mitä

luulette?

Olen vuoden ajan satunnaisesti tapaillut varattua rapumiestä. Viimeksi soitti kun oli paikkakunnalla, hain ravintolasta luokseni. Puhui vaimonsa kanssa puhelimessa kun menin paikalle, vaimo luuli miehen odottavan taksia, halusi puhua kuskin kanssa. Vakuuttelin vieväni miehen turvassa perille! Vko sitten soitti humalassa kylläkin ja kertoi rakastavansa minua. Mitä tästä pitäisi ajatella?

8

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heli39

      että mies vähän leikkii kustannuksellasi ja kun saa sinusta tarpeekseen, häipyy.

      Näin teki minulle varattu rapumies, jota tapailin.

    • samaa kokenut

      Oli kuin itseni kirjoittamaa..Tapaamme satunnaisesti tämän rapumiehen kanssa myös työpaikalla.Hän on aina kohtelias ja ehkä vähän viileämpi minua, kuin muita kohtaan..Mutta ei hätää.Vapaan koittaessa hän humaltuu ja siinä samassa tulee viesti,että hän tahtoo minut luokseen.Tulee rakkauden tunnustuksia ja SUURIA hellyden osoituksia...
      Kunnes arki koittaa.Ihan selvinpäin vsstailee vain satunnaisesti viesteihin ym...Että olemmeko sitten tyytyväisiä siihen hetkeen ja aikaan jonka hän "suo"...Muuta ei ehkä ole koskaan saatavana.Onko hän niin arvokas???Minulle on.Hänellä ei ole perhettä eikä lapsia,mutta tuttujen kautta selvisi että hänellä olisi "tyttöystävä" Tietenkään hän ei ole asiasta puhunut.Enkä ole kysellyt...Olisi mukava kuulla miten teillä asiat etenee..

      • heli39

        tyttöystävänsä ja pitkään. Vasta kun tyttöystävä sai selville minun olemassaoloni, hän kertoi asiasta. Eli unohtakaa kaikki tuollaiset häiriintyneet ravut. Osaahan ne olla helliä, mutta ei ne ajattele muuta kuin itseään.


      • samaa

        onko hän sanonut miksi ottaa yhteyttä vain humaltuneena ja selvänä ei? jos ottaa yhteyttä vapaalla sinuun, milloin tapaa tätä mahdollista "tyttöystäväänsä"....? kuulostaa omituiselta että vain humalassa voi olla yhdessä jos kerran välittää?


      • monimutkaistahan
        samaa kirjoitti:

        onko hän sanonut miksi ottaa yhteyttä vain humaltuneena ja selvänä ei? jos ottaa yhteyttä vapaalla sinuun, milloin tapaa tätä mahdollista "tyttöystäväänsä"....? kuulostaa omituiselta että vain humalassa voi olla yhdessä jos kerran välittää?

        tämä on...Olen kysynyt asiaa suoraan,mutta vastausta siihen en koskaan saanut!Tässä taitaa olla kyseessä sitten ihan oikea rapu,kuorineen ja saksineen...Mutta kokeilempa vielä ottaa syytä selville...Se on joko tai???Hän on niin ujo,ettei kehtaa selvänä,tai sitten estot ja kontrolli häviää jonnekkin...


      • kirjoittaja

        Nyt ei ole rapumiehestä kuulunut mitään reiluun pariin kuukauteen. Toisaalta en ole huolissani koska ennenkin on näitä pitkiä taukoja ollut, mutta jotenkin tuntuu että on lopullista. Viimeksi nähdessämme kertoi päättäneensä ettei ota minuun enää yhteyttä koska on liian ihastunut minuun, naimisissa kun on. viimeksi sitten kun soitti kertoi rakastavansa minua ja nyt tämä hiljaisuus. Saattaa kuulostaa tyhmältä mutta uskon että puhui vilpittömästi ja olen oikeasti hänelle tärkeä. Ei ole luvannut minulle liikoja mistä olen kiitollinen, kumpikin olemme koko ajan tienneet ettei enempää voi seurata. Hyvä muisto jää. Mites teillä?


      • hiljaista

        on ollut. Muutaman kerran on soittanut ja nähty pari kertaa sitten maaliskuun.Monta kertaa olen pyytänyt että ilmoittaisi ajoissa milloin on tulossa ja puheet on menny perille. Edellis viikonlopun ilmoitti jo heinäkuussa! Yöllä sitten soitti ja pyysi kahville kaverinsa luokse missä oli yksin, eihän siitä kutsusta voinut kieltäytyä. Tuntui kuin olisimme juuri nähneet. Ensimmäistä kertaa juttelimme hänen perheestään ja lapsistaan, paljon jäi silti vielä kysymättä. Halusi minun jäävän yöksi, kerran ennen olemme menneet melkein loppuun asti, humalatila oli melkoinen eikä kunnolla seissyt.Nyt hän oli aloittentekijänä eikä merkkiäkään "ongelmista" Morkkistakaan ei ihan heti tullut, kertoi sen tulevan myöhemmin päivällä.Taas huomasin miten oli ollut ikävä! Lupasi soitella myöhemmin päivällä, mitään ei kuulunut, laitoin viestin ei vastausta. Soitin, ei vastausta vaikka tiesin että on viihteellä. Myöhemmin yöllä laitoin viestin että lopetetaan koko juttu tähän, pärjäile. Siitä huolimatta että oli ihana nähdä ja tiedän että on morkkis koska on naimisissa en mielestäni ole ansainnut moista.Onko sitten tyypillistä rapumiehen käytöstä? Poistin nron puhelimesta, asuu ulkomailla joten en törmää häneen kaupungilla. Nyt mietin olenko sen verran tärkeä hänelle että ottaa vielä yhteyttä kunhan selviää pettämisen tuottamasta pahasta olosta? Tietää että minulla on ollut tässä välillä toinen mies ja on kertonut olevansa mustasukkainen jopa siitä kun juttelen hänen kavereidensa kanssa. Kaverit tietävät tämän ja kiusallaan hakevat minua tanssimaan.


    • anne39

      Rapu-mies on erittäin hyvä salailemaan asioitaan ja hyvä selittelemään tekemisiään ....Ravun kanssa seurusteluni oli kuin liukkaalla jäällä kulkeminen.Luotto meni ja kaveri lähti historiaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe