Kaksosiin

ei voi luottaa!!!

juoruavia, rääväsuisia, ilkeitä, pettäviä, tällaisia kommentteja olen täältä lukenut, ja olen enemmän kuin samaa mieltä.. aina ovat pätemässä omilla mielipiteillään, lyömässä kaikenmaailman sanontoja muille, ja haukkumassa muita, muka fiksumpina tietävät elämästä kaiken. Säälittävää! Kohteet puheille ainakin vaihtuu kun ei kukaan jaksa tuollaista.

11

2095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielääää

että en tarkoita nyt sitä ettäkö tämä piirre olisi ainoa kaksosissa. Mutta olen siihen liian usein törmännyt ja liian pahasti, kyllä myös osataan olla seurallisia ja ainakin päälle päin hyviä ystäviä.

• TytsyKaksonen

Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.

Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).

Hyvää kevättä vaan kaikille!!
        Kaksosille ja muillekkin!

-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.

• TytsyKaksonen kirjoitti:

Että me kaksoset ollaan kaikkea tätä mitä kirjoitit, pelkkää negatiivista. Mitenkähän meillä voi -jos kaikki tuo on totista totta- olla sitten niin paljon hyviä kavereita ja tietääkseni hyvin pidettyjä ihmisiä ollaan.

Kaikki ei tykkää kaikista, en itsekään tykkää sellaisista ketkä ajattelee asioista negatiivisesti. Ajattelen niin että se jos joku kokee mun puheliaisuuden iloisuuden ja kiinnostuksen pahansuopaisena juoruilemisena, ei haittaa mua vaan ehkäpä enemmän niitä ketkä sitä mieltä on :).

Hyvää kevättä vaan kaikille!!
        Kaksosille ja muillekkin!

-Itse tykkään puhua paljon, myös muista ihmisistä mutta En voi sanoa että juoruilisin negatiivisiä asioita -paitsi jos niin on ensin tehty itselleni.

ja silti..seurallisia,hauskoja,huumori huippuluokkaa,sosiaalisia ja suremme itsemmejoskus niin rikki..mutta entistä ehompana nousemme. ja me opimme jos jotkut virheistämme. Koska tiedämme mitä aarteita olemme suojelemme itseämme kaikelta pahalta.Myös ihmiseltä joka meitä tarpeettomasti arvostelee...me emme tarvitse heitä.Sillä meillä on muutenkin suuri joukko ystäviä ympärillämme..onni on syntyä kaksostähtien alla.

• millä ne muuten

oppisivat rakastamaan vieläkin enemmäm itseään?

• kaksonen---

ei kaikki kaksoset oo tommosia, tosin aika monet varmasti kuten exäni, mutta en kyllä näe itseäni tuollasena:)

• kldaskdä

on varmasti tollasiaki kaksosia mut itte en oo ollenkaa tuollanen ku kuvailtiin. muutkin kaksoset ketä tunnen on kyllä eläväisiä ja vilkkaita mutta ei samoja piirteitä ku sanottii. ja kyllä jopa ehkä enemmän niit piirteit löytyy muista horoskoopeista esim. leijona.

• ja sosiaalisia

Kaksoset ovat viisaita ja sosiaalisia.
      Täysin vastakkaisia leijonille, jotka puhuvat jämäkästi tietämättä mistään mitään.

Eikä vain aluksi, vaan ovat toivottomia ja laiskoja asiantuntijoita koko elämänsä.

• Kaksonensielultasydämeltä

Se koira haukkuu johon kalikka kalahtaa.
      Hassu juttu sinänsä että pettäminen on ihmisestä
      kiinni ei horoskoopista.
      Itse en ole pettänyt ja kaksonen olen.
      Juoruilu kaksosilla riippuu siitä kenestä,
      mistä, miksi puhutaan.
      Yleisesti kaksosta ei kauaa muiden asiat kiinnosta.
      Kannattaa tutustua ensin ihmiseen ja olla kysymättä
      horoskooppia.

• ole ihan noinkaan

Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.

• ett ett ett
        ole ihan noinkaan kirjoitti:

Minun paras ystäväni on kaksonen. En löydä auttavaisempaa, positiivisempaa ihmistä. Kun minulla(olen vesimies) tulee masis niin juteltuamme huomaan hänen saaneet taas minut uskomaan, että elämä on ihanaa ja se alkaa kantaa minua uskomaan itseeni ja kas kummaa asiat lutviutuu parhain päin. Hän ei ole pahansuopa eikä juoruilija, mutta jos häntä loukataan tai minua joku loukkaa hänen läsnäollessaan niin tulee kyllä sellainen pamaus, että siinä jää kyllä miettimään mihin hän pystyykää sivaltaessaan toisen maan rakoon pelkällä puhumisella. Kaksonen vihamiehenä on varmasti pahin mahdollinen.

ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
        kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.

• -aurinko-
        ett ett ett kirjoitti:

ei myönnä virheitään.Tosi huono häviäjä.Tuntemani
        kaksoset väheksyy aina muut.Heidän pitää olla aina esillä, rakastavat vain ja ainoastaan itseään.

Itseensä pettyneet ja itseään aliarvostavat usein väheksyvät myös muita. Katso peiliin mitä itse olet! Missä tunnet hävinneesi kaksoselle kun noin koet??

Voi teitä pahansuopaisia ilkiöitä jotka seläntakana rääytte.

Toivon kaikille rakkauden täyteistä elämää ja iloa erilaisuudesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      52
      11792
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      38
      4743
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      254
      2865
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      150
      2664
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      115
      1782
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      19
      1168
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      211
      931
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      79
      879
    9. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      860
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      67
      835
    Aihe