huvila ja ranta

kiinnostais

Suunnitteilla ensi talvena matka Mauritiukselle. Minulle on edelleen epäselvää, missä päin saarta ne parhaat rannat sijaitsevat? Tietääkö joku hotellin, jossa olisi upea ranta? Mieluummin vietän päiväni rannalla hotellissani, kun lähden kauas erikseen rannalle. Olen ollut muutama vuosi sitten Malediiveillä, enkä ole sen jälkeen kohdannut sen veroista rantalomapaikkaa, mahtaa Mauritiuskin olla pienoinen pettymys rannan suhteen?

Onko kukaan vuokrannut huvilaa/ asuntoa Mauritiukselta? Tällainen vaihtoehto kinnostaisi myös, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.

Ja jos sitä menee hotelliin, kannattaako puolihoito ottaa, paljonko hotellin ulkopuolella illallinen maksaa?

4

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rantsu-ukko

      Mauritiuksen parhaat rannat sijaitsevat saaren länsipuolella. Suosittelen harkitsemaan hotellia Flic en Flac -nimisestä kylästä jossa on tarjolla Sofitelia, Hiltonia jne. Suurimmat turistimassat suosivat saaren pohjoisosia ja siellä meno muistuttaakin lähinnä Espanjan aurinkorantoja...

      Rannat Mauritiuksella ovat puhtaita ja tilaakin vielä löytyy mutta jos olet käynyt Malediiveilla niin Mauritius voi tuottaa pienen pettymyksen. Hintataso Mauritiuksella on aika korkea ja illallinen hotellin ulkopuolellakin on eurooppalaista hintatasoa!

      Miksi et myös harkitsisi viereistä Reunionin saarta?!? http://www.reunionisland.net/

    • monimatkaaja

      2 viikkoa huvila vuokrattuna aivan Grand Baieen vierestä. Oma ranta ja 5 minuuttia ajomatkaa kylään.
      Itse asiassa talo on jo löydetty Google Earthilla ja hienolta näyttää sijainti.

      tuolta osoitteesta löytyy joitain ja googlettamalla sitten lisää
      www.villasdemaitre.com

      • mauritiukselle

        Kerrotko kokemuksia kun palaatte, meilläkin on huvilan vuokraus suunnitteilla, meinattiin tosin olla 6-8kk joten ei ehkä ihan noin luksusta raaskita vuokrata...


    • leeha

      Saaren länsipuolen rantoja kehutaan yleisesti enemmän ja on totta, että länsipuolella saarta on lämpimämpi, johtuen lämpimämmästä tuulen vireestä, mutta henkilökohtaisesti tykkässin saaren itäpuolesta enemmän, koska sieltä löytyy hyvin rauhallisia rantoja, joissa väkeä ei ollenkaan niin paljon ole kuin länsipuolen rannoilla. Asuin itse mauritiuksella 3kk ja kiertelin rantoja ristiin rastiin, paras ja ihanan hiljainen ranta löytyi saaren lounaisosasta, josta löytyy myös yksi saaren kalleimmista hotelleista. Itä puolelta löytyy myös mahtavia hotelleja joissa omat mukavat rannat.

      Niin ja hyviä ravintoloita hotellien ulkopuolelta löytyy ja itse en syönyt montaa kertaa yli 7 euron ateriaa. Hyvän illallisen kahdelle jälkiruokineen ja juomineen ( tosin en ole alkoholin kuluttaja)saa helposti 20 eurolla, joten ei se suomen hintatasolle yllä lähellekkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe