Mikä olisi hyvä hotelli Lamai Beachiltä? Suunnitelmana on mennä sinne toukokuun lopulla n. 3 viikoksi. Itse olen katsellut Sandsea Resort & Spa hotellia, voisitteko laittaa kommentteja siitä tai jostain toisesta ton alueen hotellista?
Mikä hotelli Lamai Beachiltä
3
671
Vastaukset
- kivirta
Moi,
ise olin tuossa kyseisessä hotlassa vuonna 2004 sellaiset 4 päivää, muistaakseni. Meillä oli se kallein bungalow biitsillä, joten kokemukset perustuvat vain siis siihen. Se oli aivan mahtava mesta! Meillä oli huoneessa king size bed, jääkaappi, ilmastointi, tv, wc, suihku ja mikä parasta; iso kylpyamme merinäköalalla. Todella kiva paikka. Uima-allas on siisti ja mukava(jos ei jaksa aina meressä pulikoida) ja ravintolan ruoka oli erittäin laadukasta ja kohtuu hintaista(tämä siis 2004, huom., asiat voivat muuttua). Mopon sai silloin vuokralle 160 bahtia/vrk, ja se on ehdoton peli liikkua siellä.
Ja oma terassi rannalla on aika bueno iltaisin, kun haluaa rauhoittua ja ottaa muutaman Changin. Mutta voi olla että kolme viikkoa samassa paikassa saattaa olla liikaa, riippu mihin on tottunut...
Pari kuvaa löytyy täältä;http://members.virtualtourist.com/m/2e241/16186f/- lamaille
Kiitos kommentista. Menemme Samuille harrastuksen puitteissa, siksi tuo pitkä aika yhdessä paikassa. Varmaan tulee myöskin kierreltyä lähisaaria ja osallistua Full Moon bileisiin.
- kivirta
lamaille kirjoitti:
Kiitos kommentista. Menemme Samuille harrastuksen puitteissa, siksi tuo pitkä aika yhdessä paikassa. Varmaan tulee myöskin kierreltyä lähisaaria ja osallistua Full Moon bileisiin.
kyllähän noi Haad Rinin(Koh Phangan)FMP-bileet kannattaa kokea ainakin kerran elämässään. Silloin majoitusta on tosin todella vaikea saada(mestat alkaa olla täynnä 2-3 päivää aikaisemmin), mutta Samuilta menee bileiden aikaan taksiveneitä sinne läpi yön. Ja takaisin tietenkin.:-)
Perusdrinkki; "Bucket" eli ämpäri(sellaiset 4-5dl) jossa on rommia, red bullia, kokista ja jäitä. Hinta sellaiset 200-300 bahtia(hinta vaihtelee aika paljon) ja toimii aikas hyvin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859