Siis miten on: Kuinka hyvin wipukka pitää suojata pakkasella? Ja kuinka kovapakkanen on jo "liikaa"?
Entä miten noi korvat ois parasta suojata?
Wipukka?
2
608
Vastaukset
- harrastajainen
Koiran päähän voi laittaa vaikkapa säärystin-mallisen pipon, niin ei korvanlehdet palellu. Se tosin herättää paljon huumoria ja kummallisia kommentteja, mutta eipä tuo haittaa kunhan koiran korvat ovat suojatut. :)
- ...
Googlettamalla "borderterrieri peppi" löytyy hyviä ohjeita koiran vaatteille ja siellä on ohje myös pipon tekoon. -10 tai-15 pakkasella pitää olla haalari päällä, ja -20 pakkasella ei tarkene pitkiä aikoja ulkona edes se haalari päällä. Ja kun koira alkaa nostella tassuja talvella, ni laittaa sille tossut jalkaan ja pipon päähän. Jo nollakelillä ois hyvä olla mantteli päällä. Jostain luin hyvän nyrkkisäänön, että kun itse tarvit hanskoja, ni laita whippetille takki. Ja toki silloin, kun koira juoksee vapaana, ni se ei tarvi niitä vaatteita niin paljoo. Irti ollessaan -10 asteessa koirallani on vaan takki. Kyllä sen sitten huomaa, milloin sitä koiraa palelee. Toiset palelee herkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741