tästä kun puhutaan..

lappapuuro

kun oinaat tykkäävät haastavista iskettävistä niin mitä se tarkoittaa? siis sitä että ei aina vastaa puhelimeen tai viesteihin vai sitä ettei muuten ole aina saatavilla? vai meinaako sitä että esittää etäistä? aina tästä kuulee mutta tarkemmin en tiedä ja olis kiva jos oinaat kertoisivat mistä on kyse :)

6

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinastyttönen

      Mä vastaan nyt omasta puolestani. Mä en yhtään pidä siitä, että mies lankeaa heti polvilleen ja palvoo minua. Jos näin käy, jutusta ei yleensä tule yhtään mitään.. Jotain haastetta pitää siis olla mutta asian pitää kuitenkin edetä. Älä missään nimessä jätä vastaamatta viesteihin tai puheluihin, mulla se saa ainakin sapen kiehumaan ;) Yli-innokas ei saa olla! En tiedä selvensikö tämä yhtään. Mulla on nyt kiikarissa kauris-mies ja hitsi että siinä riittää haastetta ;) Pysyy tämäkin oinas-tyty vauhdissa :))

    • .......

      tollaset puheluihin, viesteihin tms. vastaamatta jättämiset EI tee kenestäkään oinaan silmissä haastavaa, ainoostaan välinpitämättömän(ja se jos jokin, on oinaalle MYRKKYÄ)
      haastavuus on ainakin omasta mielestäni sitä, ettei vastapuolta saa kiedottua pikkusormen ympärille, eikä hän juokse perässä kuin uskollinen koiranpentu. Laita oinas huomaaman, että JUURI SINUN takiasi kannattaa nähdä jo vaivaakin, etkä lankea hänen jalkoihinsa sormia napsauttamalla. oinailla on paha tapa yrittää kerätä kaikki mahdolliset sen kiinnostavan sukupuolen edustajat jalkojensa juureen ja hurmata ihmisiä ihan huvikseen, mutta kaivata salaa juuri sitä JOTAKUTA, joka ei oinaan charmille välittömästi liikaa lämpeäisi... Eli: flirttaa ja kiusottele, mutta jos jotain lupaat, pidä lupauksesi, haasta älyllisesti, osoita olevasi itsenäinen ja rohkea tai muutoin vain hyvä ihminen ja älä ole liian innokas (kaikki muut ovat jo kyllä...) Jos ja kun oinas alkaa liehitellä sinua tosissaan, huomaat sen VARMASTI!

      • .........

        Entäpäs jos oinas itse jättää vastaamatta viestiin, jossa suoraan kysytään homman nimeä? Taitaa oinas itse pelätä omia tunteitaan/siirtojaan. Omien sanojensa mukaan ei ole koskaan tuntenut siten, miten tuntee minua kohtaan - olen onnistunut, hänen sanojansa lainaten, "kamppaamaan" kyseisen oinaan ja aiheuttanut "teinifiiliksen" hälle. Ja jos on "vaitonaisena", niin mielessä kuitenkin jatkuvasti! Siis että mitä?! Ei mene läpi tälle kauriille - jätän väliin moisen jaappaajan! En jää odottelemaan enään, että milloin oinas suvaitsee vastata. Kiitos, mutta ei kiitos!


      • .......................
        ......... kirjoitti:

        Entäpäs jos oinas itse jättää vastaamatta viestiin, jossa suoraan kysytään homman nimeä? Taitaa oinas itse pelätä omia tunteitaan/siirtojaan. Omien sanojensa mukaan ei ole koskaan tuntenut siten, miten tuntee minua kohtaan - olen onnistunut, hänen sanojansa lainaten, "kamppaamaan" kyseisen oinaan ja aiheuttanut "teinifiiliksen" hälle. Ja jos on "vaitonaisena", niin mielessä kuitenkin jatkuvasti! Siis että mitä?! Ei mene läpi tälle kauriille - jätän väliin moisen jaappaajan! En jää odottelemaan enään, että milloin oinas suvaitsee vastata. Kiitos, mutta ei kiitos!

        no eikös se "homman nimi" oo aikasen selvä jo? Olet mielessä, ei ole koskaan tuntenut siten ketään kohtaan niinkuin nyt sua jne...miten sen vois enää nätimmin ja selvemmin sanoa?


      • oinastyttönen

        Omasta puolestani voin sanoa taas, että toi pitää 100% paikkansa, että: "oinailla on paha tapa yrittää kerätä kaikki mahdolliset sen kiinnostavan sukupuolen edustajat jalkojensa juureen ja hurmata ihmisiä ihan huvikseen, mutta kaivata salaa juuri sitä JOTAKUTA"


    • dete

      muista se että nais ja mies oinaalla on erillainen luonne kuten muillakin merkeillä. mies oinas kyllä ottaa sinuun yhteyttä jos on kiinnostunut. nais-oinas taas rakastaa huomiota mutta ei halua että roikutaan kiinni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe