kun oinaat tykkäävät haastavista iskettävistä niin mitä se tarkoittaa? siis sitä että ei aina vastaa puhelimeen tai viesteihin vai sitä ettei muuten ole aina saatavilla? vai meinaako sitä että esittää etäistä? aina tästä kuulee mutta tarkemmin en tiedä ja olis kiva jos oinaat kertoisivat mistä on kyse :)
tästä kun puhutaan..
6
1150
Vastaukset
- oinastyttönen
Mä vastaan nyt omasta puolestani. Mä en yhtään pidä siitä, että mies lankeaa heti polvilleen ja palvoo minua. Jos näin käy, jutusta ei yleensä tule yhtään mitään.. Jotain haastetta pitää siis olla mutta asian pitää kuitenkin edetä. Älä missään nimessä jätä vastaamatta viesteihin tai puheluihin, mulla se saa ainakin sapen kiehumaan ;) Yli-innokas ei saa olla! En tiedä selvensikö tämä yhtään. Mulla on nyt kiikarissa kauris-mies ja hitsi että siinä riittää haastetta ;) Pysyy tämäkin oinas-tyty vauhdissa :))
- .......
tollaset puheluihin, viesteihin tms. vastaamatta jättämiset EI tee kenestäkään oinaan silmissä haastavaa, ainoostaan välinpitämättömän(ja se jos jokin, on oinaalle MYRKKYÄ)
haastavuus on ainakin omasta mielestäni sitä, ettei vastapuolta saa kiedottua pikkusormen ympärille, eikä hän juokse perässä kuin uskollinen koiranpentu. Laita oinas huomaaman, että JUURI SINUN takiasi kannattaa nähdä jo vaivaakin, etkä lankea hänen jalkoihinsa sormia napsauttamalla. oinailla on paha tapa yrittää kerätä kaikki mahdolliset sen kiinnostavan sukupuolen edustajat jalkojensa juureen ja hurmata ihmisiä ihan huvikseen, mutta kaivata salaa juuri sitä JOTAKUTA, joka ei oinaan charmille välittömästi liikaa lämpeäisi... Eli: flirttaa ja kiusottele, mutta jos jotain lupaat, pidä lupauksesi, haasta älyllisesti, osoita olevasi itsenäinen ja rohkea tai muutoin vain hyvä ihminen ja älä ole liian innokas (kaikki muut ovat jo kyllä...) Jos ja kun oinas alkaa liehitellä sinua tosissaan, huomaat sen VARMASTI!- .........
Entäpäs jos oinas itse jättää vastaamatta viestiin, jossa suoraan kysytään homman nimeä? Taitaa oinas itse pelätä omia tunteitaan/siirtojaan. Omien sanojensa mukaan ei ole koskaan tuntenut siten, miten tuntee minua kohtaan - olen onnistunut, hänen sanojansa lainaten, "kamppaamaan" kyseisen oinaan ja aiheuttanut "teinifiiliksen" hälle. Ja jos on "vaitonaisena", niin mielessä kuitenkin jatkuvasti! Siis että mitä?! Ei mene läpi tälle kauriille - jätän väliin moisen jaappaajan! En jää odottelemaan enään, että milloin oinas suvaitsee vastata. Kiitos, mutta ei kiitos!
- .......................
......... kirjoitti:
Entäpäs jos oinas itse jättää vastaamatta viestiin, jossa suoraan kysytään homman nimeä? Taitaa oinas itse pelätä omia tunteitaan/siirtojaan. Omien sanojensa mukaan ei ole koskaan tuntenut siten, miten tuntee minua kohtaan - olen onnistunut, hänen sanojansa lainaten, "kamppaamaan" kyseisen oinaan ja aiheuttanut "teinifiiliksen" hälle. Ja jos on "vaitonaisena", niin mielessä kuitenkin jatkuvasti! Siis että mitä?! Ei mene läpi tälle kauriille - jätän väliin moisen jaappaajan! En jää odottelemaan enään, että milloin oinas suvaitsee vastata. Kiitos, mutta ei kiitos!
no eikös se "homman nimi" oo aikasen selvä jo? Olet mielessä, ei ole koskaan tuntenut siten ketään kohtaan niinkuin nyt sua jne...miten sen vois enää nätimmin ja selvemmin sanoa?
- oinastyttönen
Omasta puolestani voin sanoa taas, että toi pitää 100% paikkansa, että: "oinailla on paha tapa yrittää kerätä kaikki mahdolliset sen kiinnostavan sukupuolen edustajat jalkojensa juureen ja hurmata ihmisiä ihan huvikseen, mutta kaivata salaa juuri sitä JOTAKUTA"
- dete
muista se että nais ja mies oinaalla on erillainen luonne kuten muillakin merkeillä. mies oinas kyllä ottaa sinuun yhteyttä jos on kiinnostunut. nais-oinas taas rakastaa huomiota mutta ei halua että roikutaan kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136