tietäiskö kukaan, mistä (etelä-suomesta, hesan lähistöltä tai netistä tilattuna) löytyis huovutuspohjia ja -suteja, ja minkä hintaisina. Yritin netistä katella mutta, aina onnistuin menemään väärille sivuille, enkä näin…
onko ilmestynyt uusi raid leffa? kuulin sellaista huhua? Jos on niin minkä niminen? Mulla on se mikä ilmestyi 2003 vuonna.
Osaako kukaan tota pelii. Ollaan kohdas jota ei tajuta. Pitäis jotain tehdä jonkun Carlin kanssa....
Lapsellani 1v4kk todettiin maitoallergia ja myös kananmunaan allergia. Ollaan annettu peruna-parsakaali pilttiä ym. muita missä ei näitä allergisoivia tuotteita pitäisi olla. Aina kun lapsi on isovanhemmillansa ei ole m…
miten tehdään kotisivut, ja mitä siihen voi laittaa??
Mistä/millon tietää kumpi kätinen lapsesta tulee? Itse olen huomannut että 1v3kk tyttöni ottaa tavaroita vastaan vasemmalla mutta antaa oikealla. Itse olen sitä mieltä että kumpi kätinen tahansa, aina on rakas minulle. …
kertokaas hyviä trance "DJ":tä. Itse pidän kyllä trance:stä ja techno:sta mutta tiedän vain muutamia joiden sinkkuja olen sitten ostanut. Mutta haluaisin tietää enemmän. Kiitos kaikille järkevästi vastanneille
Hyvät ihmiset antakaapas hyviä neuvoja. Minulla on n. 1v3kk lapsi joka heräilee yöllä (n.2-4 kertaa viikossa) itkemään. Ei rauhoitu ja mikään ei kelpaa. Tätä itkua saattaa kestää jopa 1,5h. Nyt on huomattu että hän saat…