eli tyttömme on 6vuotias ja ei juurikaan puhu vieraille ollenkaan.diagnoosi oli lääkäriltä valikoiva mutismi.2vanhana loppui puhe muille,paitsi kotona on kuin rokkapata.olen yrittänyt hommata päivittäin kavereita tytölle eli hän ulkoilee lasten kanssa mutta ei puhu.minulla itselläni on hirveitä toiveita mutta turhia ainakin vielä.onko muilla samanlaisia ongelmia?hyvää kevättä.
lapsi ei puhu muille
3
1415
Vastaukset
- puhuu jahkas ennättää!
On kokemusta ja paljon.
Älä murehdi...hän puhuu, kun aika on oikea.
Mä olen aina ajatellut, että maailmassa on ihan tarpeeksi melua ja ölinää, joten kyllä se sunkin lapsesi kaiken takaisin ottaa.
Luota häneen ja kunnioita, se on tärkeintä!!!- sama oire
joka alkoi huostaanoton jälkeen. mulle puhuu mutta diagnoosiksi saatiin laaja-alainen kehityshäiriö, pääasiallinen oire juuri tämä muille puhumattomuus.
- 59,1m
annatko lapsesi puhua muiden kanssa,
että et sano mitään huomautuksia väliin,
etkä yhtään ja koskaan korjaa hänen puheitaan ja kerro että asia ei ole aivan tarkkaan niin.
eli oletko liikaa höpöttäjä.
rumasti sanottu, mutta kannatta miettiä.
Toiseksi sanoisin,
järjestä lapsi sellaiseen seuraan, missä on vain korkeintaan kaksi lasta, mieluummin yksi,
vältä hieman porukoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849