Pitkä päänsärky- ja migreenikierteeni saatiin ainakin toistaiseksi katkaistua Färkkilän tipalla, jossa on suuri annos kortisonia. Nyt on ollut muutama särytön päivä. Mutta osaako kukaan sanoa, kuinka kauan tuon vaikutus voi kestää? Voiko se katkaista kivut kokonaan vai onko odotettavissa, että kuukausien piina palaa takaisin?
Färkkilän tippa
4
6640
Vastaukset
- aivan samaa
itselläni oli vain 3 päivän 10 kivun migreeni ja 6 tuntia kyseistä tiputusta auttoi ja sain neurologilta kokonaan uuden lääkityksen ja haukkui entisen suoraan suohon... onneksi on viikonloppu.
- minä vaan
Moi!
Itse kokeilin/sain Färkkilän tippoja täs jokin aika sitten...kun ekaks päänsärkyä/lievää migreeniä olin kestäny 2 viikkoa. Olo oli TOSI mahtava kun lähin sairaalasta illalla kotiin...ei ollu enää PÄÄNSÄRKYÄ!!! Seuraavana päivänä menin iloisella mielellä töihin...parin tunnin kuluttua iski migreeni kohtaus päälle ja oli muuten kova särky... En välttämättä usko kyseisiin tippoihin... - kokemusta..
niitä käytetään niin sanotusti akuuttiin tapaukseen eli tarkoituksena katkaista "päänsärky kierre"... kannattaa aina kysyy joku esto lääke rinnalle noilla tipoilla ei pitkälle pötkitä mutta päänsäryt loppuu kyllä jos on jaksona tullu :)
- Anonyymi
Kaikki
Kiinnostaa tietää kuinka kauan kestää että poistuu lääkeaineet färkkilän tippa elimistöstä.kun menossa polvileikkaukseen.ainakin sairaanhoitaja sanoi että eiestettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083