Onkos joku jo törmännyt?
Totaalisen raivohullu nainen.Törmäsin häneen keskustassa.Toivotti minut huutaen ja kiroten helvettiin ja haukkui käärmeenmunaksi ja ties miksi?Hyökkäsi vaan kimppuun ja alkoi huutaa ja hosua sateenvarjo tanassa.Ne silmät löi tulta ;)
Huvittavaahan se lähinnä oli,mutta oikeasti-Pienet koululaiset tai arat vanhukset voivat moista todella pelästyä!
Liekö karannut jostain...vai eikö lääkitys vaan toimi?
Raivohullu nainen
20
3943
Vastaukset
- myös jos
samaa mahdat tarkoittaa, Viksberin alueella. Sellainen n.50v.
- Silminnäkijä
Varmaan oli sininen takki päällä...
- Astuja
Ei ole kerta eikä 2 kun tuo riehuu kylillä.
Linkkariasemalla se paskoi kerran lattialle kun sitä ei laskettu vessaan ilmaiseksi. - ...
Haukku minutkin aivan pystyyn,pankin jonossa,arvaa hävettikö kun muut luuli että olen tehnyt sille jotain tms..! :)
Sillä on kuulemma sellanen sairaus ja tulee myöhemmin pyytään anteeksi,ainakin välillä..
Oli kyllä todella nolo tilanne!- möksö
nimella olen kuullut kutsuttavan. Paskoo housuunsa ja haukkuu kuka kohdalle osuu. On kuulemma aiemmin ollut laitoksessa mutta päässyt pois. Hyökkää myös kaupan kassalla asiakkaitten päälle.
- ...
möksö kirjoitti:
nimella olen kuullut kutsuttavan. Paskoo housuunsa ja haukkuu kuka kohdalle osuu. On kuulemma aiemmin ollut laitoksessa mutta päässyt pois. Hyökkää myös kaupan kassalla asiakkaitten päälle.
Ei taida olla sama mitä minä tarkotin,tiedän myös "punahilkan" joka on samantyyppinen tapaus mutta ei sama akka..
- pikku-orvokki
... kirjoitti:
Ei taida olla sama mitä minä tarkotin,tiedän myös "punahilkan" joka on samantyyppinen tapaus mutta ei sama akka..
..mäkin tiedän Hilkan ja ei se mun mielestä noin agressiivinen oo.
- kerrankäyneenä.
pikku-orvokki kirjoitti:
..mäkin tiedän Hilkan ja ei se mun mielestä noin agressiivinen oo.
No tämä kuvastaa hyvinkin tarkkaan Forssalaista ihmispoloista!.. kaikkia!!!!
- Nimetön
möksö kirjoitti:
Tiedän Punahilkankin,mutta tämä oli vielä astetta rajumpi tapaus...tyrannosaurus rex,älä syä mua...hänen uusin hokemansa...
- Helsingin lahja
kerrankäyneenä. kirjoitti:
No tämä kuvastaa hyvinkin tarkkaan Forssalaista ihmispoloista!.. kaikkia!!!!
Forssan kaupungille! Ei se niin tavatonta ole,jokaisessa pikkukaupungissa omat pikku persoonat ! Antakaa mummon elää omaa elämäänsä, syrjäytymiselle ei vain voi mitään. Toisille elämäntapa!
- muuta.
Helsingin lahja kirjoitti:
Forssan kaupungille! Ei se niin tavatonta ole,jokaisessa pikkukaupungissa omat pikku persoonat ! Antakaa mummon elää omaa elämäänsä, syrjäytymiselle ei vain voi mitään. Toisille elämäntapa!
olet oikeassa.
- varma...
Nimetön kirjoitti:
Tiedän Punahilkankin,mutta tämä oli vielä astetta rajumpi tapaus...tyrannosaurus rex,älä syä mua...hänen uusin hokemansa...
ettei hänen nimensä ole Munahilkka?
- Anonyymi
Helsingin lahja kirjoitti:
Tämän Mummon ja monen muunkin syrjäytyminen johtuu omasta käytöksestä. On toki myös poikkeuksiakin. Tuo täytyisi laittaa suljettuun laitokseen ja lääkitykseen, ja jos se ei auta niin hoitoon loppuiäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän Mummon ja monen muunkin syrjäytyminen johtuu omasta käytöksestä. On toki myös poikkeuksiakin. Tuo täytyisi laittaa suljettuun laitokseen ja lääkitykseen, ja jos se ei auta niin hoitoon loppuiäkseen.
Kommentoit 13 vuotta vanhaa ketjua. Aattelitkos, että tilanne on ennallaan? Mut hei, kiitti sulle panoksestasi.
- joopa joo
Miksi ihmiset säälivät sellaista tapausta joka itse päätynyt siihen tilaan jossa on??? ei varmaankaan ole syrjäytynyt muiden toimesta...
Itse yritän mahdollisimman paljon välttää osumista vastakkain kyseisen ihmisen kanssa, koskaan ei tiedä kuinka käy ja mitä tulee mistäkin tuutista... - lmjepj
no mulle se alko huuteleen mulla on rikas mies ja ei tarvi kun nussia ja juoda viinaa niin pärjää!vittu se on hullu ja kerää roskiksita tupakan tumppeja.muutekin raivoo ihan täysil aina ja haukkuu huoraksi!
- Anonyymi
Huoria on montaa lajia. Toiset elää parisuhteessa kymmeniä vuosia tuomatta mitään yhteiseen pesään ja kun toinen kulutettu loppuun lähdetään etsimään uutta uhria ja viedään puolet omaisuudesta mennessään. Lopuksi paras neuvo. Tee aina avioehtosopimus ennen kuin sanot TAHDON. Se on paras konsti hyvään parisuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoria on montaa lajia. Toiset elää parisuhteessa kymmeniä vuosia tuomatta mitään yhteiseen pesään ja kun toinen kulutettu loppuun lähdetään etsimään uutta uhria ja viedään puolet omaisuudesta mennessään. Lopuksi paras neuvo. Tee aina avioehtosopimus ennen kuin sanot TAHDON. Se on paras konsti hyvään parisuhteeseen.
Se on näin. Avioehtosopimus on järkevä tapa päästä myös selville naisen todellisista motiiveista. Moni mies on vain siinä kohtaa niin lääpällään että antaa manipuloida itseään. Järki käteen ennemminkin kuin housut pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on näin. Avioehtosopimus on järkevä tapa päästä myös selville naisen todellisista motiiveista. Moni mies on vain siinä kohtaa niin lääpällään että antaa manipuloida itseään. Järki käteen ennemminkin kuin housut pois.
Tätäkö olet miettinyt 13 vuotta? Kuka näitä ikivanhoja nostaa ylös?
Ja vielä hu@@@@lla naisia? Onko pukit jotenkin parempia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätäkö olet miettinyt 13 vuotta? Kuka näitä ikivanhoja nostaa ylös?
Ja vielä hu@@@@lla naisia? Onko pukit jotenkin parempia?Paksuloikkari oli näihinaikoin touhussa josain Sinisissä, olisiko sama henkilö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823772
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322599Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942136Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201647Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu681378Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?241342Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111264