Tämmöinen semi-nuori pariskunta harkitsee ensimmäistä matkaa Kreikkaan ja Rodokselle. Tjäreborgin kautta ollaan ottamassa matkaa ensi kesäksi, ja kiinnostaisi tietää, kumpi valita:
-Faliraki
-Rodoksen kaupunki
Meitä kiinnostaa aika tasaisesti lomalla:
-Hyvä ranta/uiminen
-Ruokakulttuuri
-Yöelämä
-Huvittelumahdollisuudet
Haluaisinkin kuulla plussia ja miinuksia noista paikoista, kummasta hotelli kannattaisi ottaa? Mitä kaikkea Falirakista verrattuna kaupunkiin ei löydy? Riittääkö Falirakissa tekemistä, ettei tarvitse joka päivä ajella kaupunkiin?
Kuinka paljon falirakissa on baareja ja esim diskoja verrattuna kaupunkiin?
Rodos vs Faliraki
6
5451
Vastaukset
- matkale
Ei kantsi lähtee. Mä sammuin jo helsinkivantaalle. putkareisu.
- rodoksen
kaupunkiin jos huvitella haluatte. On siitä jo vuosia kun Falirakissa olin mutta ei siellä oikein iltaelämää ollut, eikä mitään erityistä muutenkaan, hotelleja vain. Suosittelen ehdottomasti Rodoksen kaupunkia, josta pääsee Falirakiin käymään, se kun on muutamassa tunnissa nähty.
- -----------
Jos tjäreborgin kautta menette niin Rodos, koska tjären Falirakin hotelli on aika surkea.
Falirakissa on kivat rannat ja vesipuisto, myös iltaelämää on baareissa sesonkiaikaan hyvin.
Jos ootte kovia menemään ja näkemään niin Rodoksen kaupunki. Siellä on kauppoja, ravintoloita ja iltaelämää hyvin tarjolla. Rannoista en pidä kun ovat pikkukiveä, mutta muuten ok.
Falirakin ranta on hienoa hiekkaa. - ehdottomasti
Toissasyksynä olimme Rodoksella nimenomaan Rodoksen kaupungissa, ja sitä voi ehdottomasti suositella verrattuna Falirakiin. Voittehan toki käydä Falirakissa esim. paikallisbussilla, jos haluatte vesipuistoa. Kaupungissa on paljon enemmän nähtävää (mm. vanha kaupunki) ja elämää.
Meillä oli hotellina Cactus (Finnmatkat, Aurinkomatkat), jota voi myös suositella. Sijainti on paras mahdollinen: niemen kärjessä ( vasemmalla Egeanmeri ja oikealla puolella Välimeri), kannattaa ottaa merinäköala!!!- kaupunkiin
ilman muuta,koska Faliraki on vaan pelkästään turisteille rakennettu "ghetto".Itse olen ollut kuusi kertaa saarella ja joka kerta kaupungissa,Ibiscuksessa,rantaan 20 metriä.Lähes kaikki kävelymatkan päässä.LIndokseen bussilla,Rodinin puistoon taksilla,Monte Smithille patikoiden,Symille laivalla.Elikkä tardon sanoa että sieltä pääsee vaivattomasti,joka paikkaan.
- Reija
Ehdottomasti Rodos siti. Jos olet alle 25 niin siellä on bilekatu ja Colorado. Falirakissa viihdyin n tunnin, piti päästä takaisin Rodokselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042995Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391570Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783