Veljien siedätyshoito

nuorimmainen

Veljien opetuksessa.

Minulla on kaksi vanhempaa veljeä, ja asuimme maaseudulla lapsuudessamme. Toinen on viisitoistavuotta vanhempi, ja toinen on viisivuotta, joten olin sellainen poikanen heidän rinnallaan. Mutta maatilan töihin oli kaikkien osallistuttava kykyjensä mukaan, tai ainakin oli oltava mukana jelppimässä, mitä sitten milloinkin tehtiinkään. Ja ainahan sitä sitten yhdessä käytännössä yhdessä oltiin päivät. Olin silloin siinä vähän alle parikymppinen, kun tämä juttu tapahtui.

Minulla oli jo siinä vaiheessa vähän omituisia taipumuksia, ja fantasioita miehiin liittyen. Halutti aina hitosti tulla piiskatuksi, ja alistua jollekkin miehelle. Mutta tietysti minä yritin pitää taipumukseni salassa, ja omalla ajallani vain haaveilla ja fantasioida niistä asioista. Aina kun oli vähänkin vapaa-aikaa, tuli mentyä johonkin syrjäiseen paikkaan runkkailemaan, ja selailemaan veljeltä pihistämiäni kalle lehtiä, joissa oli niitä homosivustoja joka lehdessä. Mielipuuhaani oli mennä ottamaan aurinko alasti, ja samalla selailla lehteä, runkailla, ja läpsiä kädellä kiimaista pojan pyllyäni. Välillä antaa jopa vitsaa itselleni, ja työnnellä erilaisia tappeja pyllyyni. Tietenkin se oli varmaan paljastunut veljilleni jo aikapäivää sitten, että minulla on omanlaisia taipumuksia. Ja kyllä he siitä minulle vihjailivatkin joskus silloin tällöin, mutten ottanut niitä mitenkään vakavasti. Ainakin siitä he muistivat muistuttaa, kun minulla oli työhommissakin tapana aina pitää kireitä vaaleita farkkuja, joista tosiaan näki millainen poika minä olen kropaltani. Ja ainahan niistä erottui myös fantasioinnin tuloskin, kun seisokki oli väistämätön niissä pyllistellessä.

No kerran sitten taas oltiin porukalla tekemässä paimenpoika-aitaa yhdellä erillesellä niityllämme. Joka oli muutaman kilometrin päässä kodistamme. Tarvikkeet vietiin sinne avotraktorilla, ja alettiin siitä sitten heti hommiin. Tolpat piti levittää niityn ympärille, joten minä heikoimpana tietenkin sain ajaa hiljaa traktoria, ja veljeni levittivät vauhdissa tolppia sopivan mitan päähän toisistaan. Mutta kuinka ollakkaan minä tietysti siinä pitkästyin hiljaa ajellessani, ja ajatukset tietysti karkasi seksifantasioihin. Joten saran päässä traktori pääsi tietysti karkaamaan ojanpuolelle, ja siihen se myös uupuikin joksikin toviksi, ennen kuin myöhemmin se käytiin vetämässä toisella pois ojasta.

Mutta vanhempi veljeni menetti malttinsa tyystin, ja alkoi noitumaan minun minulle. Sinä saatanan hinthapuli, et kykene muutakuin haaveksimaan siitä kovasti kullista,ja mitä siinäkin on muka niin hyvää, että joku nuohoaa toisen persereikää. Nyt taietaan antaa sinulle sellainen selkäsauna, että ne fantasioinnit loppuvat niistä kyrvistä. Ja samassa käski toisen veljeni ottaa minut kiinni, ja pitellä minua traktorin lavalla mahallani, että hän voisi antaa minulle kunnon selkäsaunan.

Tietenkin toinen veljeni totteli vanhempaansa, ja kantoi minut lavalle mahalleni, ja asettui itse minun yläkroppani päälle istumaan. Minun jalat vain jäi lavan ulkopuolelle, ja perse kuritus valmiiksi lavan reunalle. Vanhempi veljeni noitua purritti hakiessaa pusikosta vitsoja, että kaikenlaisia se leipä elättää, että aikuinen mies on kyrvän puutteessa. Kohta veljeni tulikin taakseni, ja alkoi repimään tiukkoja farkkujani päältäni pois, ja ihmetteli vielä että minkä takia nämäkin pitää olla näin tiukat, ja vielä työhommissa. Mutta sai kuin saikin farkut jaloistani pois, vaikka seisova kullini sitä estelikin. Veljeni haukkuikin minua koko ajan saatanan hinttariksi, kun perse pittää olla ruskettunut, ja kyrpä seisoo sillä kuin palomies, kun tietää saavansa kohta selekäsaunan. Ja niinpä minä silloin sainkin ensimmäisen kerran kunnon kurituksen. Vitsa alkoi tanssia pojan persseelläni oikein tosissaan. Kipu oli sanoinkuvaamaton, ja itkuhan siinä pääsi, kun veljeni hakkasi paljasta persettäni vitsalla, ja sitten nahkavyöllä kun ei raaskinut kokonaan vereslihalle hakata sitä. Välillä tiedusteli minulta, että jokos jätät ne homostelut pois, vai jatketaan selkäsaunaa. Minä itkua tuhertaen lupasin jättää homostelun, mutta kuiten jotenkin nautin siitä piiskan saannista, kun taisin siinä hutakassa saada siemensyöksynkin, vaikka persettä polttelikin ankarasti.

Viimein veljeni sai tarpeekseen kurituksestani. Alkoi sitten tuumailla, että pitäisikö sinulle sitten tosiaan näyttää miltä sen kyrvän saaminen sinne persereikään tosiaan tuntuu, sillä et sinä ole sitä kuitenkaan vielä päässyt kokeilemaan. Sillä onhan se ihan varmaa, että ei se voi tuntua hyvältä jos nuohotaan persereikää. Toinen veljeni alkoi yllyttää vanhempaa veljeäni, että tosiaan näytäkkin sille kerralla mistä se kana pissii, ja nussi se kerrankin kunnolla, niin ei tarvitse sitten fantasioida niistä asioista.

Niinpä minä sitten sainkin kerralla kokea fantasia maailmani toteutuvan, kun veljeni yhteistuumin rasvasivat persereikäni eväsvoilla, vanhempi veljeni runkkasi kyrpänsä kovaksi, ja alkoi hitaasti työnnellä kyrpäänsä tiukkaan rasvattuun reikääni. Vaikka pakarani olikin piiskauksesta aivan hellät, niin reikäni alkoi kuitenkin hyvin pian tykkäämään panemisesta, ja teki mieleni alkaa työntelemään persettäni vastaan, että saisin mahdollisimman paljon kyrpää sisääni. Ja niin vain oli veljienikin myönnettävä pian, että miehenkin perse voi nauttia kovasta kyrvästä, kun sillä lykitään persereikään. Veljeni pumppasi ähisten siemenensä reikääni, ja myönsi reiän olevan kyllä tiukkaakin tiukenpi. Ja antoi minulle lopuksi luvan olla sitä mitä minä itse haluan, vaikka itse ei homostelusta tämän jälkeen nauttisikaan. Eikä toinen velikään suostunut kokeilemaan, vaikka vanhempi veljeni yritti häntä houkutella koittamaan millaista on persenainti. Niinpä sitten jatkettiin kukin omillatavoin elämää, eikä asiasta puhuttu muuten kuin pienin vinoiluin, kun toiset alkoi ottamaan päähän, puolin ja toisin. Nykyisin kaikki muistaa tapahtuneen, mutta ei kanna kaunaa kukaan toisilleen.

ps. mitä sanotte, uskotteko tämän tarinan?

10

9807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veljeskuri 1

      Aika häkellyttävä tuo sinun tekstisi, kun aloin sitä lukea, niin luulin, että tässä puhutaan minusta. Minullakin on kaksi vanhempaa veljeä. Silloin, kun tämä tapahtui, aika kauan sitten. Minä olin 16-vuotias ja toinen veljistäni ei ollut vielä armeijaa suorittanut ja toinen oli jo muutama vuosi sitten sen käynyt.
      Tuona päivänä, heinänteon jälkeen, olimme kylän suopelloilla tekemässä lehmille hakaa. Minä ajoin traktoria, jonka peräkärryllä vanhin veli seisoi ja hakkasi lekalla aitatolppia pystyyn, keskimmäinen veli teki rautakangella reikiä valmiiksi paaluja varten. Minä olin tietenkin melkoisessa murkkupiikissä ja marisin koko ajan ja tietenkin nyitin traktorilla äksyyksissäni niin, että veli sai tasapainolla pysyäkseen lavalla. Lopulta esikoinen hermostui menoon ja ilmoitti, että hän voi antaisi minulle ihan perinteisen selkäsaunan. Se tulee paljaalle p******* ja oikein vitalla, jollei tahti muutu. Sellainen uhkaus kyllä säväytti, sai aikaan jopa stondiksen. Kyllä minä olin poikia katsellut mielenkiinnolla ja piiska-asiatkin saattoivat käväistä mielessä, mutta minä kuvittelin vielä siinä iässä, että kaikilla pojilla on sama asia. En minä kuitenkaan mitään selkäsaunaa halunnut siinä veljen nähden, vaan pistin suuni kiinni. Päinvastoin aloin katsella veljeäni, että minkä näköinen on kaveri, joka noin kovia uhkauksia latelee. Tiesinhän minä, että se oli 185-senttinen, melko lailla rotevatekoinen ja luultavasti kymmenisen kiloa ylipainoinen. Tuo ylimääräinen läski sai hänen käsivartensa näyttävästi pullistelemaan, kun hän lekan kanssa hakkasi aitatolppia maahan. Kaiken kaikkiaan se oli ihan aikuisen miehen kokoinen ja näköinen.
      Hommat etenivät hiljaisuuden vallitessa hyvän aikaa, kunnes minun jalkani luiskahti kytkimeltä ja tunsin, että sääreen tuli verinaarmuja. Tietenkin sitä piti kirota miehekkäästi, veli puolestaan lensi lavalla kynsilleen tolppakasan päälle. Siitä se ei tietenkään tykännyt, vaan hyppäsi lavalta maahan ja ilmoitti, että nyt tuli selkään. Minä hyppäsin kuskipukilta traktorin vastakkaiselle puolelle ja lähdin juoksemaan. Veli perään. En kerinnyt kuin muutaman sarkaojan yli, kun se sai minut kiinni. Lähistöllä ei näkynyt minkäänlaista risua, joten keskimmäinen veli sai määräyksen risun hakemisesta. Hän lähtikin talsimaan aidattavan alueen yli metsänreunaan, jossa kasvoi pajua ja muutakin notkeata tavaraa.
      Minua puristettiin olkavarresta ja niskasta sekä talutettiin kiukkuiseen tahtiin kohti traktoria. Kun veli rupesi housujani tipauttamaan, niin kyllä paikat jäykistyivät ankarasti. Minä pistin vastaan raivoisasti ja onnistuin puolustamaan itseäni niin hyvin, että luulin selviäväni ilman selkäsaunaa. Kävi jopa mielessä, että luovunko taistelusta ja antaudunko piiskattavaksi, saisinpahan ainakin tietää, miltä se tuntuisi tämän ikäisenä. Jossakin kamppailun tiimellyksessä pääni joutui veljen kainaloon puristuksiin ja tunsin hänen sileän ihonsa poskeani vasten. Siihen kun lisäsin vielä tulevaisuuden vision, että veli piiskaisi paljaita pakaroitani, niin se oli liikaa, minä laukesin. Kohta sen jälkeen minua ei kiinnostanut enää yhtään selkäsaunan saaminen.
      Jatkuu....

      • Veljeskuri 2

        Kun monilatvainen pajunoksa lopulta saatettiin toisen veljen toimesta paikalle, olin minä vielä melko hyvin pukeissa. Niinpä tulija epäili, että koko hommasta ei tule mitään, ja että tarvitseeko esikoinen virka-apua. Vastaus oli selvä, apua ei tarvita, ja että hän minun kokoisen jätkän kyllä itsekseenkin hoitaa.
        Tunsin selvästi uupumuksen hiipivän kroppaani ja kun veli puristi minut tikkaan pihtiin reisiensä väliin, niin ei siinä ollut paljoa tehtävissä housujen pelastamiseksi. Mutta kun hän rupesi tavoittelemaan vitsaa, niin onnistuin luistamaan suunnilleen vapaaksi. Sitä iloa ei kuitenkaan pitkään kestänyt, vaan kohta pääni oli hänen vasemmassa kainalossa, kurittaja nojasi pakaroillaan peräkärryyn ja otti vielä vasemmalla kourallaan vapaana husivan käteni hallintaansa. Sitten alkoi piiska rapsahdella paljaille pakaroille ja reisille. Minä vaivuin polvilleni maahan, mutta päätäni en saanut irtoamaan veljen kainalosta. Siinä veli räpsi pakaroitani, mutta ei mitenkään kovasti, ilmeisesti hän ei ollut koskaan ennen ketään piiskannut, eikä osannut laittaa riittäviä tehoja. Minä soristeli jaloillani ja kiemurtelin viimeisillä voimillani, mutta en itkenyt. Kun piiskaaminen lopulta päättyi ja pääsin jaloilleni, niin minä kirosin ja mekastin.
        Sitä menoa ei montaa sekuntia kestänyt, kun veli totesi, että vai sillä lailla. Muutama sekunti lisää ja veli istui peräkärryn nurkalla, minä mahallani hänen sylissään. Nyt oli hänen vasemmassa käsivarressa sellainen puristus, että oli turha kuvitellakaan karkaavansa. Kylvetyskin oli aivan toista luokkaa, nyt kelpasi itku ja parku, anteeksi pyytelyt ja vaikka mitkä.
        Kun pääsin lopulta vapaaksi ja näin keskimmäisen veljen kummallisen ilmeen. Siitä voi päätellä, että hän oli nähnyt melkoisen matsin ja ilmeisesti hän tajusi myös sen, että minun saamani kuritus oli ankara.
        Ei minun onneksi tarvinnut veljeäni piiskaamisesta kiittää, vaikka mielessäni olen sen monta kertaa myöhemmin tehnytkin. Sillä veljeni suorittama piiskaus on ollut eniten käytetty fantasia yön hiljaisina hetkinä.


    • säälittä pakaroille

      Minullakin viisivuotta vanhempi veli - olisin aina halunnut, häneltä kunnon selkäsaunan. Olemme vartaloiltamme aivan eri maasta, vaikka olemme molemmat kasvaneet maalla ja samoissa olosuhteissa. Hän on tullut isäämme, on 192 cm pitkä ja tosi lihaksikas ja vielä varsin komea ja karvainen. Itse olen myös tumma mutta hintelä, ja vain 169 cm. pitkä.
      Isämme on kasvattanut meidät tosi ankarasti ja molemmat, olemme joutuneet, tekemään kovasti töitä - kuten maataloissa pojat aina ovat joutuneet, varsinkin kesäisin.
      Remmi ja varsinkin koivuraippa tai pajuraippa on tullut tutuksi - varsinkin minulle. Kun olen tainnut olla, vähän narisia ja kuulemma valittaja. Isä ei ole yhtään kuunnellut sellaista, eikä hyväksynyt työstä laistamista tai siitä valittamista. Muistan yhdenkin kesän. pahimpaan murrosiän aikaan, kun oikein narisin. Olin isän polvienpäällä housut kintuissa useamman kerran viikossa ja koivuraippa useimmin ja remmi joskus siveli minun nuorta pojan pyllyäni. Veli oli usein toimitusta seuraamassa, kun isähän ei katsonut aikaa eikä paikkaa, missä selkäsauna tuli annettua. Tuona kesänä jotenkin opin, pitämäänkin piiskauksesta ja taisimpa joskus ärsyttää isää tahallanikin, uhma päissäni. Veljen kanssa nukuttiin aitassa jahän koitti, saada puhuttua minulle "järkeä" etten aina napisisi ja ärsyttäisi isää. Mutta kuten sanottua, jotenkin aloin silloin nauttia, isän piiskauksesta japojan kikkeli oli usein tanassa tämän hoitelun aikana ja aina tilaisuuden tullen oli päästävä katsomaan juomuja, pyllynposkissani ja runkkailemaan. Tuntui että miten lujemmin isä löi, sitä kiihottuneemmaksi tulin - vaikka aina sattui niin että itku ja parku siitä pääsi. Ja olen melko varma että, session aina loputtua kun minulla vielä housut kintuissa ja piti oyytää isältä anteeksi ja kiittää, ei isältä eikä veljeltä jäänyt seisova pojan kikkeli huomaamatta. Mutta koskaan siitä ei puhuttu.
      Tiesin myös että, laki oli sellainen että isän kuritus oli laitonta, mutta koskaan siihenkään ei sanallakaan puuttunut minä eikä veli. Joskus tuntui että veljeä tilanteet myös kiinnostivat, kiihottivat koska usein hänen sortsinsa tai farkkuna etumuksessa, selvästi näkyi pullotus.
      No nyt ole 22 ja opiskelemassa ja veli pitää perheineen maatilaa ja vanhukset ovat muuttaneet, eläkepäiviksi toiseen taloon. Vietän paljon kesäisin aikaa veljen perheen luona ja auttelen hommissa - vaan piiskaus on vielä saamatta, vaikka välillä narisenkin... Isltä sain viimeisen kunnon löylytyksen, kesällä jolloin olin jo keväällä täyttänyt 16v. Melkoista sätkimistä se oli, mutta toseksi jäin ja kunnon raippaus tuli entiseen malliin. Vieläkin kun sitä muistelen, kummasti alkaa tuolla jossain kihelmöidä.
      Toivoisin tosiaan tapaavani joskus, miehen joka haluaisi kouluttaa minusta, mieleisensä ja laittaisi minut oikein kunnolla kuriin, ei mitään pikku läpsimistä vaan kunnon selkäsaunalla paljaille pakaroille ja reisille. Ja jos oppi ei menisi perille, piiskaus toistettaisiin niin monta kertaa, että olisin taas nöyrää poikaa...jonkin aikaa.
      Vieläköhän tälläisiä miehiä jossain olisi?

    • kaupunginpoika

      Löytyisiköhän Hämeestä isoaveljeä ja isäntää, joka ottaisi nuoren 23v. miehenalun kesärengiksi - "mitään en osaa, siellä tehdä". Mutta hyvässä opissa ja kunnon kurissa varmasti oppisin.

    • vapaa - 23

      Vielä on kesää jäljellä....eikö kukaan tosiaan halua nuortamiestä "öppiin" kesärengiksi?

    • haku kesäksi-13

      Kesätyön haku menossa - rekipoika tarjolla isännälle. 19/186/85/ 16. Vaalea sinisilmä.
      Hommista en tiedä mitään, mutta kun isäntä opettaa - olen nopea oppimaan.

    • veljet

      Meitäkin oli kaksi veljestä, minä nuorempi(16v) ja veli pari vuotta vanhempi. Minä olin siitä huonossa asemassa että sain piiskaa sekä isältä että isoveljeltä. Isä tosin oli ankara ja hoiti useinmiten kuritukset joissa velikin sai osansa. Veljen kanssa sitten selkäsaunan jälkeen rasvasimme toistemme kuumat pakaramme viileällä kosteusvoiteella. Teimme rasvaukset niiin perusteellisesti että laukesimme molemmat tässä toimenpiteessä. Isän kerran yllättäessä meidät puuhasta, saimme kuritusta lisää mutta lisäksi meidän piti suorittaa aina rasvaus isän edessä heti selkäsaunan jälkeen. Häpeä ja nöyryytys vain lisäsi kiimamme ja taisipa isäkin nauttia näkemästään

      • Nahkan tuoksu

        Meillä isä piti tiukan kurin ja risu oli tuvan ovenkarmin välissä melkein aina käyttövalmiina. Kun kasvoimme ja vanhemmat lähtivät kyläilemään, niin vastuu järjestyksestä langetettiin vanhimmalle veljelle. Hän oli minua melkein kuusi vuotta vanhempi, joten jouduin ilman muuta hänen piiskauslistalleen. Vääntöa asiasta aina joskus käytiin ja minä sen hävisin.

        Kerran olin täyttänyt jo 15 vuotta, kun veli ryhtyi taas antamaan piiskaa. Sillä kertaa hän ei kohdannut juuri minkäänlaista vastarintaa. Saattoi hän ihmetellä, kun niin iso jätkä makaa kiltisti veljensä piiskattavana. Rupesinhan minä lopuksi vikuroimaan, mutta se oli silloin jo toivotonta, koska olin jo selaisessa lukko-ottessa, etten pystynyt siitä vapautumaan. Kuritus päättyi lopulta kunnolliseen parkuun.

        Ei veli varmaan koskaan arvannut miksi siinä kävi niin. Minä olen nahkafetissi, Veli oli hankkinut itselleen ihanan nahkarotsin. Ja kun hän tuolla kertaa otti pääni kainaloonsa ja minä tunsin ja haistoin nahkan tuoksu, niin en minä tehnyt ollenkaan tosissani vastarintaa. Tuosta nautinnosta sain kyllä pakarani kipeiksi.


    • Hinthapuli

      ”sinä saatanan hinthapuli” xD

    • Pappa hoiti homman

      Meillä pappa hoiti homman siististi. Jos oli tullut pahasti törttöiltyä, niin hän tuli viereen istumaan ja aloitti keskustelun aiheesta. Kohta hän nosti kätensä harteilleni ja asian puinti jatkui. Hänen puheessa vilahteli sellaisia sanoja kuin: kurittaminen, piiska, selkäsauna jne.

      Vanhempana minä tiesin, kuinka homma etenee. Tiesin, että isän suuttumus kasvaa pikku hiljaa. Siksipä osasin pitää varani, kun hän koetti varovasti, että joko poika suostuu vapaaehtoisesti mahalleen hänen polviensa päälle. Harasin tietenkin vastaan ja vastapuoli luopui yrityksestä, mutta ei hän laskenut minua pois vierestään. Puhuttelu jatkui ja suuttumus lisääntyi.

      Yleensä kolmas tai neljäs vääntö oli sellainen, että minä tiesin kuinka homma päättyy. Ylivoimaisen helposti hän nappasi minut syliinsä rähmälleen, paineli vähän pöksyjä alemmaksi ja sitten sain kirjaimellisesti isän kädestä.

      Jo ennen rippikouluikää minä mietin ankarasti, kuinka minun tulisi menetellä tuon puhuttelun aikana etten saisi selkääni. Muistaakseni en koskaan suostunut ensimmäisellä kokeilulla hänen polvielleen makaamaan. Vanhempana varsinkin olisi kannattanut olla vapaaehtoinen ja lyödä asia siten leikiksi. Silla tavalla ukon suuttumus ei olisi kerennyt nousemaan ja olisin selvinnyt vähemmällä. Joka tapauksessa en olisi menettänyt mitään, koska minulle oli ihan selvä asia, että pappa sen matsin kuitenkin lopulta voittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe