Etsin lapsilleni lähinnä Disneyn päiväpeittoja, esim. Cars tai Prinsessat. Olen kolunnut vaikka mitä sivustoja, eikä löydy. Lakanoita ja huopia kylläkin, mutta ei päiväpeittoja. Onko jollain vinkkejä mistä etsiä? Tietysti muitakin kivoja voisin katsella, ei ole pakko olla Disney.
Mistä lasten Disney-päiväpeittoja?
3
2740
Vastaukset
- Jonna_
Ainakin googlen kautta löysin tollaisen sivuston kuin somakoti.com niin siellä on jotain lasten päiväpeittoja..
- Disney fani
Sun kannattaa varmaan vilkaista www.disneystore.fi linkin takaa löytyvää nettikauppaa. Laita sinne hakusanaksi Cars, niin näet mitä kaikkea sieltä löytyy.
- .........
Jos osaat neulaa ja lankaa käyttää tai joku tuttusi osaa, tee itse.
Ostoslista kangaskauppaan:
-pehmeää kangasta, mitä usein on päiväpeittojen sisällä
-mukavaa disney-aiheista kangasta
-tavallista kangasta
-kanttinauhaa
-lankaa
Ohje:
Ompele disney-kangas peiton toiselle puolelle ja tavallinen kangas toiselle. Ompele kanttinauhat reunoille.
Ainakin saat sellaisen peiton, mikä on mieleinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras371156- 271075
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697