Miten valitset seurasi ?

seurailija x

Täällä näkee selvästi, että samat nimimerkit ovat usein perätysten, toisiaan tukemasssa.Mistä se johtuu, samanlaisesta ajattelutavastako? En tarkoita nyt Kahvipirtin pikkupiiriä, vaan asiaa yleisemmin tarkasteltuna. Entä tekeekö seura kaltaisekseen?

60

4020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illanvirkku itsekin

      Minä ainakin haluaisin jutella myös iltamyöhään. Yleensä täällä on vilkkainta aamuvarhain.Telkkariako kaikki tuijottaa?

      • miehetjanaiset

        siihen lorppuu asiat. seon pakko katsoa jotka on hereillä alistuu hiljaisuuteen.


      • Roope63
        miehetjanaiset kirjoitti:

        siihen lorppuu asiat. seon pakko katsoa jotka on hereillä alistuu hiljaisuuteen.

        näinhän se on kyllä se ilta menee rakkaan kanssa keskustellessa skypen kautta on senverran tuota välimatkaa ettei päivittäin muuta yhteyttä saada
        Et sydän rakastaa :))


      • Cara Mia*
        Roope63 kirjoitti:

        näinhän se on kyllä se ilta menee rakkaan kanssa keskustellessa skypen kautta on senverran tuota välimatkaa ettei päivittäin muuta yhteyttä saada
        Et sydän rakastaa :))

        No mikäpä tuo matka Åboon on, senkun bensaa tankkiin ja matkaan. Siinä sitä tulee ruumiin ja hengen ravintoa perille päästyä, voi palata kotikonnuille hymyssä suin ja naamalla autuas ilme.


      • Mansesta nääs
        Cara Mia* kirjoitti:

        No mikäpä tuo matka Åboon on, senkun bensaa tankkiin ja matkaan. Siinä sitä tulee ruumiin ja hengen ravintoa perille päästyä, voi palata kotikonnuille hymyssä suin ja naamalla autuas ilme.

        Onkos tämä joku julkinen salaisuus, että Turusta on Roope onnen löytänyt. Minä kun luulin, että ainut hyvä mikä Turusta tulee, on tyhjä Pendolino.


      • Roope63 kirjoitti:

        näinhän se on kyllä se ilta menee rakkaan kanssa keskustellessa skypen kautta on senverran tuota välimatkaa ettei päivittäin muuta yhteyttä saada
        Et sydän rakastaa :))

        ollut kovakin katajan pööllyytys kun on roopelle pölähtänyt kokonainen pilvi silmille ja henkeen.Kunhan tuuli puhaltaa sen ja ilma kirkastuu alkaa se todellisuus paistamaan, toivottavasti silti on ihanaa.

        Ihan vain ystävänä sinua kiusottelen.Mikäpä sen mukavampi kun kevään kotvalla sattuu niin hyvin käyneen.


      • Roope63
        pääsky kirjoitti:

        ollut kovakin katajan pööllyytys kun on roopelle pölähtänyt kokonainen pilvi silmille ja henkeen.Kunhan tuuli puhaltaa sen ja ilma kirkastuu alkaa se todellisuus paistamaan, toivottavasti silti on ihanaa.

        Ihan vain ystävänä sinua kiusottelen.Mikäpä sen mukavampi kun kevään kotvalla sattuu niin hyvin käyneen.

        täytyy tunnustaa että nyt on vanhaa tietoa täällä sehän on jo mennyttä elämää aikaa sitten ja turussa seilaa uudet kundit jo niillä mestoilla. Roope viheltelee jo muullallapäin ihan mut kiitokset mielenkiinnosta :))


      • cara mia
        Roope63 kirjoitti:

        täytyy tunnustaa että nyt on vanhaa tietoa täällä sehän on jo mennyttä elämää aikaa sitten ja turussa seilaa uudet kundit jo niillä mestoilla. Roope viheltelee jo muullallapäin ihan mut kiitokset mielenkiinnosta :))

        Pitkäänpä olit siellä elävän lihan markkinoilla valokuvan kera ystävän etsinnässä. Käännä vain se autosi nokka edelleenkin sieltä K:sta tänne rannikolle päin ja muista ei me oikein enää joulupukkiin uskota.
        Hyvä, oikein hyvä että olet rakastunut toivottavasti sitä autuutta riittää, rakastuminen on mahtava tunne.


      • Roope63
        cara mia kirjoitti:

        Pitkäänpä olit siellä elävän lihan markkinoilla valokuvan kera ystävän etsinnässä. Käännä vain se autosi nokka edelleenkin sieltä K:sta tänne rannikolle päin ja muista ei me oikein enää joulupukkiin uskota.
        Hyvä, oikein hyvä että olet rakastunut toivottavasti sitä autuutta riittää, rakastuminen on mahtava tunne.

        sinulle toivotan onnea paljon elämääsi kuitenkin et ole onnellinen ja kiitokset nuista henkilökohtaisista viesteistäsi kun niistä niin tykkäät lähetellä :))


      • cara mia
        Roope63 kirjoitti:

        sinulle toivotan onnea paljon elämääsi kuitenkin et ole onnellinen ja kiitokset nuista henkilökohtaisista viesteistäsi kun niistä niin tykkäät lähetellä :))

        Totesit viestissäsi "onnea paljon elämääsi kuitenkin et ole onnellinen".
        Mistä moinen heitto etten ole onnellinen, kateudestako?
        Voin ilmoittaa olen onnellisessa avioliitossa, solmittu molempien osapuolien leskeytymisen jälkeen, hyvin elämä kulkee. Saamme olla terveitä ja nauttia elon ehtoopuolesta yhdessä.
        Olemme rehtejä, rakkaita, luottamuksen arvoisia toisillemme puolin ja toisin.
        Tuliko selväksi?


      • Roope63
        cara mia kirjoitti:

        Totesit viestissäsi "onnea paljon elämääsi kuitenkin et ole onnellinen".
        Mistä moinen heitto etten ole onnellinen, kateudestako?
        Voin ilmoittaa olen onnellisessa avioliitossa, solmittu molempien osapuolien leskeytymisen jälkeen, hyvin elämä kulkee. Saamme olla terveitä ja nauttia elon ehtoopuolesta yhdessä.
        Olemme rehtejä, rakkaita, luottamuksen arvoisia toisillemme puolin ja toisin.
        Tuliko selväksi?

        ja toivottavasti sinullekin tuli sillä minä kyllä olen onnellinen nytten en sitä kiellä.
        Selvennykseksi myös sinulle että se kuva on otettu viime juhannuksena että ei se ole voinut olla siellä sinunmainitsemisillä lihamarkkinoilla ja toisaalta ihmettelen sinä siellä lihamarkkinoilla sitten haet jos olet onnellisesti aviossa?????????


      • menkö nukkumaan
        miehetjanaiset kirjoitti:

        siihen lorppuu asiat. seon pakko katsoa jotka on hereillä alistuu hiljaisuuteen.

        tulkaa tänne kukkumaan!!!!!


    • näin olen nähnyt

      Aloittaja puhuu Kahvipirtin pikkupiiristä. Siellähän on eri rekattuja nikkejä enemmän kuin missään muussa ketjussa!
      Varmaan sama aikataulu tuo kirjoittajia toistensa pariin, myös samantapainen maailmankatsomus ja kiinnostuksen kohteet.
      Moni kirjoittaa viestejä sen perusteella, ettei ole kokenut ylenkatsetta nimimerkiltä, jolle vastaa.
      Onnittelut Roope, kun olet löytänyt toisen rakastavan sydämen, saat vastarakkautta, ja haluat jakaa onnestasi meille lukijoille.

    • samaa katsellut

      olen minä sen myös huomannut, osa on juttukavereita muissakin piireissä ja osa sitten pyrkii esille muuten, saattaa olla jopa ilkeyksissäänkin ja ehkä siellä on sellaista kateutta mukana, on jäänyt toiseksi jossakin vaiheessa, tämä vaan heijastuu kun eri otsikoita seurailee, varsinkin naisten käyttäytyminen vähäisten mieskirjoittajien mukana

      • Cara Mia*

        Palstoilla on muutamia jotka osaavat heittää huumoripitoisia tekstejä kehiin, elävöittää keskustelua. Valitettavasti tosikkojen määrä on suuri, kaikki vitsin tyngät sun muut hupijutut ovat kateutta, joka on täysin väärä ajatus.

        Elä ja anna toistenkin elää.


      • kiltteilijä

        kyllä ne miesten ja naisten seuran etsimiset tapahtuu ihan toisaalla, vaikkapa tuolla Chatin puolella.Ilkeyttä ja kateutta nähdään nyt kaikkialla, mikä epäluulo ja vainoharhaisuus on ikäihmisiin iskenyt? Eihän täällä uskalla päivääkään sanoa, kun siinä nähdään jo iskuyritys tai kosto.


      • vanhojen maailma

        jos pitää tuollaistakin seurailla ja arvailla, kuka mitäkin meinaa. Virtuaaliahan tämä on, herää tähän päivään!


      • Cara Mia*
        kiltteilijä kirjoitti:

        kyllä ne miesten ja naisten seuran etsimiset tapahtuu ihan toisaalla, vaikkapa tuolla Chatin puolella.Ilkeyttä ja kateutta nähdään nyt kaikkialla, mikä epäluulo ja vainoharhaisuus on ikäihmisiin iskenyt? Eihän täällä uskalla päivääkään sanoa, kun siinä nähdään jo iskuyritys tai kosto.

        Miksi aina arvostella muita henkilöitä ja yrittää lyödä tikaria selkään. Yrittäkää nyt ravistella harmaat, myrkylliset aivosolunne liikkeelle, kirjoittakaa edes yksi myönteinen viesti, please!
        Me kirjoittajat olemme ihan järkeviä mukavia ihmisiä hyvä kiltteilijä ja vanhojen ma...


      • Ome-nainen
        Cara Mia* kirjoitti:

        Palstoilla on muutamia jotka osaavat heittää huumoripitoisia tekstejä kehiin, elävöittää keskustelua. Valitettavasti tosikkojen määrä on suuri, kaikki vitsin tyngät sun muut hupijutut ovat kateutta, joka on täysin väärä ajatus.

        Elä ja anna toistenkin elää.

        Monella on täällä pelko, että joutuu arvostelun kohteeksi. Jos ollaan eri mieltä, niin oma ketju katkaistaan ja viedään ne arvostelijatkin sitten mennessään.

        Yksi sanoo aina, että toivoisi kunnon keskustelua, hän aloittaa, ja sitten muut jatkavat, kunnes aloittaja loukkantuu ja heittäytyy härskiksi. Lopuksi poistaa ketjusta osan.
        Kävikös se niin eilenkin vai toissapäivänä.
        Kun ei tarpeeksi imarrella, niin sitten loukkaannutaan.

        Pientä on huumori täällä.


      • Roope63
        Cara Mia* kirjoitti:

        Miksi aina arvostella muita henkilöitä ja yrittää lyödä tikaria selkään. Yrittäkää nyt ravistella harmaat, myrkylliset aivosolunne liikkeelle, kirjoittakaa edes yksi myönteinen viesti, please!
        Me kirjoittajat olemme ihan järkeviä mukavia ihmisiä hyvä kiltteilijä ja vanhojen ma...

        todella ihmettelen miksi itse olet kuitenkin iskemässä sitä tikaria kuitenkin vaikka tuossa arvostelet toisia siitä:)


      • Malka Silmä
        Cara Mia* kirjoitti:

        Miksi aina arvostella muita henkilöitä ja yrittää lyödä tikaria selkään. Yrittäkää nyt ravistella harmaat, myrkylliset aivosolunne liikkeelle, kirjoittakaa edes yksi myönteinen viesti, please!
        Me kirjoittajat olemme ihan järkeviä mukavia ihmisiä hyvä kiltteilijä ja vanhojen ma...

        Miksi, miksi, kyselee hän, joka tässäkin keskustelussa heittää ilkeyksia toisen kirjoittajan naamalle!!!!


    • jotain rotii!!!!

      Lopettakaa jo tämä paskan jauhaminen, pitikö tälle vainoharhaisuudelle taas uusi ketjukin perustaa. Tämä on jo pohjanoteeraus!!!!

      • Cara Mia*

        Ala-arvoisten heittojen lähettäjille sanon, "arvaa oma tilasi, anna arvo toisillekin."

        Tämän ketjun aloittaja on ihan hyvällä asialla, jo otsikko ´Miten valitset seurasi´on erittäin hyvä aihe. Tänä päivänä on näitä poikiloita ja tyttölöitä liikkeellä jotka kalastavat pennosia nimenomaan vanhemmalta väeltä.

        Tosi ystävien löytäminen meille yli 60v on samaa kun etsisi neulaa heinäsuovasta. Kun ystävän löytää on se lottovoitto, olkoonkin kysymys joko mies-, tai naisimmeisestä. Minulla on ollut hyvää tuuria löytää myös netistä ystäviä joiden kanssa voin vaihtaa kaikenlaista informaatiota.

        Nuorena kavereiden löytäminen on paljon helpompaa, liikutaanhan silloin isoissa ryhmissä.
        Meitä on joka lähtöön ja osa jää vielä asemallekin, mikäpä on sen mukavampaa kun lukea miten muut ovat löytäneet ystävän ja miten ystävyydet jatkuvat.

        Toivon kaikille näin rospuutto aikana iloa ja onnea sekä hyvää tuuria ystävien valinnassa.
        Lökäpöksy ukot ja huittarulla hompsu tytöt unohtakaa.


      • katicat
        Cara Mia* kirjoitti:

        Ala-arvoisten heittojen lähettäjille sanon, "arvaa oma tilasi, anna arvo toisillekin."

        Tämän ketjun aloittaja on ihan hyvällä asialla, jo otsikko ´Miten valitset seurasi´on erittäin hyvä aihe. Tänä päivänä on näitä poikiloita ja tyttölöitä liikkeellä jotka kalastavat pennosia nimenomaan vanhemmalta väeltä.

        Tosi ystävien löytäminen meille yli 60v on samaa kun etsisi neulaa heinäsuovasta. Kun ystävän löytää on se lottovoitto, olkoonkin kysymys joko mies-, tai naisimmeisestä. Minulla on ollut hyvää tuuria löytää myös netistä ystäviä joiden kanssa voin vaihtaa kaikenlaista informaatiota.

        Nuorena kavereiden löytäminen on paljon helpompaa, liikutaanhan silloin isoissa ryhmissä.
        Meitä on joka lähtöön ja osa jää vielä asemallekin, mikäpä on sen mukavampaa kun lukea miten muut ovat löytäneet ystävän ja miten ystävyydet jatkuvat.

        Toivon kaikille näin rospuutto aikana iloa ja onnea sekä hyvää tuuria ystävien valinnassa.
        Lökäpöksy ukot ja huittarulla hompsu tytöt unohtakaa.

        "Tervehtikäät tätä päivää, te, joille
        se onneksi koittaa.
        Tervehtikäät häntä ja iloisesti eläkäät
        sovussa ja kauan."
        Ja kirjoitelkaat aatoksia, muistoja, menneitä,
        kuvitelkaa ystäviksi kuulijat, kirjoittajat.
        Lykkää pökköä pesään, kun juttu mieltä nostaa.
        Vaikene, jos lukemasi kiukun nostaa.
        Ettei koko taikina pilaantuisi.


      • Nimetön

        Onko tämä henkilö ärsyyntynyt jostain kun hän vähän väliä heittelee niin ilkeitä huomautuksia,
        miksi me ei voida olla sovussa.


      • rausku

        Samaa paskaa täällä jauhetaan milloin kenenkin toimesta, mutta samat näpit siellä kuitenkin aina vaan näpyttelevät.


    • ...lusikkani tähän soppaan... eihän tämä todellakaan ole kuin keskustelupalsta... jossa mielipiteemme saamme esittää... ja kommentoida... tuskin tästä nyt kukaan sitä todellista ystävää löytää... hyvänen aika...
      Pidempään jutellessa tuolla Chatin puolella voi toki käydä niin että jotku toisensa löytävät... Onnea vaan teille Roope ja... kun niin julkisesti onneasi kerrot... kyllä minäkin olen tosi ystäviä sieltä löytänyt...
      Mutta ei ole mukava kirjoitella kun joka asiasta joku heittää ilkeitä kommentteja... ollaan sentään jo aikuisia varttuneita ihmisiä... ja jokainen olemme omanlaisiamme... annetaan kaikkien kirjoitella ilman näitä nyt ainakin viimeisen kuukauden sisällä olevia jatkuvia nälvimisiä... kuka niistä saa itselleen mielenvirkistystä... en jaksa uskoa että kukaan...

      Pitää ikäihmisilläkin olla hauskaa ja ajankulua... kaikki eivät edes pysty liikkumaan... niin mikäs sen mukavampaa kun keskustella täällä... ja käyttää tällainen mahdollisuus hyväkseen...

      No mutta nyt tään vuodatuksen jälkeen kiva katsella kaunista kevätilmaa kun lakkas tuo räntäsadekin ja aurinko tuli sulattamaan nuo lumet.. oikein mukavaa viikonvaihdetta... ollaan ystäviä ja hyväksytään kaikki toisemme ja juttumme... tässä vois vaikka suukkoset heittää ilmaan...

      • ja kun tutuiksi tullaana aina tulee mentyä sinne kirjoittelelmaan.
        Otsikko määrää minne alkaa kirjoittaa.Pienessäkin välissä pistää mutaman rivin ja on hauskaa välistä käydä lukemassa mitä kirjoittellevat.

        Itsensä joutuu panemaan likoon sillälailla että tulkoon mitä tulee ei tule polliisit hakemaan.

        Olen oppinut paremmin etten loukkaisi toisia.Ei ole kiva jos joku minun takiani siellä yksiössään itkua tihertää eikä unta saa.

        Ystävyyssuhteita ei jouda hoitamaan niinkuin pitäisi.Haluaisin otaa yhteyttä useammin kun otan.


      • karkasit!!!

        ei pidä lupailla, jos ei ole tarkoitus niitä kaikille antaa!


    • Roope63

      oman rakkaan ystävän. No nyt sitten kerron tämän mielenkiintoisen tarinan että ei kenelläkään ole enään epäselvää mitä on tapahtunut.
      Olemme jutelleet tuolla chatin puolella jo useamman vuoden aina silloin tällöin mut aika harvakseen kuitenkin. Itse olin kiinnostunut heti alusta asti kuitenkin toinen osapuoli ei kai ollut niin innostunut kuitenkaan ja itse ajattelin et saavuttamaton kohde ei mitän mahiksia ole. Sitten kai kohtalo puuttui peliin ja kun olimme miitti risteilyllä ja siellä kun katseemme kohtasi niin kai aamor ampui nuolensa silloin, mutta vielä piti mennä ajassa eteenpäin jonkun aikaa. Sitten laiton pikkupostia hänelle ja hän vastasi siihen ja viimein koitti se lauantai kun tapasimme eka kerta ja kosin välittömsti oli tuohinen kihlasormus ja tuohiset helmet jotka vein ja en saanut rukkasia et näinkin voi elämä hymyillä hyvät ystävät iloitkaa toisistanne ja eläkää sovussa :))

      • Nimetön

        Onnea vaan sinulle Roope63 ystävän löytämisestä
        onhan niitä ihmisiä kaiken ikäisiä ja mielisiä,
        tää on varmaan luvatonta kysyä mutta kun olen rekisteröitynyt ja sähköpostiini on tullut kolme viestiä siitä, ja nyt kumminkin sitä aina vaaditaan ja kun laitan sanotaan että se onjonkun toisen nimimerkki en minä ymmärrä ihan totta, nimettömäksi laitetaan. tampuuri.


      • katicat
        Nimetön kirjoitti:

        Onnea vaan sinulle Roope63 ystävän löytämisestä
        onhan niitä ihmisiä kaiken ikäisiä ja mielisiä,
        tää on varmaan luvatonta kysyä mutta kun olen rekisteröitynyt ja sähköpostiini on tullut kolme viestiä siitä, ja nyt kumminkin sitä aina vaaditaan ja kun laitan sanotaan että se onjonkun toisen nimimerkki en minä ymmärrä ihan totta, nimettömäksi laitetaan. tampuuri.

        Olet siis Suomi24 jäsen, sinulla on käyttäjätunnus ja salasana, joilla pääset mm sähköpostiisi. Mutta sinä et ole saanut rekisteröidyksi nimimerkkiä itsellesi, vaan sinulle ilmoitetaan että se nimimerkki, jonka haluat, on varattu jollekin toiselle. Sinun ei auta muu kun keksiä joku muu. Kun aikasi yrität, kyllä joku tärppää. Haluaisitko tampuurin nimimerkiksi. Se on siis jollain toisellakin. Voisit onnistua rekisteröitymään tampuuriksi, kun lisäät siihen vaikka numeron tampuuri2.


      • Runsain mitoin !!
        Olen ihan onnellinen puolestasi, näinkin voi käydä!
        Kun kaksi ihmistä huomaa olevansa ns.samalla "aaltopituudella",Kemiat käy yksiin, On suuri "yhteenkuuluvaisuuden tunne" !
        Eihän siinä silloin muuta kuin tuohiset sormukset esiin.
        rakkaus on hieno asia,ja samalla tunteista suurin ja hienoin !
        Kaikilla ihmisilla aika on rajallista,,, varsinkin meidän ikäluokilla. Siis eläkäämme
        Täyttä Elämää , kun siihen on mahdollisuus !!


      • Nimetön
        katicat kirjoitti:

        Olet siis Suomi24 jäsen, sinulla on käyttäjätunnus ja salasana, joilla pääset mm sähköpostiisi. Mutta sinä et ole saanut rekisteröidyksi nimimerkkiä itsellesi, vaan sinulle ilmoitetaan että se nimimerkki, jonka haluat, on varattu jollekin toiselle. Sinun ei auta muu kun keksiä joku muu. Kun aikasi yrität, kyllä joku tärppää. Haluaisitko tampuurin nimimerkiksi. Se on siis jollain toisellakin. Voisit onnistua rekisteröitymään tampuuriksi, kun lisäät siihen vaikka numeron tampuuri2.

        Kiitoksia oikein paljon neuvosta koetan neuvomaasi konstia.tampuuri2


    • minut, olemalla saman ikäisiä, kypsyneitä, monessa liemessä olleita miehiä ja naisia.

      Toivoisin seuran tekevän minut kaltaisekseen.

      • sualas

        vaikutamme toisiimme tavalla tai toisella ja varsinkin sillä toisella.


      • Nostomies

        Taitaa olla ensimmäinen vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Ja ihan hieno ja asiallinen valintaperuste.
        Noin olisin itsekin kirjoittanut jos olisin osannut.


    • Atolfia

      erikoisesti. Tupsahdan sinne tänne ja kuulostelen toiveikkaana, olisiko ketään sellaista, joka hymyillen seurani vastaan ottaa.

      Jos suopeasti hymyn saan, uudestaan taas poikkean.
      Jos huomaan penseytta, poistun takavasempaan.

      • kuikuilija...

        älä penseydestä välitä, jollakin voi olla huono päivä, ei jaksa vastata ystävällisyyteen niin kuin hyviin tapoihin kuuluu. OLen saanut sinusta erittäin empaattisen ihmisen vaikutelman. Tule rohkeasti mukaan kaikkialle!


      • Atolfia
        kuikuilija... kirjoitti:

        älä penseydestä välitä, jollakin voi olla huono päivä, ei jaksa vastata ystävällisyyteen niin kuin hyviin tapoihin kuuluu. OLen saanut sinusta erittäin empaattisen ihmisen vaikutelman. Tule rohkeasti mukaan kaikkialle!

        rohkaisevista sanoistasi. Kyllähän minä täällä pistäydyn silloin tällöin. Harvemmin näin aamulla.

        En osaa loikoilla sängyssä, jos ei nukuta. Nyt yritän olla mahdollisimman hiljaa, että tuo ukkoni saa nukkua. Hän tarvitsee unta niin paljon enemmän kuin minä.


    • Rouva Remander

      Ei minulla erityisiä kriteerejä ole. Jos jokin kirjoitus miellyttää tai kiinnostaa, saatan vastata siihen.
      En kuitenkaan pidä itsestäänselvyytenä, että minun kirjoituksiini pitäisi vastailla.
      Itse en halua osallistua sellaisiin keskusteluihin, joissa ruikutetaan syrjinnästä ja otetaan nokkaan pienimmistäkin erilaisista mielipiteistä.
      Minun kanssani saa olla eri mieltä. Olenhan minäkin eri mieltä Remanderin kanssa, mutta ei se meidän yhteiselämäämme riko. Pohjimmiltaan Remander on järkimies ja ymmärtää, miten tärkeää on, että hänellä on huolehtiva ja etiketin ymmärtävä vaimo.

    • Röntti

      Sinnekö vaan suunnistat, mistä kuuluu tutunomaista mäkätystä, missä nokat yhdessä moititaan jotakuta puolituttua ja asettaudutaan hänen yläpuolelle ?
      Ehkä kuitenkin haluat seuraan, joka tarvitsee aktiivisen ajatusten myötäilijän, jolla omien ajatusten pussi on tyhjä.
      Minun pussini on yleensä näin tyhjä, etten keksi enempää.

    • vastailija x

      Tavallaan en valitse seuraani. Vastaan, mikäli kysymys tai aihe kiinnostaa. Kuitenkin, mikäli kirjoittaja on entisestään tuttu, saattaa vastaustarve herätä tervehtimismielessäkin. Ja näin vuoropuhelu voi hetken kestää.
      Ei seura kaltaisekseen tee enää elämämme tässä vaiheessa, uskoisin.

    • Pertta-täti

      tiukalla kriteerillä. Sivistystä on oltava, korkeamapaa koulutusta mielellään, että yltää tasolleni.
      Muutenkin toivon, että seura tulisi minun kaltaisekseni. Arvoasteikossa kohoaa myös välittömästi, kun on kaikissa asioissa samaa mieltä minun kanssani.
      Se ei ole paljon hyvästä seurasta vaadittu.
      Rouva Remander vaikuttaa lupaavalta. Seuraan tarkasti hänen kirjoitteluaan ja teen johtopäätökseni hänen pätevyydestään sulkeutua suosiooni.

    • Naapuril likka (entinen)

      Em mää ny ymmärrä, mitä pahhaa siinä on, jos tukkee jottain toista.
      Kyä mää ainaki kehasen, jos joku on kirjoittanu hauskasti tai muuton hyvin.
      Eikä sen kirjottajan kanssa aina tartte olla sammaa miälipirettäkän. Kuhav vaa kirjotus on miälenkiintonen, nii hanttiinhan mää pistän.
      Enkä mää mittään seuraa valitte. Kirjotus ku kirjotus.

    • kokenut

      Keskustelussa on otettava huomioon, että jokainen rekisteröitynyt voi poistaa tekstinsä kun kiukustuu johonkin vastaukseen.
      Hyvä keskustelu katkeaa, kun siitä viedään ennalta varoittamatta monta mielipidettä.
      Sitten hurskastellaan, että ei olisi pitänyt vastata ketjuun, vaan aina alkuperäiseen viestiin, jolloin oma teksti pysyy erillisenä. Mitä sellainen keskustelu olisi?
      Mistä tiedettäisiin, kenelle ko. vastaus on tarkoitettu?

      On vain seurattava koko ajan ketjua. Heti, kun siihen ilmestyy rekisteröitynyt vastaaja, on paras lopettaa siihen.

      Täällä on yksi vakinikki, joka ei kestä pienintäkään arvostelua. Hän voi aloittaa keskustelun, ja jos se menee sivuun hänen kaavailemastaan suunnasta, koko keskustelu on - puff - poissa.

      On parasta olla varovainen kannanotoissaan.

      • jos hän avaa rekattuna

        se tietää menoa.

        (En liity enää.)


      • fiiuliN

        Etkö tosiaankaan ole useampaa huomannut kuin vain yhden.

        Tunnustan suoraan että siinä tapauksessa tuo viittauksesi kohdistui minuun sillä olen poistanut viestejäni.

        En aiemmin katsonut onko viestiini jotain järkevää vastattu, nyt olen tarkistanut ettei mikään asiallisen viestin kirjoittama viesti poistu mukana.

        Myös sellaisia olen poistanut joihin kukaan ei ole osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa vastaamalla ei sellaisesta ole kenellekään mitään vahinkoa. (terveiset kahvipirttiin).

        "Ei kestä arvostelua" mainitset, ei pidäkään arvostella
        vaan tuoda esille vain oma mielipiteensä.

        Niinkuin huomaat, neuvoa kaikki osaamme , mutta omalle kohdalle ne neuvot eivät ole tarpeen:))

        Äiti muinoin sanoi viisaasti: "älä tee niin kuin neuvotaan, vaan tee niin kuin hyvä tulee"


      • Lokari1

        Kun joku henkentuote poistetaan, niin onko se nyt niin kauhean suuri vahinko jota ei voi mitenkään voi sulattaa.

        Minun kirjoitukseni voi koska vaan poistaa ja varmasti en itke perään jos ne tai niitä poistetaan.


        Miksi pitää olla varovainen kannanotiossaan?

        Jokainenhan kirjoitaa oman mielensä mukaan , minä typeränmieleni mukaan ja jos ei ole mieleinen jollekulle niin poistakaa vaan ihan huoletta emää itke siittä.
        Terv: Lokari1.


      • 44444

        ooooo


      • kokenut
        Lokari1 kirjoitti:

        Kun joku henkentuote poistetaan, niin onko se nyt niin kauhean suuri vahinko jota ei voi mitenkään voi sulattaa.

        Minun kirjoitukseni voi koska vaan poistaa ja varmasti en itke perään jos ne tai niitä poistetaan.


        Miksi pitää olla varovainen kannanotiossaan?

        Jokainenhan kirjoitaa oman mielensä mukaan , minä typeränmieleni mukaan ja jos ei ole mieleinen jollekulle niin poistakaa vaan ihan huoletta emää itke siittä.
        Terv: Lokari1.

        Siitähän on kysymys! Jos keskustelu on mielenkiintoinen, niin ajatuksen lanka katkeaa kokonaan, jos esim. sinun lausahduksesi poistetaan, ja kaikki sen jälkeen tulleet mielenilmaisut.

        Juttu jää kesken. Siksi pitää olla sen verran varovainen, ettei joku pahastu sanankäänteistä tai mielipiteestä ja katkaise ketjua juuri parhaimmalta kohdalta.

        Sitten vaan valitetaan, kun ei kukaan koskaan enää ikinä mitään, toista se oli ennen!


      • 44444 kirjoitti:

        ooooo

        Hauska vitsi. Ei sitä paljon tarvii,kun huvittaa.
        Vai oiskohan tuohon sisältynytkin joku kompa jota meikä ei ymmärtänytkään. Mun täytyy vetäytyy funtsimaan syntyjä syviä.
        Hyvää kesäaikaa vain kaikille -tasapuolisesti-
        Sinullekin !


      • fiiulin....
        opritar kirjoitti:

        Hauska vitsi. Ei sitä paljon tarvii,kun huvittaa.
        Vai oiskohan tuohon sisältynytkin joku kompa jota meikä ei ymmärtänytkään. Mun täytyy vetäytyy funtsimaan syntyjä syviä.
        Hyvää kesäaikaa vain kaikille -tasapuolisesti-
        Sinullekin !

        En ollut rekisteröitynyt, mutta halusin lukea viestin joka olisi pitänyt ketjussa olla kellon mukaan.
        Se on ollut yleisesti tiedetty asia (ainakin minulle) jos joku viesti ei ole lähtenyt liikkeelle, niin seuraavan viestin lähtiessä sekin jumiin jäänyt viesti pulpahtaa julkisuuteen.

        Koska en aiemmin ollut rekisteriöitynyt en viitsinyt tuon viesti jumiutumisenkaan tähden mennä rekkaamaan.

        Että tämmöinen oli viestin juoni.


    • Likka321

      Olikohan tämä Dag Hammarskjöldin lausahdus: en minä valinnut tietä, vaan tie valitsi minut.
      Frank Sinatra oli myös My Wayn miehiä.

      • akka jo

        nyt olet seurasta eksynyt omille teillesi.


      • irkku-37
        akka jo kirjoitti:

        nyt olet seurasta eksynyt omille teillesi.

        Luin kaikki kirjoitukset ja mietin mitä tähän
        kirjoittaisin..Yleensä kirjoitan sen perään,joka on viimeksi kirjoittanut,,en sen kummemmin valitse mitään..Oikeassa elämässä,yleensä ,joku haluaa jutella kanssani,joten kuuntelen,mitä hänellä on sanottavaa.Olen saanut kuunnella monenlaisia
        elämäntarinoita.En tiedä, mistä johtuu..Minulle itselleni,se ei olisi yhtä helppoa..Täällä keskusteluissa ja chatissa ,on huomattavasti helpompaa,kertoilla omista asioistaan,kun olemme tuntemattomia,emmekä näe toisiamme.Me ihmiset olemme niin yksilöllisiä näissä asioissa...Olen
        saanut oikein hyviä ystäviä chatissä,joten paljon
        iloa olen saanut tänä aikana,kun olen kirjoitellut
        täällä..Minulle ei tulisi mieleenkään arvostella
        toisia kirjoittajia..jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä,ja katson saman oikeuden koskevan itseäni. Täällä on ollut paljon mielenkiintoisia aiheita,,pistän lusikkani milloin mihinkin soppaan..Kahvipirtti on mukava..siellä on oikean
        kahvilan tunnelma..Minusta on pääasia,että kirjoittelemme,,tämä piristää mieltä..ainakin
        omaani..Jos en muuta voi,niin toivon ,että voisin
        sellaista positiivista mieltä jakaa kanssanne.
        Ihanaa kevätaikaa kaikille! t.Irkku


      • Mimmu
        irkku-37 kirjoitti:

        Luin kaikki kirjoitukset ja mietin mitä tähän
        kirjoittaisin..Yleensä kirjoitan sen perään,joka on viimeksi kirjoittanut,,en sen kummemmin valitse mitään..Oikeassa elämässä,yleensä ,joku haluaa jutella kanssani,joten kuuntelen,mitä hänellä on sanottavaa.Olen saanut kuunnella monenlaisia
        elämäntarinoita.En tiedä, mistä johtuu..Minulle itselleni,se ei olisi yhtä helppoa..Täällä keskusteluissa ja chatissa ,on huomattavasti helpompaa,kertoilla omista asioistaan,kun olemme tuntemattomia,emmekä näe toisiamme.Me ihmiset olemme niin yksilöllisiä näissä asioissa...Olen
        saanut oikein hyviä ystäviä chatissä,joten paljon
        iloa olen saanut tänä aikana,kun olen kirjoitellut
        täällä..Minulle ei tulisi mieleenkään arvostella
        toisia kirjoittajia..jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä,ja katson saman oikeuden koskevan itseäni. Täällä on ollut paljon mielenkiintoisia aiheita,,pistän lusikkani milloin mihinkin soppaan..Kahvipirtti on mukava..siellä on oikean
        kahvilan tunnelma..Minusta on pääasia,että kirjoittelemme,,tämä piristää mieltä..ainakin
        omaani..Jos en muuta voi,niin toivon ,että voisin
        sellaista positiivista mieltä jakaa kanssanne.
        Ihanaa kevätaikaa kaikille! t.Irkku

        Tän pvn HESArissa Jyrki Katainen oli hymyilevän Angela Merkelin seurassa!

        Mutta muuten seuran valinnassa, täällä useimmiten pistäytyessäni vain luen, todella samaan tapaan kuin Kansanradiota kuunnellessani, en koskaan ole sinne soittanut enkä luultavasti tule soittamaankaan.

        Mutta Kahvipirtissä kyllä pidän paljon SkillaNin kirjoituksista, ja sinne digiboxi-huoliani viimeksi kirjoittelinkin.


      • ent. sisarhento
        Mimmu kirjoitti:

        Tän pvn HESArissa Jyrki Katainen oli hymyilevän Angela Merkelin seurassa!

        Mutta muuten seuran valinnassa, täällä useimmiten pistäytyessäni vain luen, todella samaan tapaan kuin Kansanradiota kuunnellessani, en koskaan ole sinne soittanut enkä luultavasti tule soittamaankaan.

        Mutta Kahvipirtissä kyllä pidän paljon SkillaNin kirjoituksista, ja sinne digiboxi-huoliani viimeksi kirjoittelinkin.

        SkillaN on huumorintajuinen ja sovitteleva, näkee paljon vaivaa esim.päivän avauksissaan.Soisin hänen saavan enemmän itseluottamusta, ettei hän turhaan joka piikkiin tuhlaisi ruutia.


      • Mäkelä.
        Mimmu kirjoitti:

        Tän pvn HESArissa Jyrki Katainen oli hymyilevän Angela Merkelin seurassa!

        Mutta muuten seuran valinnassa, täällä useimmiten pistäytyessäni vain luen, todella samaan tapaan kuin Kansanradiota kuunnellessani, en koskaan ole sinne soittanut enkä luultavasti tule soittamaankaan.

        Mutta Kahvipirtissä kyllä pidän paljon SkillaNin kirjoituksista, ja sinne digiboxi-huoliani viimeksi kirjoittelinkin.

        siinä kuvassa. Reipas nainen.

        Olen katsonut muutaman jakson Anastasiaa
        (Nelonen klo 14.40) ja kyllähän nuo vuosisatoja sitten sattuneet tapahtumat avaavat silmät.
        Naisia on kohdeltu kuin esineitä siihen aikaan. Tyttäreni vuoksi olen iloinen, että ollaan päästy edes hiukan eteenpäin kehityksessä. Ja tietenkin muidenkin naisten, myös lastenlasten ikäisten tulevien naisten vuoksi.

        Anastasian lähetysaika vain on niin huono, ettei sitä usein ehdi nähdä. Venäjän kieli kaunista.


      • Merkiltäni
        Mäkelä. kirjoitti:

        siinä kuvassa. Reipas nainen.

        Olen katsonut muutaman jakson Anastasiaa
        (Nelonen klo 14.40) ja kyllähän nuo vuosisatoja sitten sattuneet tapahtumat avaavat silmät.
        Naisia on kohdeltu kuin esineitä siihen aikaan. Tyttäreni vuoksi olen iloinen, että ollaan päästy edes hiukan eteenpäin kehityksessä. Ja tietenkin muidenkin naisten, myös lastenlasten ikäisten tulevien naisten vuoksi.

        Anastasian lähetysaika vain on niin huono, ettei sitä usein ehdi nähdä. Venäjän kieli kaunista.

        Angelasta ei saa upeaa edes tusinan stylistin team.
        Häntä en ainakaan seurakseni valitsisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe