miksi oinas pettää?

mämmi876

tiedän erään tapauksen joka pettää naistaan minun kanssa mutta miksi?? ei kuitenkaan halua mun kanssa mitään kun seukkaa..? pää menee pyörälle...

12

3148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ' ' ' '

      Koska hän haluaa valloittaa, minkäs luoteelleen voi.

      Siksi koska olit helppo nakki ilon pitoa varten, olet hänen käytettävissään, kun häntä huvittaa.

      Jos hänen vaki-nainen jättäis hänet(taatusti tietää sinusta), sinä olisit silloin se petettävä.
      Koska hänellä olis jälleen joku toinen ns.sala-rakas.

      Oinas tekee mitä tahtoo, seurauksista piittaamatta, koska hänellä ei ole myötätuntoa, kyyneleetkin krokotiilin kyyneleitä ja hän on manipuloinnin mestari.
      Avaapas hiukan silmiäsi.

      • se mämmi

        se sitä että kaikki oinaat ovat uskottomia? sen kuvan tuosta saa. tälle asialle luultavasti ei voi tehdä mitään muuta kuin unohtaa koko homma.. pettämishommaan en olisi lähtenyt jos hän ei ensin olisi sanonut olevansa vapaa ja "korviaan myöten" ihastunut. eli kaikki kannattaa heittää sitten kaivoon. mietin tuota

        "Jos hänen vaki-nainen jättäis hänet(taatusti tietää sinusta), sinä olisit silloin se petettävä.
        Koska hänellä olis jälleen joku toinen ns.sala-rakas. "

        mitenniin tietää?
        haluan vaan että tämä nyt ratkeaisi jonnekkin suuntaan... onko neuvoja?


      • ***
        se mämmi kirjoitti:

        se sitä että kaikki oinaat ovat uskottomia? sen kuvan tuosta saa. tälle asialle luultavasti ei voi tehdä mitään muuta kuin unohtaa koko homma.. pettämishommaan en olisi lähtenyt jos hän ei ensin olisi sanonut olevansa vapaa ja "korviaan myöten" ihastunut. eli kaikki kannattaa heittää sitten kaivoon. mietin tuota

        "Jos hänen vaki-nainen jättäis hänet(taatusti tietää sinusta), sinä olisit silloin se petettävä.
        Koska hänellä olis jälleen joku toinen ns.sala-rakas. "

        mitenniin tietää?
        haluan vaan että tämä nyt ratkeaisi jonnekkin suuntaan... onko neuvoja?

        Niin.... aivan niin!!!


        Kuten sanoit...hra-X itse kertoi olevansa VAPAA ja ihastunut/rakastunut sinuun päättömästi...

        Siinä se oinaan rehellisyys, joskus aiemmin kertoili näitä satuja tälle vaki-naiselleen, sen jälkeen herra ties kenelle ja nyt sinulle...

        Kenelle SEURAAVAKSI???

        Kuinkahan monen nainen olet hänen pyörityksessään??

        Siispä hänen vaimoke TIETÄÄ, mutta ei ehken välitä miehensä touhuista, on niin kovaksi keitetty jo tai hänellä on omat kuviot.

        Mutta kuten sanoin, älä usko kaikkia herran tarinoita, kauniita sanoja miehen suusta sinun pääsi laittamiseksi entistä enemmän sekaisin.
        Kerta nyt tiedät hänen olevan varattu(hänhän ei sitä omasta mielestään ole), siispä hänhän pettää tarvittaessa myös sua ja sinä näemmä sallit sen joskus tulevaisuudessa JOS OLETTE JOSKUS OIKEESTI KIMPASSA.

        Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
        Oinas vain kuitenkin etsii uuden lelun, joskus heikkoina hetkinään yrittää toki kaihoten soitella, tekstailla sinulle ihan vaan testatakseen omaa viehätysvoimaansa....
        josko sittenkin saisi sinut jälleen retkahtamaan hänen ikävää tihkuviin lepertelyihin.
        Ihan vaan hetkeksi, hänen egolleen se kun sopii.

        Sitä paremmin hän kehrää, mitä enemmän taivut hänen touhuihinsa, mutta hän kyllästyy aika pian.
        Mutta yritäpä itse jotain hänen rikkomaansa lupausta perätä, silloin tulee yksi ja kymmenen selitystä. Tuskin yksikään niistä totta.
        Kaikki on hyvin, kun kaikki on hänen mielensä mukaan, muutama vastus ja näet karvan toisen puolen.


      • mämmi
        *** kirjoitti:

        Niin.... aivan niin!!!


        Kuten sanoit...hra-X itse kertoi olevansa VAPAA ja ihastunut/rakastunut sinuun päättömästi...

        Siinä se oinaan rehellisyys, joskus aiemmin kertoili näitä satuja tälle vaki-naiselleen, sen jälkeen herra ties kenelle ja nyt sinulle...

        Kenelle SEURAAVAKSI???

        Kuinkahan monen nainen olet hänen pyörityksessään??

        Siispä hänen vaimoke TIETÄÄ, mutta ei ehken välitä miehensä touhuista, on niin kovaksi keitetty jo tai hänellä on omat kuviot.

        Mutta kuten sanoin, älä usko kaikkia herran tarinoita, kauniita sanoja miehen suusta sinun pääsi laittamiseksi entistä enemmän sekaisin.
        Kerta nyt tiedät hänen olevan varattu(hänhän ei sitä omasta mielestään ole), siispä hänhän pettää tarvittaessa myös sua ja sinä näemmä sallit sen joskus tulevaisuudessa JOS OLETTE JOSKUS OIKEESTI KIMPASSA.

        Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
        Oinas vain kuitenkin etsii uuden lelun, joskus heikkoina hetkinään yrittää toki kaihoten soitella, tekstailla sinulle ihan vaan testatakseen omaa viehätysvoimaansa....
        josko sittenkin saisi sinut jälleen retkahtamaan hänen ikävää tihkuviin lepertelyihin.
        Ihan vaan hetkeksi, hänen egolleen se kun sopii.

        Sitä paremmin hän kehrää, mitä enemmän taivut hänen touhuihinsa, mutta hän kyllästyy aika pian.
        Mutta yritäpä itse jotain hänen rikkomaansa lupausta perätä, silloin tulee yksi ja kymmenen selitystä. Tuskin yksikään niistä totta.
        Kaikki on hyvin, kun kaikki on hänen mielensä mukaan, muutama vastus ja näet karvan toisen puolen.

        näin minä ajattelinkin kun myöhemmin sanoikin olevansa varattu. hauskaa se on sillä hetkellä vaan en jaksa leikkiä kun on muitakin murheita. ja muitakin miehiä tiedossa, jos koittaisi kaloja tai skorpparia, ne kun vaikuttavat aidoilta.. vaan tiedä häntä... O__o


      • kevättä toivon
        mämmi kirjoitti:

        näin minä ajattelinkin kun myöhemmin sanoikin olevansa varattu. hauskaa se on sillä hetkellä vaan en jaksa leikkiä kun on muitakin murheita. ja muitakin miehiä tiedossa, jos koittaisi kaloja tai skorpparia, ne kun vaikuttavat aidoilta.. vaan tiedä häntä... O__o

        Kuka lienetkin ja missä lienetkin.

        En voi muuta sanoa, kuin, että kuuntele sydämesi ääntä. Tee niinkuin parhaalta tuntuu, mutta älä ole sinisilmäinen, vaikka joskus tekisi mieli ollakin.

        Jostain jos tulee tunne, että kaikki ei ole oikein, on hyvä pysähtyä hetkeksi miettimään asioiden toinen puolikin.

        Rakkaus tekee toisinaan sokeaksi, mutta kun silmät aukeavat, tekee pirun kipeää.

        Rakkaus on ihana asia, kun SE OIKEA osuu kohdalle.

        Oikea, aito, vilpitön, syvä rakkaus....
        Meille jokaiselle on jossakin kumppani, jonka kanssa koemme tämän, eikä vain hetken, vaan loppu-elämän ajan.

        Mutta sitä ei vaan tiedetä, minkä kulman takaa se tulee vastaan ja milloin.


    • liity Oinaaseen

      Millään tavalla.
      Itse oinasmiehenä tulin petetyksi kauan sitten, siksi toista naista ei elämääni tule. Olen äärimmäisen uskollinen, kiltti, lempeä, rehellinen oikkumies.
      Kyllä se pettäminen riippuu täysin ihmisen luonteesta, oli horoskooppi sitten mikä tahansa.

      • Kaksosen kaa?

        Haluan oikeasti uskoa, että uskollisia Oinatakin on olemassa. Itse olen aito kaksonen, jota täysin väärin perustein leimataan flirttailijaksi ja uskottomaksi. Voin sanoa, että pidän läpän heitosta kenenkä kanssa vaan, mutta olen taatusti yhden Naisen mies - vapauttani kuitenkin arvostava - aivan kuten Oinaskin. Eikös näin mee Oinaan ja Kaksosen kanssa!


      • itsekin oinas..
        Kaksosen kaa? kirjoitti:

        Haluan oikeasti uskoa, että uskollisia Oinatakin on olemassa. Itse olen aito kaksonen, jota täysin väärin perustein leimataan flirttailijaksi ja uskottomaksi. Voin sanoa, että pidän läpän heitosta kenenkä kanssa vaan, mutta olen taatusti yhden Naisen mies - vapauttani kuitenkin arvostava - aivan kuten Oinaskin. Eikös näin mee Oinaan ja Kaksosen kanssa!

        Kyllä kysymys on luonteenheikkoudesta oli kysymyksessä mikä horoskooppimerkki tahansa... Ei tämä varmaan mikään oinaiden "perusvika" ole vaan niitä pettäjiä taitaa löytyä ihan kaikista merkeistä :(


    • ...

      huora! kun tommoseen suostut. anna toisten olla onnellisia. eti vapaa mies.. käy tommoset naiset hermoille

      • Tyhmä??

        Se on maksullinen nainen!! Oliko tässä jotain tietoa siitä?? No onko tämä kyseinen mies sitten joku kunkku kun pettää muijaansa???


    • PupuTupuna

      Joo o, oinaat tosiaan on aika hankalia... Olen itse nuori oinastyttönen ja saan jo omankin pääni usein pyörälle (muista puhumattakaan). Luulen, että oinaat ovat jotenkin taipuvaisia pettämiseen, surullista myöntää. Itse petin erästä poikakaveriani aika paljon. Se oli pelkästään muiden pussailua kännissä, mutta sain siitä kauhean olon, kun tajusin tapahtuneen. Silti tämä pettäminen varmasti johtuu enemmän täysin syistä kuin syntymäajankohdasta. Ehkä oinaiden täytyy punnita erityisen tarkkaan, mitä loppujen lopuksi itse haluaakaan. Muuten vain päätyy särkemään sydämiä. Sinua neuvoisin myös miettimään mitä ihan itse haluat. Onko sinulle tarpeeksi olla hoito, vai haluatko muutakin? Toisaalta saatat olla ihan tyytyväinen tähän järjestelyyn ja mikäpä siinä. :) Ehkä oinasmiehet ovat vielä taipuvaisempia tällaisiin juoksenteluihin, koska minä kärsin siitä henkisesti itse niin paljon, etten voi tehdä sitä enää (?). Välillä on kyllä vaikeaa, koska haluaisi vain viuhua vapaasti ympäriinsä... Äh, kirjoitan ihan liian pitkään! Onnea oinaasi kanssa!!

    • v@@k@

      jaa-a itse olen seurustellut kahden oinaan kanssa... yksi oli niin sekaisin että yritti tappaa itsensä... ja toinen oli niin nynny että pissas housuun aina kun joku katto sitä silmiin.. niinkuin yleensä miehet pettää jos esim. ne etsii jotain jännitystä, ne ei jaksa omaa kultaa kotona, sellanen kriisi mikä tulee yleensä 30v ja sen jälkeen...itse en kyllä kannata pettämistä...ja siksi varmaan itse olenkin ollut sinkkuna aika kauan... hän varmaan näki sinussa jotain jännittävää ja uutta...ehkä olet parempi seksissä kuin se hänen naisensa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe