Kaksosiin

ei voi luottaa!!!

juoruavia, rääväsuisia, ilkeitä, pettäviä, tällaisia kommentteja olen täältä lukenut, ja olen enemmän kuin samaa mieltä.. aina ovat pätemässä omilla mielipiteillään, lyömässä kaikenmaailman sanontoja muille, ja haukkumassa muita, muka fiksumpina tietävät elämästä kaiken. Säälittävää! Kohteet puheille ainakin vaihtuu kun ei kukaan jaksa tuollaista.

11

2117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielääää

      että en tarkoita nyt sitä ettäkö tämä piirre olisi ainoa kaksosissa. Mutta olen siihen liian usein törmännyt ja liian pahasti, kyllä myös osataan olla seurallisia ja ainakin päälle päin hyviä ystäviä.

      • TytsyKaksonen

        Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.

        Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).

        Hyvää kevättä vaan kaikille!!
        Kaksosille ja muillekkin!

        -Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.


      • TytsyKaksonen kirjoitti:

        Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.

        Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).

        Hyvää kevättä vaan kaikille!!
        Kaksosille ja muillekkin!

        -Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.

        ja silti..seurallisia,hauskoja,huumori huippuluokkaa,sosiaalisia ja suremme itsemmejoskus niin rikki..mutta entistä ehompana nousemme. ja me opimme jos jotkut virheistämme. Koska tiedämme mitä aarteita olemme suojelemme itseämme kaikelta pahalta.Myös ihmiseltä joka meitä tarpeettomasti arvostelee...me emme tarvitse heitä.Sillä meillä on muutenkin suuri joukko ystäviä ympärillämme..onni on syntyä kaksostähtien alla.


    • millä ne muuten

      oppisivat rakastamaan vieläkin enemmäm itseään?

    • kaksonen---

      ei kaikki kaksoset oo tommosia, tosin aika monet varmasti kuten exäni, mutta en kyllä näe itseäni tuollasena:)

      • kldaskdä

        on varmasti tollasiaki kaksosia mut itte en oo ollenkaa tuollanen ku kuvailtiin. muutkin kaksoset ketä tunnen on kyllä eläväisiä ja vilkkaita mutta ei samoja piirteitä ku sanottii. ja kyllä jopa ehkä enemmän niit piirteit löytyy muista horoskoopeista esim. leijona.


    • ja sosiaalisia

      Kaksoset ovat viisaita ja sosiaalisia.
      Täysin vastakkaisia leijonille, jotka puhuvat jämäkästi tietämättä mistään mitään.

      Eikä vain aluksi, vaan ovat toivottomia ja laiskoja asiantuntijoita koko elämänsä.

    • Kaksonensielultasydämeltä

      Se koira haukkuu johon kalikka kalahtaa.
      Hassu juttu sinänsä että pettäminen on ihmisestä
      kiinni ei horoskoopista.
      Itse en ole pettänyt ja kaksonen olen.
      Juoruilu kaksosilla riippuu siitä kenestä,
      mistä, miksi puhutaan.
      Yleisesti kaksosta ei kauaa muiden asiat kiinnosta.
      Kannattaa tutustua ensin ihmiseen ja olla kysymättä
      horoskooppia.

      • ole ihan noinkaan

        Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.


      • ett ett ett
        ole ihan noinkaan kirjoitti:

        Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.

        ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
        kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.


      • -aurinko-
        ett ett ett kirjoitti:

        ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
        kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.

        Itseensä pettyneet ja itseään aliarvostavat usein väheksyvät myös muita. Katso peiliin mitä itse olet! Missä tunnet hävinneesi kaksoselle kun noin koet??

        Voi teitä pahansuopaisia ilkiöitä jotka seläntakana rääytte.

        Toivon kaikille rakkauden täyteistä elämää ja iloa erilaisuudesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe