Australian

säästä?

Tälläista olisin kysynyt, että minkäslainen sää Australiassa on touko-kesä-heinäkuussa? Eikös siellä ole silloin syksy? Ei varmaankaan samanlainen ja lämpöinen syksy kun Suomessa.. ;)

7

3279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aussie-jack

Jos menet Brisbanesta etlään siellä jopa puhutaan säästä, ja saattaa olla hirveän kylmä tunnelma vaikka mittari näyttäisi 20 C.
      Minä täällä tropiikissa möllöttelen nyt 27 C ja toissapäivänä jo aamulla 40 C. 48 vuotta kierrellyt ja huono sää eli kylmä pari viikkoa koko ajasta. Olis banaanin poimija "virkoja" tule täyttämään.
      Jack.

• Australiaa

aiot olla? Se kun on kohtalaisen iso manner niin ei ole ihan sama sää joka puolella maata. Pohjoisessa on aina lämmin, kaakkoisrannikolla on talvella viileää (eli meidän kesällä).

• Aussi

Taala Brisbanessa on kesalla n.22 yolla ja paivalla 33 ,noin keskimaarin ja talvella vastaavasti 7-20,etta sillai...

• heiteltiin

Joulukuussa siellä. Älä lähde sinne palelemaan.

• peräinen

Lähinnä Sydneyn sää kiinnostaisi silloin touko-kesä-heinäkuussa? Lämpötilat?

• niitä voi

• säästä
        niitä voi kirjoitti:

esim. viime vuden tietoja voi katsella:

http://www.wunderground.com/history/airport/YSSY/2006/6/24/MonthlyHistory.html

Talvi täällä Sydneyssä silloin on. Tulin tänne helmikuussa ja oli ihana ilma. Maaliskuussa on alkanut tasasesti lämpötilat laskee, nyt palelee varpaat tällä hetkellä. Et illat, yöt ja aamut alkaa olee viileitä, mut päivät viel lämpimii. Mut et touko-heinäkuussa kannattaa syystakilla varautua. Ei silloin pahemmin biitsillä Sydneyssä rusketuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe