Olipa taas kiva katsella Arjan kivaa peppua TV2:lta!Kyllä hän on Suomen sexikkäin nainen ja taitaa vielä itse tietää sen!
Korisevan peppu
90
42407
Vastaukset
- Jope
panis takaapäin.Kälättää vaan liikaa.
- upi
peppu mitään kälätä!
- Korjaaja
upi kirjoitti:
peppu mitään kälätä!
se kälättää, jos kunnolla pierasee.
- jep
Korjaaja kirjoitti:
se kälättää, jos kunnolla pierasee.
ei...
- jep
timmi muija on, tiukassa kunnossa
- Housut Pois
Mälli lentää kun katsoo sen persettä.Jos se näyttää noin hyvältä teeveessä,näyttää se paljon paremmalta luonnossa.
- Klaus
Näkee muuten jo peban muodosta että tiukkaa tavaraa ois tarjolla kun pääsis nykäseeeeehh!
- Anna Eriksson Fani
Anna Eriksson on parempi ja kauniinpi !
Ja laulu äänikin voittaa Arjan!- Juliet
Hyvä maku sinulla! Anna Eriksson on upea,
sekä ulkoäöltään että lauluääneltään. - Jonttu
Juliet kirjoitti:
Hyvä maku sinulla! Anna Eriksson on upea,
sekä ulkoäöltään että lauluääneltään.sä unohdit luettelosta pimpin...sen tärkeimmän!
- Ehkäpä
Häntä ei näe joka viikko telkussa tiukoissa bökissä.
- ffffffffffffff
Ehkäpä kirjoitti:
Häntä ei näe joka viikko telkussa tiukoissa bökissä.
Kyllähän tuota rektaaliin tuuppisi.
- Hänellä
Tiukka beba.
- hep
Arja.
- joo
on hee
- Ohh
oohh yeah
- hihii
jumppaa yes
- Erkki
Rules,,Ruisk
- Ninpä
pitkällä
- jorma
Tiukka hilloviiva,aivan tahallaan esittelee tuota tiukkaa pilluaan.
- Kaitsu
Arja osaa peittää peppunsa sopivan houkuttelevasti,namnam että on kiihoittava ja varmaan "käytössä" tehokas.Enkä tarkoita paskantamista.
- ahma
monella puolta nuoremmallakaan muijalla kun olis perse tossa kunnossa nin mikä ois puristellessa ja...
- Hiski
Onhan Arjan peppu tosi pantavan näköinen,mutta kyllä sen suukin varmaan tekee hyvää!
- Grrr...
Hiski kirjoitti:
Onhan Arjan peppu tosi pantavan näköinen,mutta kyllä sen suukin varmaan tekee hyvää!
Pitää muistaa kun eriksonia ja korisevaa vertaa niin arja on puolta vanhempi...NIIIIN kiihottava nainen...Saa varmasti kiertueella nuorta miestä....Tuo arja..
- huomautus
Grrr... kirjoitti:
Pitää muistaa kun eriksonia ja korisevaa vertaa niin arja on puolta vanhempi...NIIIIN kiihottava nainen...Saa varmasti kiertueella nuorta miestä....Tuo arja..
Ei taida Arja kuitenkaan ihan viittäkymmentä vielä olla:) 35 v ois varmaan lähempänä totuutta.
- Oikea mies
huomautus kirjoitti:
Ei taida Arja kuitenkaan ihan viittäkymmentä vielä olla:) 35 v ois varmaan lähempänä totuutta.
Toivakassa 21.4.1965 kauppiasperheen tyttäreksi.
- Hieroja
Kyllä tää Arka .K on yksi sellainen nainen jota toivoisin pääseväni hieman hoitelemaan,pakarat pitäis tietysti huolellisesti käsitellä!
- Arka??
Kuka on Arka K. ???? Kerro minullekkin, varmaan muutkin haluaa tietää ? Aika harvinainen nimi Suomessa toi "Arka" vai onko joku ennen kuullut ?
- naapuri
J-P Karmalahan sitä aina kairaa...
- Pila Piirtäjä
lINKISTÄ lÖYTYY: http://www.outwar.com/page.php?x=599238
- ååå
Arja on hyvän näköinen, mutta seksikkyys on eri asia. Ei sen tarvitse tarkoittaa seksikästä jos on kaunis. Vähän tunkeilevaa puhua heti seksikkyydestä, jos on vielä hyvätapainen tyttö kysymyksessä.
- madonna vai huora
voi herran persaukset ei kai kukaan nainen tai mies loukkaannu jos häntä sanotaan seksikkään näköiseksi :)
Ei kai Korisevakaan ole mikään sädekehä pään päällä kulkija, vaan huumorintajuinen rempseä nainen.
Tuntuu vaan niitä miehiä riittävän jotka ei osaa suhtautua naisiin normaalina ihmisenä, vaan korottavat joko madonnaksi tai alentavat huoraksi.Tai pitävät äitihahmona.
Minä ainakaan naisena en loukkaannu jos vaikkapa tuntematonkin henkilö (erehtyisi) kehaisemaan minua seksikkääksi ;) Päinvastoin, johan siitä päivä piristyisi...
- Joonas
SaMAA mieltä, korisevalla loistava perse. sitä ois kiva takoa oikeen kunnolla
- Himokas
Arja vaikuttaa lisäksi aika notkealta,ai että kun hän taivuttaa selkänsä ihanasti ja asettaa takapuolensa tarjolle....ahhhh!
- Julle
Arja on melko pahasti takavittuinen. Soveltuu hyvin mahalla maatessaan takaapäin lykkimiseen.
- Nainen
olet SIKA...miksi heti pitää noin ajatella??....
- HIenoa olisi
näihin pylly juttuihin.Onhan hän ilmeisen "kiltti" nainen.Mutta nehän ne ovatkin kiihkeitä, kun päästään tositoimiin.Arjalle pitää saada tieto tästä keskustelusta, että hän osaa pukeutua entistä piukempiin kamppeisiin kesän lähestyessä.
- urpo
tyypillinen suomalainen persjalkainen nainen ja vuosien kuluessa painopiste putoaa viela lahemmaksi maan tasoa.Eli, aivan liian lyhyet jalat.
- Heppi
Arja on pelinainen.Tahallaan vetänyt niin tiukat pöksyt jalkaan että pillu oikein näyttävästi esillä.Ja vako näkyy.Tuskin edes pikkareita.Tahallaan seisottaa poikien kaluja.Hyvä Arja,lisää samanlaista.
- Joel
Kun tää ohjelma tulee aina torstaisin niin olen koko päivän aina aivan kiihkoissani,odotan vaan että Arja tulee keikistelemään ruutuun.Ja arvatkaa vaan mikä pettymys on aina jos se on laittanut hameen tai mekon päälleen...Hänen pitää tietää että ei ohjelmaa muuten katsottais,kuin hänen tiukan pepun takia!
- Mitä?
Onks sillä pillu näkyny housujen läpi vai??? perkele ois pitäny nähdä, on meinaan melko upee mimmi
- georges
Joel kirjoitti:
Kun tää ohjelma tulee aina torstaisin niin olen koko päivän aina aivan kiihkoissani,odotan vaan että Arja tulee keikistelemään ruutuun.Ja arvatkaa vaan mikä pettymys on aina jos se on laittanut hameen tai mekon päälleen...Hänen pitää tietää että ei ohjelmaa muuten katsottais,kuin hänen tiukan pepun takia!
mihin aikaan ja miltä kanavalta se tulee?
- Niin
Mitä? kirjoitti:
Onks sillä pillu näkyny housujen läpi vai??? perkele ois pitäny nähdä, on meinaan melko upee mimmi
Minäkin huomasin yllättäin.En muista montako jaksoa sitten oli senverran tiukat housut, että pilluviiva paistoi ihan selvästi.
Jos sillä on joku kellohame tai vastaava,niin eipä tuota ohjelmaa jaksa silloin katsoa. - Jakke
georges kirjoitti:
mihin aikaan ja miltä kanavalta se tulee?
Torstaisin klo 21 ohjelma,Jos sais kerran!Tv2:lta!
Kyllä taas olen tv:n ääressä tuijottamassa,en niinkään ohjelman musiikin vuoksi vaan ihan vaan Arjan ihanaa peppua katselen.Kertokaa mielipiteenne Arjan huomisesta peppuilusta sitten!!! - Oikea mies
Jakke kirjoitti:
Kyllä taas olen tv:n ääressä tuijottamassa,en niinkään ohjelman musiikin vuoksi vaan ihan vaan Arjan ihanaa peppua katselen.Kertokaa mielipiteenne Arjan huomisesta peppuilusta sitten!!!Pienet on sinunkin huvisi. No se sinulle sallittakoon.
Minä olen halannut Arjaa sekä Los Angelesissa että hänen kodissaan Toivakassa, joka koti sijaitsee hienolla paikalla järven rannalla.
No ei siitä tässä nyt enempää. - Lärvätsalo
Oikea mies kirjoitti:
Pienet on sinunkin huvisi. No se sinulle sallittakoon.
Minä olen halannut Arjaa sekä Los Angelesissa että hänen kodissaan Toivakassa, joka koti sijaitsee hienolla paikalla järven rannalla.
No ei siitä tässä nyt enempää."Oikea mies" on ilmiselvästi Timo T.A. "Makkonen"
Kukaan muu ei kehuskelis moisella asialla ja on käynyt oikein Los Ängelesissä.Kukaan muu ei oo voinut siellä asti......
Muuten,oliko Arjan stringit silloin "vakosessa???" - jorma
Mitä? kirjoitti:
Ei voinut olla vahinko.Kyllä oli housunsauma niin syvällä vaossa että sen varmasti huomasi rouva itsekin.Täytyyhän sen tuntua kun on piirakka noin levällään.
Arja tietää että seksikkyys myy ja kun on vielä rohkea ja räväkkä nainen niin mikä ettei... - Oikea mies
Lärvätsalo kirjoitti:
"Oikea mies" on ilmiselvästi Timo T.A. "Makkonen"
Kukaan muu ei kehuskelis moisella asialla ja on käynyt oikein Los Ängelesissä.Kukaan muu ei oo voinut siellä asti......
Muuten,oliko Arjan stringit silloin "vakosessa???"kateutesi.
- Lärvätsalo
Oikea mies kirjoitti:
kateutesi.
...ihmeessä mistä minä voisin olla sinulle kateellinen ????????
- Oikea mies
Jakke kirjoitti:
Kyllä taas olen tv:n ääressä tuijottamassa,en niinkään ohjelman musiikin vuoksi vaan ihan vaan Arjan ihanaa peppua katselen.Kertokaa mielipiteenne Arjan huomisesta peppuilusta sitten!!!Sanoin vähän typerästi sulle tossa edellisessä kommentissa. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. Se ei ainakaan ollut tarkoitus.
On sillä Arjalla timmi peppu.
Hyvää kevättä sulle! - Oikea mies
Lärvätsalo kirjoitti:
...ihmeessä mistä minä voisin olla sinulle kateellinen ????????
:)))
- hempura
Niin kirjoitti:
Minäkin huomasin yllättäin.En muista montako jaksoa sitten oli senverran tiukat housut, että pilluviiva paistoi ihan selvästi.
Jos sillä on joku kellohame tai vastaava,niin eipä tuota ohjelmaa jaksa silloin katsoa.niiin Näkyi, ja muutamia kertoja aikaisemminkin. Onkohan naisista sexyä kun miehet tuijottaa jalkoväliin. Joskus vain tuo pukeutumistyyli mietityttää, kuten Arjankin tapauksessa. Kivan näköstä eipä silti.
- xxx
täysi-ikäisiä miehiä ja naisia etsitään videolle/valokuviin, hardcore ja soft,
ota yhteyttä mailiin! - Näin on
totesi mummo kun kelkkaa asvaltilla lykki.
- ala-arvoista
Kyllä ME ihmiset ollaan pikkusieluisia! Menkää yökötykset lukemaam Jallujanne ihan omaan boksiinne. Helvetinmoista PASKANJAUHANTAA! Tuskin kellään teistä seisoo ja missään tilanteessa.
Nimimerkki: Ikävää luettavaa - Tietoa.
http://www.saunalahti.fi/seho/hakukoneet.html sisältää mm. kuvahakupalvelut, joilla löytyy kasoittain esimerkiksi rouva Korisevan kuvia...
- Vastatkaa
Mist löytyis kuvia jossa näkyy Korisevan tiukka perse?? ei ainakaan sen kotisivuilla oo...
- Fani
Minäpäs olen halannut Arjaa ihan oikeesti-Kajasteen lavalla viime kesänä!!! Ja mukavalta tuntui. :)
- öööööö
ööööööö
- Onnittelen!
viikon listaykköseksi ja huikeaan käyntimäärään avauksellaan Korisevan bebasta.
:)))- Läskiperseen ukko
kokeilla, kuinka paljon käyntejä saisin meijän eukon perseellä.
- Jakke
Ei enää montaa tuntia kun pääsee Arjaa katsomaan,aahh!
Tämän ohjelman juoni on hyvin järjestetty.
Aluksi saamme Ihailla Arjan peppua avausbiisin ajan ja seuraavaksi on sitten vieraiden esiintymis-vuoro.Heidän esiintymisen aikana on ehditty käydä pesullakin ja päästään jatkamaan pepun katselua,namnam!
- buttman
puristitko Arjaa hanurista?
- Keravan-kolli
tällainen parikymppinen jäbäkin kuolaa Arjan perään...
- Spede-Matti Loiri
Anteeksi vaan, mutta olet jo 31 ja puoli vuotta vanha.
- korin tein
Oujee. Arjan perä
- Koriseva luuska se o
Arja on VANHA KORISEVA LUUSKA!
Kolisee luut kun sitä panee takaa.- pyh pah
ei muuten kolise!!Et ole edes kokeillu..
Hyvä perse. Anna siemenen arjalle.
- inkkaritee
hyvä peppu on vieläkin
- takuapäin
Mahtaakohan se haista pahalle takaapäin naidessa?
- joppie
onko noin?
- gfdgdgdgddg
hapanta sano kettu marjoista
paperitähti - doppies
Hyvin osaa lavalla peppua vemputtaa
- Anonyymi
Esiintyy nykyään kummeleiden poliisitv:ssä.
- Anonyymi
yuotubessa on kireissä pöksyissä laura voutilaisen kanssa, pelkkää..............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yuotubessa on kireissä pöksyissä laura voutilaisen kanssa, pelkkää..............
En jaksa uskoa..! Että näin pöllöjä olette?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa uskoa..! Että näin pöllöjä olette?!
Mies katsoo joko tissejä tai perää, ja Arjan perä on herkku, mutta sinua kiinostaa pekan perä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies katsoo joko tissejä tai perää, ja Arjan perä on herkku, mutta sinua kiinostaa pekan perä?
Kevät tulee ja ihanat peput kireissä..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevät tulee ja ihanat peput kireissä..........
Arjan perä on seksikäs kireissä nahkahousuissa, juuri katselin anna sen soida ja soihan ne..............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arjan perä on seksikäs kireissä nahkahousuissa, juuri katselin anna sen soida ja soihan ne..............
Farmi ja Saran kireet legginsit kun sahasi, oi mikä perä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farmi ja Saran kireet legginsit kun sahasi, oi mikä perä!!
Erika juuri Joonaksen ohjelmassa kireissä kiiltohousuissa, nam..........
- Anonyymi
Molemmilla Korisevan sisaruksilla on unelmapeppu. Pialla ehkä vielä herkumpi.
- Anonyymi
Kohta on Suvi Teräsniska tv1 kireissä kiiltopöksyissä. Iskelmätarinoita ohjelmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta on Suvi Teräsniska tv1 kireissä kiiltopöksyissä. Iskelmätarinoita ohjelmassa.
Susanna Laine oli kireissä kiiltopöksyissä seksikäs, voi kun jättää puoliseitsemän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susanna Laine oli kireissä kiiltopöksyissä seksikäs, voi kun jättää puoliseitsemän.
Arjalla on hyvä perä.
- Anonyymi
Haisuperseet poissa jo muodista. Koriseva kuuluisa räkättävästä Manne tyylistään. Aina nauraa hohottamassa hampaat etukenossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706