Nokialainen Olutseura Viholan Vaahtopäät on valinnut vuosikokouksessaan Vuoden Vaahtopääksi laulaja Kari Tapion.
Perustelut: Kari Tapio on tunnustettu suomalainen laulajalegenda, joka yli kuusikymppisenäkin peittoaa nuoret uroot Suomen kevyen musiikin areenoilla. Mies keikkuu tälläkin hetkellä iskelmälistojen ykkösenä ja kerää tuvat täyteen keikoilla ja konserteissa. Laulajan rosoinen historia ja sen avoin tunnustaminen on saanut ääneen särmää, joka nostaa hänet miehisten tuntojen tulkiksi: hän saa renkutuksenkin soimaan syvällisenä. Mielestämme Kari Tapio on oivallinen jatke Vuoden Vaahtopäiden kovaan galleriaan.
Vuoden Vaahtopää –titteli on olutseuran vuosittain jakama arvonimi jollekin olutkulttuurin alueella joko suoranaisesti, tai välillisesti kunnostautuneelle taholle. Aikaisempia Vuoden Vaahtopäitä ovat mm. Jyrki Otila, Oiva Lohtander, Sauli Niinistö, Reijo Mä-ki, Vexi Salmi ja Arto Nyberg.
Vuoden Vaahtopää –titteli ja siihen kuuluvat veistos, diplomi ja kori nokialaista olutta luovutettiin Kari Tapiolle eilen torstaina Tampereella, Iskelmäravintola Komeetassa.
Kari Tapiosta Vuoden Vaahtopää
Viholan Vaahtopäät
2
581
Vastaukset
- ...Kari
Jes, eipä ole Kari huonossa seurassa. Turhaan Justiinax kuvittelee v:tuilunsa osuvan.
- laikas
K.TAPIO on oikein mestarien mestari..hänellä on sellaien ääniki että oi jestas sentään..suomen yksi paras laulaja..oikein seniori nöpönalle.ajatella nyt vaikka;;VIIMEINEN VALSSI;;sen kappalen kera olen nukahtanut monet illat..rakastan tota artistia,ja kaikki ne hänen hienot biisit..nöpötär.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764