Raivohullu nainen

Nimetön

Onkos joku jo törmännyt?
Totaalisen raivohullu nainen.Törmäsin häneen keskustassa.Toivotti minut huutaen ja kiroten helvettiin ja haukkui käärmeenmunaksi ja ties miksi?Hyökkäsi vaan kimppuun ja alkoi huutaa ja hosua sateenvarjo tanassa.Ne silmät löi tulta ;)
Huvittavaahan se lähinnä oli,mutta oikeasti-Pienet koululaiset tai arat vanhukset voivat moista todella pelästyä!
Liekö karannut jostain...vai eikö lääkitys vaan toimi?

20

3904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös jos

      samaa mahdat tarkoittaa, Viksberin alueella. Sellainen n.50v.

    • Silminnäkijä

      Varmaan oli sininen takki päällä...

    • Astuja

      Ei ole kerta eikä 2 kun tuo riehuu kylillä.
      Linkkariasemalla se paskoi kerran lattialle kun sitä ei laskettu vessaan ilmaiseksi.

    • ...

      Haukku minutkin aivan pystyyn,pankin jonossa,arvaa hävettikö kun muut luuli että olen tehnyt sille jotain tms..! :)
      Sillä on kuulemma sellanen sairaus ja tulee myöhemmin pyytään anteeksi,ainakin välillä..
      Oli kyllä todella nolo tilanne!

      • möksö

        nimella olen kuullut kutsuttavan. Paskoo housuunsa ja haukkuu kuka kohdalle osuu. On kuulemma aiemmin ollut laitoksessa mutta päässyt pois. Hyökkää myös kaupan kassalla asiakkaitten päälle.


      • ...
        möksö kirjoitti:

        nimella olen kuullut kutsuttavan. Paskoo housuunsa ja haukkuu kuka kohdalle osuu. On kuulemma aiemmin ollut laitoksessa mutta päässyt pois. Hyökkää myös kaupan kassalla asiakkaitten päälle.

        Ei taida olla sama mitä minä tarkotin,tiedän myös "punahilkan" joka on samantyyppinen tapaus mutta ei sama akka..


      • pikku-orvokki
        ... kirjoitti:

        Ei taida olla sama mitä minä tarkotin,tiedän myös "punahilkan" joka on samantyyppinen tapaus mutta ei sama akka..

        ..mäkin tiedän Hilkan ja ei se mun mielestä noin agressiivinen oo.


      • kerrankäyneenä.
        pikku-orvokki kirjoitti:

        ..mäkin tiedän Hilkan ja ei se mun mielestä noin agressiivinen oo.

        No tämä kuvastaa hyvinkin tarkkaan Forssalaista ihmispoloista!.. kaikkia!!!!


      • Nimetön
        möksö kirjoitti:

        nimella olen kuullut kutsuttavan. Paskoo housuunsa ja haukkuu kuka kohdalle osuu. On kuulemma aiemmin ollut laitoksessa mutta päässyt pois. Hyökkää myös kaupan kassalla asiakkaitten päälle.

        Tiedän Punahilkankin,mutta tämä oli vielä astetta rajumpi tapaus...tyrannosaurus rex,älä syä mua...hänen uusin hokemansa...


      • Helsingin lahja
        kerrankäyneenä. kirjoitti:

        No tämä kuvastaa hyvinkin tarkkaan Forssalaista ihmispoloista!.. kaikkia!!!!

        Forssan kaupungille! Ei se niin tavatonta ole,jokaisessa pikkukaupungissa omat pikku persoonat ! Antakaa mummon elää omaa elämäänsä, syrjäytymiselle ei vain voi mitään. Toisille elämäntapa!


      • muuta.
        Helsingin lahja kirjoitti:

        Forssan kaupungille! Ei se niin tavatonta ole,jokaisessa pikkukaupungissa omat pikku persoonat ! Antakaa mummon elää omaa elämäänsä, syrjäytymiselle ei vain voi mitään. Toisille elämäntapa!

        olet oikeassa.


      • varma...
        Nimetön kirjoitti:

        Tiedän Punahilkankin,mutta tämä oli vielä astetta rajumpi tapaus...tyrannosaurus rex,älä syä mua...hänen uusin hokemansa...

        ettei hänen nimensä ole Munahilkka?


      • Anonyymi
        Helsingin lahja kirjoitti:

        Forssan kaupungille! Ei se niin tavatonta ole,jokaisessa pikkukaupungissa omat pikku persoonat ! Antakaa mummon elää omaa elämäänsä, syrjäytymiselle ei vain voi mitään. Toisille elämäntapa!

        Tämän Mummon ja monen muunkin syrjäytyminen johtuu omasta käytöksestä. On toki myös poikkeuksiakin. Tuo täytyisi laittaa suljettuun laitokseen ja lääkitykseen, ja jos se ei auta niin hoitoon loppuiäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän Mummon ja monen muunkin syrjäytyminen johtuu omasta käytöksestä. On toki myös poikkeuksiakin. Tuo täytyisi laittaa suljettuun laitokseen ja lääkitykseen, ja jos se ei auta niin hoitoon loppuiäkseen.

        Kommentoit 13 vuotta vanhaa ketjua. Aattelitkos, että tilanne on ennallaan? Mut hei, kiitti sulle panoksestasi.


    • joopa joo

      Miksi ihmiset säälivät sellaista tapausta joka itse päätynyt siihen tilaan jossa on??? ei varmaankaan ole syrjäytynyt muiden toimesta...
      Itse yritän mahdollisimman paljon välttää osumista vastakkain kyseisen ihmisen kanssa, koskaan ei tiedä kuinka käy ja mitä tulee mistäkin tuutista...

    • lmjepj

      no mulle se alko huuteleen mulla on rikas mies ja ei tarvi kun nussia ja juoda viinaa niin pärjää!vittu se on hullu ja kerää roskiksita tupakan tumppeja.muutekin raivoo ihan täysil aina ja haukkuu huoraksi!

      • Anonyymi

        Huoria on montaa lajia. Toiset elää parisuhteessa kymmeniä vuosia tuomatta mitään yhteiseen pesään ja kun toinen kulutettu loppuun lähdetään etsimään uutta uhria ja viedään puolet omaisuudesta mennessään. Lopuksi paras neuvo. Tee aina avioehtosopimus ennen kuin sanot TAHDON. Se on paras konsti hyvään parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoria on montaa lajia. Toiset elää parisuhteessa kymmeniä vuosia tuomatta mitään yhteiseen pesään ja kun toinen kulutettu loppuun lähdetään etsimään uutta uhria ja viedään puolet omaisuudesta mennessään. Lopuksi paras neuvo. Tee aina avioehtosopimus ennen kuin sanot TAHDON. Se on paras konsti hyvään parisuhteeseen.

        Se on näin. Avioehtosopimus on järkevä tapa päästä myös selville naisen todellisista motiiveista. Moni mies on vain siinä kohtaa niin lääpällään että antaa manipuloida itseään. Järki käteen ennemminkin kuin housut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on näin. Avioehtosopimus on järkevä tapa päästä myös selville naisen todellisista motiiveista. Moni mies on vain siinä kohtaa niin lääpällään että antaa manipuloida itseään. Järki käteen ennemminkin kuin housut pois.

        Tätäkö olet miettinyt 13 vuotta? Kuka näitä ikivanhoja nostaa ylös?
        Ja vielä hu@@@@lla naisia? Onko pukit jotenkin parempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätäkö olet miettinyt 13 vuotta? Kuka näitä ikivanhoja nostaa ylös?
        Ja vielä hu@@@@lla naisia? Onko pukit jotenkin parempia?

        Paksuloikkari oli näihinaikoin touhussa josain Sinisissä, olisiko sama henkilö?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe