Kaksosiin

ei voi luottaa!!!

juoruavia, rääväsuisia, ilkeitä, pettäviä, tällaisia kommentteja olen täältä lukenut, ja olen enemmän kuin samaa mieltä.. aina ovat pätemässä omilla mielipiteillään, lyömässä kaikenmaailman sanontoja muille, ja haukkumassa muita, muka fiksumpina tietävät elämästä kaiken. Säälittävää! Kohteet puheille ainakin vaihtuu kun ei kukaan jaksa tuollaista.

11

2116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielääää

että en tarkoita nyt sitä ettäkö tämä piirre olisi ainoa kaksosissa. Mutta olen siihen liian usein törmännyt ja liian pahasti, kyllä myös osataan olla seurallisia ja ainakin päälle päin hyviä ystäviä.

• TytsyKaksonen

Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.

Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).

Hyvää kevättä vaan kaikille!!
        Kaksosille ja muillekkin!

-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.

• TytsyKaksonen kirjoitti:

Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.

Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).

Hyvää kevättä vaan kaikille!!
        Kaksosille ja muillekkin!

-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.

ja silti..seurallisia,hauskoja,huumori huippuluokkaa,sosiaalisia ja suremme itsemmejoskus niin rikki..mutta entistä ehompana nousemme. ja me opimme jos jotkut virheistämme. Koska tiedämme mitä aarteita olemme suojelemme itseämme kaikelta pahalta.Myös ihmiseltä joka meitä tarpeettomasti arvostelee...me emme tarvitse heitä.Sillä meillä on muutenkin suuri joukko ystäviä ympärillämme..onni on syntyä kaksostähtien alla.

• millä ne muuten

oppisivat rakastamaan vieläkin enemmäm itseään?

• kaksonen---

ei kaikki kaksoset oo tommosia, tosin aika monet varmasti kuten exäni, mutta en kyllä näe itseäni tuollasena:)

• kldaskdä

on varmasti tollasiaki kaksosia mut itte en oo ollenkaa tuollanen ku kuvailtiin. muutkin kaksoset ketä tunnen on kyllä eläväisiä ja vilkkaita mutta ei samoja piirteitä ku sanottii. ja kyllä jopa ehkä enemmän niit piirteit löytyy muista horoskoopeista esim. leijona.

• ja sosiaalisia

Kaksoset ovat viisaita ja sosiaalisia.
      Täysin vastakkaisia leijonille, jotka puhuvat jämäkästi tietämättä mistään mitään.

Eikä vain aluksi, vaan ovat toivottomia ja laiskoja asiantuntijoita koko elämänsä.

• Kaksonensielultasydämeltä

Se koira haukkuu johon kalikka kalahtaa.
      Hassu juttu sinänsä että pettäminen on ihmisestä
      kiinni ei horoskoopista.
      Itse en ole pettänyt ja kaksonen olen.
      Juoruilu kaksosilla riippuu siitä kenestä,
      mistä, miksi puhutaan.
      Yleisesti kaksosta ei kauaa muiden asiat kiinnosta.
      Kannattaa tutustua ensin ihmiseen ja olla kysymättä
      horoskooppia.

• ole ihan noinkaan

Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.

• ett ett ett
        ole ihan noinkaan kirjoitti:

Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.

ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
        kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.

• -aurinko-
        ett ett ett kirjoitti:

ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
        kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.

Itseensä pettyneet ja itseään aliarvostavat usein väheksyvät myös muita. Katso peiliin mitä itse olet! Missä tunnet hävinneesi kaksoselle kun noin koet??

Voi teitä pahansuopaisia ilkiöitä jotka seläntakana rääytte.

Toivon kaikille rakkauden täyteistä elämää ja iloa erilaisuudesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      83
      7411
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      113
      6132
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      155
      4265
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      225
      2926
    5. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      37
      2923
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2856
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      85
      2560
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2308
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2219
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1686
    Aihe