juoruavia, rääväsuisia, ilkeitä, pettäviä, tällaisia kommentteja olen täältä lukenut, ja olen enemmän kuin samaa mieltä.. aina ovat pätemässä omilla mielipiteillään, lyömässä kaikenmaailman sanontoja muille, ja haukkumassa muita, muka fiksumpina tietävät elämästä kaiken. Säälittävää! Kohteet puheille ainakin vaihtuu kun ei kukaan jaksa tuollaista.
Kaksosiin
11
2030
Vastaukset
- vielääää
että en tarkoita nyt sitä ettäkö tämä piirre olisi ainoa kaksosissa. Mutta olen siihen liian usein törmännyt ja liian pahasti, kyllä myös osataan olla seurallisia ja ainakin päälle päin hyviä ystäviä.
- TytsyKaksonen
Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.
Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).
Hyvää kevättä vaan kaikille!!
Kaksosille ja muillekkin!
-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni. TytsyKaksonen kirjoitti:
Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.
Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).
Hyvää kevättä vaan kaikille!!
Kaksosille ja muillekkin!
-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.ja silti..seurallisia,hauskoja,huumori huippuluokkaa,sosiaalisia ja suremme itsemmejoskus niin rikki..mutta entistä ehompana nousemme. ja me opimme jos jotkut virheistämme. Koska tiedämme mitä aarteita olemme suojelemme itseämme kaikelta pahalta.Myös ihmiseltä joka meitä tarpeettomasti arvostelee...me emme tarvitse heitä.Sillä meillä on muutenkin suuri joukko ystäviä ympärillämme..onni on syntyä kaksostähtien alla.
- millä ne muuten
oppisivat rakastamaan vieläkin enemmäm itseään?
- kaksonen---
ei kaikki kaksoset oo tommosia, tosin aika monet varmasti kuten exäni, mutta en kyllä näe itseäni tuollasena:)
- kldaskdä
on varmasti tollasiaki kaksosia mut itte en oo ollenkaa tuollanen ku kuvailtiin. muutkin kaksoset ketä tunnen on kyllä eläväisiä ja vilkkaita mutta ei samoja piirteitä ku sanottii. ja kyllä jopa ehkä enemmän niit piirteit löytyy muista horoskoopeista esim. leijona.
- ja sosiaalisia
Kaksoset ovat viisaita ja sosiaalisia.
Täysin vastakkaisia leijonille, jotka puhuvat jämäkästi tietämättä mistään mitään.
Eikä vain aluksi, vaan ovat toivottomia ja laiskoja asiantuntijoita koko elämänsä. - Kaksonensielultasydämeltä
Se koira haukkuu johon kalikka kalahtaa.
Hassu juttu sinänsä että pettäminen on ihmisestä
kiinni ei horoskoopista.
Itse en ole pettänyt ja kaksonen olen.
Juoruilu kaksosilla riippuu siitä kenestä,
mistä, miksi puhutaan.
Yleisesti kaksosta ei kauaa muiden asiat kiinnosta.
Kannattaa tutustua ensin ihmiseen ja olla kysymättä
horoskooppia.- ole ihan noinkaan
Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.
- ett ett ett
ole ihan noinkaan kirjoitti:
Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.
ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään. - -aurinko-
ett ett ett kirjoitti:
ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.Itseensä pettyneet ja itseään aliarvostavat usein väheksyvät myös muita. Katso peiliin mitä itse olet! Missä tunnet hävinneesi kaksoselle kun noin koet??
Voi teitä pahansuopaisia ilkiöitä jotka seläntakana rääytte.
Toivon kaikille rakkauden täyteistä elämää ja iloa erilaisuudesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999