Mistä/millon tietää kumpi kätinen lapsesta tulee? Itse olen huomannut että 1v3kk tyttöni ottaa tavaroita vastaan vasemmalla mutta antaa oikealla. Itse olen sitä mieltä että kumpi kätinen tahansa, aina on rakas minulle. Minua itseä on yritetty saada oikea kätiseksi ja tämä yrittäjä oli oman isäni äiti, ja hän yritti tehdä näin koska ennen vanhaan lasten piti kuulemma olla oikeakätisiä
Kumpi käsi
1
355
Vastaukset
Meillä poika oli vahva vasuri pari vuotiaana. Suvusta löytyy paljon vasenkätisiä, joten ei ollut mitään ongelmaa. Kolme-neljä vuotiaana havaitsin lapsen olevan sekakätinen. Kysyin neuvolassa asiasta niin sanoivat että yleensä vasta viisi-kuusivuotiaana kätisyys vakiintuu. Joten odottelin rauhassa.
Eskarissa sitten oikea käsi vakiintui käyttöön. Ilman että kukaan puuttui mitenkään kehitykseen. Enää seitsemän vuotiaasta pojastamme ei huomaa että olisi joskus käyttänyt pelkästään vasenta kättään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673