Vapaa kuvaus

Olen iloinen, kahden pienen (05 ja 09) lapsen äiti joka kutoo, tekee ristikoita ja pakostakin hieman kotitöitä ja puhuu ruotsia. Kuva ei ole mikään parhain, mutta saa nyt luvan kelvata. Lempikirjat: remeksen tekemät... kay scarpettan tutkimuksia Vapaa-aikanani: Kalastus, ulkoilu, käsityöt, leikkiminen Katson tv:stä mieluiten: C.S.I. sarjat En pidä: Pakkasesta Ruoka & juoma: Pizza, perunamuusi ja jauhelihapihvit, kinkkukastike pastan kanssa. maito, limu, tee, kaakao Koulutus: --- Koulut: Sipoon ylä-aste,järvenpään kotitalousopettajaopisto Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected] IRC: bigmama81

Aloituksia

8

Kommenttia

17

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. huovutus

    tietäiskö kukaan, mistä (etelä-suomesta, hesan lähistöltä tai netistä tilattuna) löytyis huovutuspohjia ja -suteja, ja m
    Askartelu ja käsityö
    4
    84
  2. Uus raid?

    onko ilmestynyt uusi raid leffa? kuulin sellaista huhua? Jos on niin minkä niminen? Mulla on se mikä ilmestyi 2003 vuonn
    Kotimainen elokuva
    1
    369
  3. The shield

    Osaako kukaan tota pelii. Ollaan kohdas jota ei tajuta. Pitäis jotain tehdä jonkun Carlin kanssa....
    Pelikonsolit
    0
    205
  4. Allergia?

    Lapsellani 1v4kk todettiin maitoallergia ja myös kananmunaan allergia. Ollaan annettu peruna-parsakaali pilttiä ym. muit
    Lasten ruoka
    7
    923
  5. Kotisivut

    miten tehdään kotisivut, ja mitä siihen voi laittaa??
    Kotisivujen teko
    6
    782
  6. Kumpi käsi

    Mistä/millon tietää kumpi kätinen lapsesta tulee? Itse olen huomannut että 1v3kk tyttöni ottaa tavaroita vastaan vasemma
    Lapset yli 1 v
    1
    316
  7. Trance

    kertokaas hyviä trance "DJ":tä. Itse pidän kyllä trance:stä ja techno:sta mutta tiedän vain muutamia joiden sinkkuja ole
    Konemusiikki
    1
    321
  8. lapsen yölliset itkut

    Hyvät ihmiset antakaapas hyviä neuvoja. Minulla on n. 1v3kk lapsi joka heräilee yöllä (n.2-4 kertaa viikossa) itkemään.
    Perhe
    5
    1716