mikä näistä oinaalle? :)

entiedämitähaluan-oinas

mikä retku horoskooppien mukaan sopisi näistä parhaiten oinasneidolle? ajatukset kun pyörivät tällä hetkellä neljän miehen ympärillä..
1. oinasmies, komea kuin mikä! ihana hymy ja puhelias luonne. Tuntuu välillä katsovan silmiin, välillä tuntuu ettei ole kiinnostunut ollenkaan
2. Leijona-uros, todella hyvä ystävä ennestään, hauska, vähän yksinäinen erakkoluonne, mutta tulemme hyvin juttuun..
3. kaurismiekkonen, hyväkäytöksinen, puhelias, tullaan hyvin juttuun ja hyviä ystäviä ollaan
4. kalaukkeli, kiinnostunut minusta, mutta omista tuntemuksistani en ole varma. aika puhelias, mutta vähän ujo..

8

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saparoosa

      ...mutta sinuna välttelisin kauris-miestä :) Oinas-oinas kokemukseni mukaan toimii!!

    • itsekin oinas

      Oinas-Oinas -suhde on ihan helvettiä, seksi hyvää, mutta muu yhteiselo mahdotonta.
      Kauris-Oinas -pari on myös aika eroottissävytteinen, mutta ei mielestäni tässäkään ole aineksia elämänpituiselle taipaleelle.
      Leijona-Oinas -suhteesta ei kokemusta, voisin kuvitella, että kaksi niin vahvaa tähtimerkkiä ei sovi samaan liittoon.
      Kalat-Oinas toimii näistä varmasti parhaiten.

    • sopivat

      oinaille horoskooppimerkkien mukaan nuo tulimerkit eli noista luettelemistasi nuo oinas ja leijona. Tulistahan se varmaan tulee olemaan, mutta mikä parasta erittäin tulista on myös se seksi sopivien tulimerkkien välillä ;)

    • oinaalle

      Mä olen oinas nainen ja itse olen sitä mieltä että oinas ja leijona sopivat parhaiten, kaksoset ja vaaka ovat kans merkkejä joiden kanssa olen tullut toimeen mutta en tiedä olisiko aivan rakkaudeksi asti...

      Kalojen kanssa on tullut juttuu ihan ok mutta ei sen enempää ja kauriita en voi sietää.

      Sinuna valitsisin leijonan tai oinaan!

    • yhden oinaan kommentti

      1. Oinasmies varmasti toimisi monessakin mielessä. Itselläni on tosi ollut oinasmiehiä vain ystävinä, mutta jonkinlaista eroottista värinää on ollut aina välillä siitäkin huolimatta, että olemme olleet vain ystäviä. Hyvin samanlaisia olemme olleet, toisaalta hyvä, toisaalta huonokin. Olemme kuitenkin selkeästi ymmärtäneet toistemme pointin silloinkin, kun on ollut erimielisyyksiä.
      2. Leijonia olen tapaillut paljon. Seksi hyvää, mutta suurimman osan kanssa on tullut ongelmia leijonan halusta määräillä ja päteä kaikissa jutuissa. Ehkä sellainen turhan holhoava asenne on ollut minua kohtaan aivan kuin en olisi itse pärjännyt omin konstineni! Todella ärsyttävää, mutta toisaalta hyviäkin puolia löytyi, koska kääntöpuolena huolehtivaisuus tietysti silloin tällöin tuntui ihan hyvältä... Ja juteltavaa kyllä riitti.
      3. Kauriin kanssa yksi pitkä suhde. Voi kun olisimme sittenkin olleet VAIN ystäviä. En suosittelisi kenellekään oinaalle, tosin miehessä oli muutakin vikaa ("pieni" päihdeongelma) kuin vain hänen taipumuksensa heittäytyä marttyyriksi ja kyvyttömyytensä puhua ongelmista. Oli hirveän materialistinen eikä oltu kiinnostuttu lopulta samanlaisista asioista. Passiivisuus oli todella rasittavaa. Voisihan sitä olla rauhallinen ilman, että on myös passiivinen...?
      4. Kalamiehistä ei sen enempää kokemusta kuin että ihan hauskoja kavereita, mutta luulisin, että nimenomaan myös VAIN kavereita.

      Itse olen kokenut parhaita hetkiä vesimiesten kanssa. Hieman itseäni rauhallisempia, mutta silti sopivan itsepäisiä, jotta saa hieman vastustakin...

      Toisaalta, vain kokeilemalla sen tietää varmaksi, eikös? ;)

    • dete

      no ehdottomasti leijona. oinas on oman tien kulkija. kauriin kanssa synkkaa vain bisnesksiä tehdessä, mutta leijona ,siinä intohimo leiskuu.

      • leij. ja oinas

        Leijona vahvana merkkinä,Oinas vahva...EI onnistu pitemmän päälle,sänkyhommat voi sujua,mut SE ei ole koko elämä!


    • OinasTäti

      Oinas-naiselle sopii parhaiten mainitsemistasi merkeistä Leijona. Kokemusta on!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe