Latasin NVU-editorin mutta en saa asentumaan suomen kielipakettia? Missä vika? Mulla on Windows ja IE-selain. OLen asentanut Winukalle tarkoitetun NVU-editorin oikein mutta eikö IE-selaimelle käy tuo asennuspaketti suomeksi vai mikä on?
NVU ja kielipaketti
5
2623
Vastaukset
- asennus
Asennusohjeita löytyy esimerkiksi täältä.
http://cs.stadia.fi/~kuivanen/nvu/suomennos.php
http://www.mozilla.fi/wiki/Kielipaketit#Nvu - vip-ilkka
Kun olet tallentanut kielipaketin levylle, käynnistä Nvu. Valitse Tools-valikosta kohta Extensions ja edelleen Install. Hae tallentamasi kielipaketti ja käynnistä Nvu uudelleen.
- haaka
Kyllä ohjelma muuttui vihdoin ja viimein suomenkieliseksi. Kiitos ohjeista.
- Voi P******kele
Olen asentanut koneelle NVU 1.0
Yritin sitten ohjeitten mukaan asentaa siihen kielipakettia, mutta ei onnistu, ku sen kielipaketin tallentaa koneelle, se jostain syystä onkin ZIP tiedosto, jota ei ohjelma löydä.
Sen pitäisi mukamas olla joku XPI tyyppinen tiedosto, muttako se ei siihen muotoon suostu tallentumaan, onko VISTA vai mikä tämän onkelman takana?- Anonyymi
winzip ohjelma avaa tuon pakatun "zip" tiedoston ja sitten asennat.
zip on pakattu paketti joka pitää purkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969