juoruavia, rääväsuisia, ilkeitä, pettäviä, tällaisia kommentteja olen täältä lukenut, ja olen enemmän kuin samaa mieltä.. aina ovat pätemässä omilla mielipiteillään, lyömässä kaikenmaailman sanontoja muille, ja haukkumassa muita, muka fiksumpina tietävät elämästä kaiken. Säälittävää! Kohteet puheille ainakin vaihtuu kun ei kukaan jaksa tuollaista.
Kaksosiin
11
2117
Vastaukset
- vielääää
että en tarkoita nyt sitä ettäkö tämä piirre olisi ainoa kaksosissa. Mutta olen siihen liian usein törmännyt ja liian pahasti, kyllä myös osataan olla seurallisia ja ainakin päälle päin hyviä ystäviä.
- TytsyKaksonen
Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.
Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).
Hyvää kevättä vaan kaikille!!
Kaksosille ja muillekkin!
-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni. TytsyKaksonen kirjoitti:
Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.
Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).
Hyvää kevättä vaan kaikille!!
Kaksosille ja muillekkin!
-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.ja silti..seurallisia,hauskoja,huumori huippuluokkaa,sosiaalisia ja suremme itsemmejoskus niin rikki..mutta entistä ehompana nousemme. ja me opimme jos jotkut virheistämme. Koska tiedämme mitä aarteita olemme suojelemme itseämme kaikelta pahalta.Myös ihmiseltä joka meitä tarpeettomasti arvostelee...me emme tarvitse heitä.Sillä meillä on muutenkin suuri joukko ystäviä ympärillämme..onni on syntyä kaksostähtien alla.
- millä ne muuten
oppisivat rakastamaan vieläkin enemmäm itseään?
- kaksonen---
ei kaikki kaksoset oo tommosia, tosin aika monet varmasti kuten exäni, mutta en kyllä näe itseäni tuollasena:)
- kldaskdä
on varmasti tollasiaki kaksosia mut itte en oo ollenkaa tuollanen ku kuvailtiin. muutkin kaksoset ketä tunnen on kyllä eläväisiä ja vilkkaita mutta ei samoja piirteitä ku sanottii. ja kyllä jopa ehkä enemmän niit piirteit löytyy muista horoskoopeista esim. leijona.
- ja sosiaalisia
Kaksoset ovat viisaita ja sosiaalisia.
Täysin vastakkaisia leijonille, jotka puhuvat jämäkästi tietämättä mistään mitään.
Eikä vain aluksi, vaan ovat toivottomia ja laiskoja asiantuntijoita koko elämänsä. - Kaksonensielultasydämeltä
Se koira haukkuu johon kalikka kalahtaa.
Hassu juttu sinänsä että pettäminen on ihmisestä
kiinni ei horoskoopista.
Itse en ole pettänyt ja kaksonen olen.
Juoruilu kaksosilla riippuu siitä kenestä,
mistä, miksi puhutaan.
Yleisesti kaksosta ei kauaa muiden asiat kiinnosta.
Kannattaa tutustua ensin ihmiseen ja olla kysymättä
horoskooppia.- ole ihan noinkaan
Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.
- ett ett ett
ole ihan noinkaan kirjoitti:
Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.
ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään. - -aurinko-
ett ett ett kirjoitti:
ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.Itseensä pettyneet ja itseään aliarvostavat usein väheksyvät myös muita. Katso peiliin mitä itse olet! Missä tunnet hävinneesi kaksoselle kun noin koet??
Voi teitä pahansuopaisia ilkiöitä jotka seläntakana rääytte.
Toivon kaikille rakkauden täyteistä elämää ja iloa erilaisuudesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674