PIKKUPIRUJA on kaksoset aiiajajaiii kun tykkään teistä
RÄÄVÄSUISIA
6
1384
Vastaukset
- ¨¨¨¨¨¨¨¨''''''
kiitos..olen kanssasi samaa mieltä..
- on tapahtunut
taidatpa olla ainoa laatuasi???
ei ainakaan tämän tytön kohdalle ole osunut moista tykkääjää ;-)) - Zara:)
Mäkin tykkään!!! just sopivasti "rivoja" :p
- sanavalmiskaksonen
Juu ollaan sanavalmiita ja asioista puhutaan oikeilla nimillä. Miehet tykkää ainakin minusta kun olen "hyvä suustani" enkä punastele enkä kursaile vaikka keskusteltaisiin vähän "tuhmista" asioista ja kiroilen vähän liikaakin.
- kiroilen
Joo, näin se on. Muuten olen aika samanlainen mutta vaikka voin puhella mitä vaan ja pikkutuhmat ja isotkin tuhmat jutut on minusta kivoja silti punastun ;-))
Mutta kiroilen liikaa!!! Eikö se olekaan verenperintö? ;-)) - juuuu
kiroilen kirjoitti:
Joo, näin se on. Muuten olen aika samanlainen mutta vaikka voin puhella mitä vaan ja pikkutuhmat ja isotkin tuhmat jutut on minusta kivoja silti punastun ;-))
Mutta kiroilen liikaa!!! Eikö se olekaan verenperintö? ;-))kiroilen kans aivan vitusti.. ja jotai pervooo läppää heitän.. kaik sanooki et oon iha äijjä luonteelta :| :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949