Supiralli

Suurmetsästäjä

Voi harmi kun tuossa aamuhämärässä työmatkalla kolahti supi auton ripustuksiin. Joutu ihan peruuttaa ja kattoo kävikö pahasti... Itseasiassa peruuttelin aika monta kertaa ennenkuin jauhatin sen ihan muussiksi... Onneksi on neliveto.

13

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että joku

ajaa sinun, tai lapsesi ylitse. Ei tarvitse edes peruuttaa. Tappaminen ei ole tarkoitus, voi jättää myös kitumaan... Sinä ansaitset sen...

• Erämies

... sen päätät kuka ansaitsee mitäkin, ei se kiva temppu ollut mutta mieti vähän.

• silmästä, on
        Erämies kirjoitti:

... sen päätät kuka ansaitsee mitäkin, ei se kiva temppu ollut mutta mieti vähän.

ihan käypä rangaistus myös nykyaikana. Jokaiselle tekojensa mukaan.

• p-jm

sinä taidat olla aikamoinen vitipää, olisko eläin pitänyt jättää kitumaan??? kieltämättä keskustelun aloittaja olisi voinut lopettaa eläimen muullakin tapaa mutta pääasia ettei se kitunut tarpeettomasti

• onko tämä kaikkien piiperöiden mielipide että supi on arvokkaampi kuin ihminen?
        No varmaan kirjoittaja on pikkutyttö.

• Erämies
        silmästä, on kirjoitti:

ihan käypä rangaistus myös nykyaikana. Jokaiselle tekojensa mukaan.

... se minkä annat käydä toiselle ansaitset sinäkin.

• sen mitä teen
        Erämies kirjoitti:

... se minkä annat käydä toiselle ansaitset sinäkin.

toiselle, olen ansainnut myös itselleni.

Toisten tekemisistä ei voi vastuuta ottaa tai olla vastuullinen. Itse en esim. suurvaltojen välisiin aseelliisiin selkkauksiin ole osallinen tai syyllinen. Niihin en voi vaikuttaa. Jokainen vastatkoon itse teoistaan...

• nightmare

mitä haet tällä kirjoituksellasi, en epäile ettetkö olisi voinut tehdä niin, mutta saatko jonkilaista tyydytystä tästä. urhollisuusmitallia et ainakaan, luuseri!

• sai itselleen

stondiksen, jonka runkkasi pikkusiskonsa pikkareihin (jotka varasti pyykkikorista).

• ..saisit 10 € tapporahaa. Säännöissämme ei sanota lopetustapaa, mutta pitäähän sen olla nopea ja kivuton. Epäilemättä tavallasi eläin ei kärsinyt,mutta taisi nahka mennä pilalle.

• suuresti

mitä päässäsi liikkuu, millaisen kasvatuksen olet saanut?!? ja mikä sinun arvosi on esim. heikompiin, terveisin metsästäjä!

• suuresti kirjoitti:

mitä päässäsi liikkuu, millaisen kasvatuksen olet saanut?!? ja mikä sinun arvosi on esim. heikompiin, terveisin metsästäjä!

Tuossa aamupaskalla mietin sitä, millainen oikeastaan on tämän saitin henkilöprofiili. Tulin siihen tulokseen, että nämä nimim. metsästäjät metsästävät korkeintaan hernepyssyllä tai metsästävät Pokemon-kortteja. Heitä tuskin on pilattu kotikasvatuksella.

Niin, koska en ole teini, ei räkänokkien kannata puhua kohdaltani kasvatuksesta, sillä olen pikemminkin kasvattaja kuin kasvatettu.

Metsästysseurat tekevät arvokasta ristanhoitotyötä poistaessaan vahinkoeläimiä, kuten supikoiria ja minkkejä ja siitä heille suurkiitokset. Toisaalta palstan nimi on metsästyksen vastustajat ja vaikka itse olenkin pyssymies, voisin ajatella, että tuohan yliajamalla tapahtuva vahinkoeläimen poisto on oiva tapa sovittaa kaksi asiaa yhteen: riistanhoitotyö ja metsästyksen vastustus.

• logiikka sinulla!
        SuuriAjattelija kirjoitti:

Tuossa aamupaskalla mietin sitä, millainen oikeastaan on tämän saitin henkilöprofiili. Tulin siihen tulokseen, että nämä nimim. metsästäjät metsästävät korkeintaan hernepyssyllä tai metsästävät Pokemon-kortteja. Heitä tuskin on pilattu kotikasvatuksella.

Niin, koska en ole teini, ei räkänokkien kannata puhua kohdaltani kasvatuksesta, sillä olen pikemminkin kasvattaja kuin kasvatettu.

Metsästysseurat tekevät arvokasta ristanhoitotyötä poistaessaan vahinkoeläimiä, kuten supikoiria ja minkkejä ja siitä heille suurkiitokset. Toisaalta palstan nimi on metsästyksen vastustajat ja vaikka itse olenkin pyssymies, voisin ajatella, että tuohan yliajamalla tapahtuva vahinkoeläimen poisto on oiva tapa sovittaa kaksi asiaa yhteen: riistanhoitotyö ja metsästyksen vastustus.

"Metsästysseurat tekevät arvokasta ristanhoitotyötä poistaessaan vahinkoeläimiä, kuten supikoiria ja minkkejä ja siitä heille suurkiitokset."

Ensin metsästäjät istuttavat kyseisiä lajeja, sitten tekeytyvät pelastaviksi sankareiksi... Ei tarvitsisi nyt kiitellä, jos metsästäjillä olisi ollut järki päässä, ahneuden sijaan, kun kyseisiä elikoita maahamme hamusivat...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2346
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1497
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      248
      922
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      81
      908
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe