Kaksosen uskottomuus

feelgood###

Paljon näemmä puhutaan kaksosen uskottomuudesta ja ainakin omalta kohdalta tuo pitää paikkansa. Ihan sama mitä ihmiset siitä on mieltä onko oikein jne. mutta en ainakaan henk. koht. voi sille mitään.
Enkä tiedä haluaisinko edes voida. Ei oo edes kyse mistään sitoutumiskammosta, vaan se "valloitus" vai mikä onkaan, tapahtuu ku itsestään. Ja siinä vaiheessa on jo "vahinko" sattunut. Kaikki on yksilöitä ja painan kyllä menemään just niinkun ite haluan. Että tällanen kaksonen täällä.

20

5272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨''''

täältä löytyy kans samanlainen..ei jaksa saman kans.. vaihtelu virkistää...

• joooo o

yhdyn edellisii.... :S

• Maria Gras

Jos jostain asiasta luodaan myytti? Eihän se ole koko totuus. Ei kaksonen ole sen kummallisempi olio kuin kukaan mukaan. On täysin huuhaata uskoa johonkin viikkolehtien yms. hömppään. Todellinen astrologia on ihan jotain muuta. Jos pitää mennä, pitää mennä ja kaksosuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

• leikiten

Itse kaksosena tiedän, että muutkin pettää. Me kaksoset vaan tehdään se kevyesti vähän kuin katsottaisiin mukava komedia ja piste. Muun merkkisissä ystävissäni on paljon sellaisia, joille pettäminen liittyy kostamiseen, pätemiseen ja sitä vatvotaan pitkään ja hartaasti. En ymmärrä sellaista. Tsemppiä sullekin.

• ccnnmm

No just...Itsekästä ja tyhmää

• ei ole luottaminen

Minä en ainakaan pysty luottamaan kaksosiin ystävinä! Tarkoitan nyt naisia. Mielestäni he ovat helppoja ystävystymään, mutta myös yhtä helppoja kääntämään kaiken ylösalaisin. Monimutkainen persoona, joka näkee itse kaiken toimintansa eritavalla kuin muut merkit.

• Wiiwin

Kaksoset ovat tosi mielenkiintoisia persoonia. Luovuutta ja rohkeutta heissä riittää. Jos haluat löytää elämästäsi uusia näkökulmia, kaksosen rinnalla niitä tulet saamaan. Nuorempi sisareni on kaksonen ja pakkohan se on tunnustaa, että vähän kadehdin hänen valoisuuttaan ja lahjakkuuttaan.

• Yks kaksonen

Olen kaksosnainen ja minulla ei ole kovinkaan paljon naispuolisia ystäviä,koska naiset keskiverrosti ajattelevat asiat niin kauhean yksipuolisesti.Jostain kumman syystä olen ollut huomaavinani,että tosi monet naiset ovat juuri kaksosnaiselle jotenkin kateellisia.Me olemme aika hyviä seuraihmisiä,kun sille päälle satumme.Miesten kanssa jutut luistaa paremmin,koska heidän kanssaan voi jutella kaikista asioista.Kaksosnainen on luonteeltaan vähän maskuliininen,vaikka ulkokuori voi olla mitä naisellisin.Ajatus lentää myös siihen malliin välillä,ettei monet pysy perässä,luovuutta ja kekseliäisyyttäkin löytyy aika tavalla.Kaksonen haluaa pelkkää hyvää,mutta häntä ei voi omistaa,kuten ei ketään ihmistä pitäisi.

• niin-in
        Yks kaksonen kirjoitti:

Olen kaksosnainen ja minulla ei ole kovinkaan paljon naispuolisia ystäviä,koska naiset keskiverrosti ajattelevat asiat niin kauhean yksipuolisesti.Jostain kumman syystä olen ollut huomaavinani,että tosi monet naiset ovat juuri kaksosnaiselle jotenkin kateellisia.Me olemme aika hyviä seuraihmisiä,kun sille päälle satumme.Miesten kanssa jutut luistaa paremmin,koska heidän kanssaan voi jutella kaikista asioista.Kaksosnainen on luonteeltaan vähän maskuliininen,vaikka ulkokuori voi olla mitä naisellisin.Ajatus lentää myös siihen malliin välillä,ettei monet pysy perässä,luovuutta ja kekseliäisyyttäkin löytyy aika tavalla.Kaksonen haluaa pelkkää hyvää,mutta häntä ei voi omistaa,kuten ei ketään ihmistä pitäisi.

kai se vähän rasittaa, että yritätte flirttailla vaikka parhaan kaverin ukolle. Mutta minkäs sille voi- kaksonen on kaksonen...

• tvilling
        Wiiwin kirjoitti:

Kaksoset ovat tosi mielenkiintoisia persoonia. Luovuutta ja rohkeutta heissä riittää. Jos haluat löytää elämästäsi uusia näkökulmia, kaksosen rinnalla niitä tulet saamaan. Nuorempi sisareni on kaksonen ja pakkohan se on tunnustaa, että vähän kadehdin hänen valoisuuttaan ja lahjakkuuttaan.

todella lahjakas seuran keskipiste aina,häntä on hauska kuunnella.Mutta ei ymmärrä sanaa uskollisuus.Sitä vartenhan se on tehty.....Tuonut pettymyksen monelle....

• kaksonen pettää ketä vain
        niin-in kirjoitti:

kai se vähän rasittaa, että yritätte flirttailla vaikka parhaan kaverin ukolle. Mutta minkäs sille voi- kaksonen on kaksonen...

Se tuntuu kovin pahalta kun naisystävä flirttailee omalle ukolle ! siis pettää kenet vain.

• itkenyt
        tvilling kirjoitti:

todella lahjakas seuran keskipiste aina,häntä on hauska kuunnella.Mutta ei ymmärrä sanaa uskollisuus.Sitä vartenhan se on tehty.....Tuonut pettymyksen monelle....

,,,,,kaksosen takia. ( ex mies ja tytär),,,,uskollinen härkä

• no niiin
        Yks kaksonen kirjoitti:

No hienoa kun nyt pääsit tänne esittelemään ihtees.... Kuinkahan moni muu on sinusta sitä mieltä että olet maskuliininen ajatuksensuoksultasi? Eipä se viestistäsi ainakaan kuulla mitenkään. Päin vastoin - niin naismainen kommentti kuin olla saattaa...eli hyvin yksipuolinen :)

• Kaikki merkit

ovat uskottomia,jos parisuhde ei ole hyvä.Kaksosena tiedän,että ikävystyminen on pahin ongelma parisuhteessa.Kumppanin tulisi olla monipuolinen ja innostava,mutta ei kahlitseva ja kyttäävä.Jos kaksoseen luottaa,kaksonen on yhtä uskollinen kuin muutkin merkit.Kaksosen tunteet ja herkkyys on monille täysin pimennossa,koska hän on niin ulospäin suuntautunut.Monet ymmärtävät tämän merkin aivan väärin.Pieni flirtti esim.ei tarkoita kaksoselle mitään sen kummempaa.Rakastamalleen ihmiselle hän on jopa liiankin tunnollinen,kiltti ja uskollinen.

• kaksosiin törmäävä

Piru teistä tietää ! Härkänä kaipaan vain uskollisuutta!- vaikka tiedän, että ainainen flirttinne on vain flirttiä.

• joku

Olen kaksonen ja uskollinen. Kun suhde toimii ja on hyvä olla, ei tarvitse pettää. Olet varmaan kohdannut kaksoseen, jonka elämäntilannetta et tiedä. Siksi ei ole hyvä yleistää ja mustamaalata yleensäkään ihmisiä.

• viuhahtelija X

on kummallista, että monilla kaksosilla on uskottomuus-ongelmia. Itse olen ihan samanlainen. Se on vaan niin mukavaa *hengailla* ja ennen kuin huomaakaan niin on ehtinyt jo tapahtua "kaikenlaista"... Onhan se aika ikävä luonteenpiirre, mutta toivotaan, että kaksosetkin rauhoittuvat vanhetessaan.

• rauhoitu!!

Vaan ihan päinvastoin, meno mnee iän kertyessä vain hullummaksi.
        Olen itse kaksonen ja tunnen monta kaksosta ja heistä jokainen!!!! on pettäjä. Osa todella röyhkeitä ja törkeitä. Yksi ollut yhdessä lähes 30 v saman naisen kanssa ja pettänyt satoja kertoja.

• mäd

En oikein ota uskoakseni,että rauhoittumista tapahtuu iän myötäkään.
        Kuvittelin aina,että rauhattomuus minussa johtuu "geeneistä". Sillä isoisäni ja isäni elivät ja olivat kuten minä.
        Rauhattomia, uskottomia ja hurmaavia.
        isoisäni viisikymppisenä oli menossa kolmatta kertaa naimisiin, mutta kuoli ennen kuin ehti.Isälläni on ollut rakastajattaria ja suhteita enemmän kuin osaan laskea ja itse en ole koskaan osannut ajatella vain yhtä miestä kerrallaan.
        Sitten ymmärsin, että olemme kaikki kaksosia..........

• Karkki*

Kaksonen pettää vain jos on onneton, eikä tunne vetoa kumppaniinsa. Mutta kukapa ei tällaisessa tilanteessa kykenisi samaan. Itse kaksosena voin kertoa, että jos seurustelu suhteeni ei ole ollut sitä mitä todella haluan, minun on hyvin vaikea tehdä loppu suhteesta. Tämän takia se on monesti johtanut siihen, että hyppäänkin jonkun toisen miehen kelkkaan. Tällä hetkellä minulla on kuitenki mies jota rakastan, enkä voisi kuvitellakaan pettäväni häntä. Tämän kaksostytön sydän on ainakin sellainen, että kun se paikkansa löytää, sielä se pysyy. Ja mikä tuohon "valloitus" -haluun tulee, niin rakastan tehdä valloituksia aivan muissa asioissa kuin raukkauteen ja ihmissuhteisiin liittyvissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe