?

        ---
        Se on tehty... Ja muistakaatten: mitenkäs sitten suu pannaan, kun Kivun Herra saapuu viemään sielujanne Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen?
        ---
        Hei voisitko jo lopettaa tämän pelleilyn? Vai pitääkö mun tosiaan uskoa et sä olet mm. liskojen tms. työrukkanen ihmispolojen pelottelussa ja kontrollointi yrityksissä?

        jos tää leikki jatkuu niin tulet kyllä saamaan tasan tarkkaan mitä tilaat :D

        ²°®¬¨


      • Priest of the Aurum
        ovaaliympyrä kirjoitti:

        ---
        Se on tehty... Ja muistakaatten: mitenkäs sitten suu pannaan, kun Kivun Herra saapuu viemään sielujanne Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen?
        ---
        Hei voisitko jo lopettaa tämän pelleilyn? Vai pitääkö mun tosiaan uskoa et sä olet mm. liskojen tms. työrukkanen ihmispolojen pelottelussa ja kontrollointi yrityksissä?

        jos tää leikki jatkuu niin tulet kyllä saamaan tasan tarkkaan mitä tilaat :D

        ²°®¬¨

        Vihjaatko, että Minä, Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olisin valehtelija?! Että Pyhän Aurum-kultin Muinainen Kultistinen Tosi Tietoisuus olisi valetta, niinkö? Sitäkö sinä kurja ja alhainen vääräuskoinen tarkoitat?! Kuinka uskallat?! Ja tiedä, etteivät Pyhät Avaruusolennot ole mitään liskoja, vaan Pyhiä Avaruusolentoja, joiden Tosi Olemusta sinä et pysty mitenkään käsittämään alkeellisilla, Pyhän Kosmisen Ki-energian vahvistamattomilla aivollasi... Enkä Minä ole mikään tyärukkanen, vaan pikemminkin äänitorvi. Pyhät Avaruusolennot plavelevat edelleen Ihmiskuntaa, ei toisinpäin, vaikka Suuresta Heimoydinsodasta onkin kulunut jo yli kaksikymmentä synkeää vuosituhatta. Kiroaisin sinutkin, mutta olen kuitenkin suopealla mielellä, ja annan sinulle vielä yhden mahdollisuuden tutkia Pyhää Kultistista Tietouttamme, ja anoa anteeksiantoa kammottavasta loukkauksestasi Minua ja Pyhää Aurum-kulttia kohtaan. Muutoin saapuu Kivun Herra Noutamaan sieluasi Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen, kun Toinen Heimoydinsota koittaa, ja Pyhä Aurum Saapuu tuoden muassaan Pyhän Ykseyden Tosi Merkityksen! Halleluja!


      • WideBelief
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Hyvä on. Teen kuten pyydät. Kiroan sinut ja kaikki muutkin jotka pilkkaavat Pyhää ja Ikiaikaista Aurum-kulttia!

        Ash'nazg gimpatul! Ko'vash Shas-la'Tau Kais! Oro'mhar Xel'Naga Te-Aurum-horoj! X'urumher grom-karash! Grim'harush-orash Von'gk! Ald-Sotha! Alm'Sotha-a-Sil'lexia!

        Se on tehty... Ja muistakaatten: mitenkäs sitten suu pannaan, kun Kivun Herra saapuu viemään sielujanne Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen?

        Lapinlahden linnut - Koiranelämää :-D

        Voi hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      8191
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      96
      4409
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1135
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1037
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      924
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      755
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    Aihe