Vaaka ja kauris?

kaurisnainen

Onko joillain kokemuksia miten nuo sopisi yhteen? Ainakin näin alussa tuntuu sopivan, ollaan molemmat ujoja ja kilttejä. :D Mut mites pidemmän päälle..?

10

2402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakanainen

      Hei. Hyvin sopii yhteen. Me ollaan yli 6 vuotta oltu yhdessä ja hyvin menee.Eli kyllä pitemmän päällekin sopivat. :)

      • Kauris

        15 vuoden taistelun jälkeen ero me emme sopineet yhteen vaakamieheni kanssa kovin erilaiset olimme en tiedä sitten onko horoskooppimerkeillä mitään tekemistä tämän kanssa.


    • anama

      meillä ainakin suhde vaan on päivä päivältä parempaa, ja uskon että jatkuu, nyt olemme olleet 9 kk yhdessä ja ihanaa on ollut, eikun onnen hetkiä teille

    • nevermind

      Itse olen kaurisnainen, ja olin edellisessä suhteessani vaaka miehen kanssa, alussa oli ihanaa mutta loppua kohten räjähti, minä rakastan kyllä kyseistä miestä vieläkin :/

      • pieni kokemus asiasta

        Tuntuu, että ainakin vaakanaisen ja kaurismiehen suhde on vaikea, vaikkakin viehättävä omalla tavallaan.

        Vaakanaisena minun on pitänyt joustaa erittäin paljon sekä kaivaa itsestäni kaikki henkiset voimavarani jotten olisi menettänyt järkeäni tämän järkähtämättömän, hitaan ja oikullisen miehen kanssa.

        Vaatiessaan itseltään ja muilta täydellisyyttä hän on usein kaukana todellisesta maailmasta.

        Miehessä on kuitenkin paljon hyvääkin; hän on erittäin määrätietoinen, luotettava ja turvallinen.

        Kaurismies on erittäin epäluuloinen ja kaipaa paljon varmistuksia kumppaniltaan. Joten vahvan suhteen luomiseen menee aikaa ja "tupakkaa".

        Sanovat, että kaurismies on vaivan väärti. Se jää nähtäväksi :-)


      • Vaaka80
        pieni kokemus asiasta kirjoitti:

        Tuntuu, että ainakin vaakanaisen ja kaurismiehen suhde on vaikea, vaikkakin viehättävä omalla tavallaan.

        Vaakanaisena minun on pitänyt joustaa erittäin paljon sekä kaivaa itsestäni kaikki henkiset voimavarani jotten olisi menettänyt järkeäni tämän järkähtämättömän, hitaan ja oikullisen miehen kanssa.

        Vaatiessaan itseltään ja muilta täydellisyyttä hän on usein kaukana todellisesta maailmasta.

        Miehessä on kuitenkin paljon hyvääkin; hän on erittäin määrätietoinen, luotettava ja turvallinen.

        Kaurismies on erittäin epäluuloinen ja kaipaa paljon varmistuksia kumppaniltaan. Joten vahvan suhteen luomiseen menee aikaa ja "tupakkaa".

        Sanovat, että kaurismies on vaivan väärti. Se jää nähtäväksi :-)

        Mutta ainakaan vaaka- ja kaurisnaisen kemiat ei pelaa yhteen. En ymmärrä, mutta en vaan voi sietää. Voi tietysti olla että on vaan persoonassa vikaa eikä suinkaan horoskooppimerkissä.


    • Kahvikerma

      Vaakamies ei sovi kauriille muuten erittäin satunnaiseksi seksikumppaniksi, sellaiseksi yhden yön jutuksi. Vaakamiehet littaavat kaurisnaisensa pannukakuksi heti kun suhde on vakiintunut niin paljon että siitä ei ihan noin vain lähdetä!

    • vaakanainen

      vaikeaa... Mie on tunteet mies on järki...APUVA! joskus tuntuu että hrrrr, mutta rakas kauris on kaikkine ominaisuuksine minulle :) yhdessä ollaan 7 vuotta

      • Niin,

        parempihan olisi tietysti tuplajärki perheessä, mutta sujuu se noinkin. :)


    • Vaakanainen

      Vaaka ja kauris sopii hienosti yhteen!! Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta ja hauskaa on edelleen! Huumori ja suhteen tasapaino yhdistäviä tekijöitä, pitkän päälle tärkeitä..Kauristani en vaihtaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe