Oinasmiehen romanttisuus

Vaakanaikkonen

Sellaista asiaa olen tässä taas pari päivää pähkäillyt, että kuinka "romanttisia" (salaa??) oinasmiehet ovat. Itse olen vaakanainen ja ensirakkauteni 20 vuoden takaa tapaa putkahdella elämääni tasaisin väliajoin. Se juttu jäi silloin aikoinaan kesken, osin ikäeromme vuoksi, mutta nythän tuo ikäero ei tunnu missään.
Olen elänyt normaalit naimisissa-lapsi-ero - kuviot, mutta jopa pitkän avioliittoni aikoina tapasin tätä miestä säännöllisen epäsäännöllisesti, siis aina SATTUMALTA. Ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa(kerran jopa ulkomailla ollessani). Ja aina sama juttu; jalat alta.
Nyt sitten törmäsin häneen taas ja taas meni pää sekaisin. Ehkä tavallista pahemmin vielä, koska olen itse ollut vapaa kohta vuoden. Mitä tässä nyt pähkäilen, on että en ota kirveelläkään selvää hänen ajatuksistaan. Katseensa voisi porautua läpi pääni(sydämeni...), jutut hyvin arkisia. Hän on mielestäni hyvin tyypillinen oinas, niin haluaisin todella tietää mitä päässänsä liikkuu. Että jos hän haluaisi meidän välille vielä kehkeytyvän jotain, olisiko suorasukainen asian suhteen, vai kyräileekö yhtä ihmeissään kuin minäkin eikä saa sanottua OIKEITA ASIOITA.
HUOM! Me emme siis ole missään tekemisissä muuten, mutta kummasti kohtalo tuo tiemme yhteen säännöllisin väliajoin, ikäänkuin oikeaa aikaa odotellen. Ja kun tapaan hänet, menen niin puihin että en saa järkevää sanaa suustani vaan lähinnä tärisen ja henki salpautuu. Vakavaa ???? ;o))
Ei tässä kirjoituksessakaan ollut varmaan järjen hiventä, mutta lähinnä kiinnostaa yleensäottaen kuinka "jalat maassa" oinasmiehet ovat tällaisten asioiden suhteen.

4

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka myös

      ja naimisis oinasmiehen kans jo reilusti yli 20 vuotta.
      Mulla oli ollut muitakin oinasmiehiä ja olin sitä mieltä, et kiihkeitä kyllä ovat ja jollain tasolla ok, mutta ovat niin itsekkäitä, että en koskaan voisi kuvitella meneväni naimisiin oinaan kanssa. Kunnes kohtasin tän mun nykyisen.
      Oinaat taitaa olla vähän arkoja kertomaan tunteistaan, mutta sitten kun oikein kovin rakastuvat, niin ei heitä pidättele mikään.
      Voi olla, että oinaasi vielä miettii arvaako tunteitaan sulle paljastaa, pelkää torjuntaa.
      Kyllä tossa näyttäis kuitenkin olevan jotain kohtalon kanssa tekemistä. Voi olla, että jo seuraavalla kerralla paljastaa jotain. Sitten saattaa olla meno kovinkin nopeeta.

      • minä ja hän..

        Se on totta että oinailla voi alussa olla vaikeaa ilmaista tunteita mutta he tarvitsevatkin ensin luottamuksen toisesta...

        Eivät varmaan luota toisiin ihmisiin helposti...?!


    • minä täällä

      Mulla on samanlainen ongelma oinasmiehen kanssa. Oollaan tapailtu ja mukavaa on ollut, mutta todellisia tunteita ei mies voi kertoa. Aina menee asian vierestä. Joskus taas mies laulaa kauniita rakkauslauluja ja katsoo suoraan silmiin. Seuraavana hetkenä hän on kylmä kuin jää.
      Tämä mies vei kanssa kirjaimellisesti jalat alta ja sai sydämen ylikierroksille.
      En enää tiedä mitä pitäisi tehdä, antaa olla ja unohtaa...
      Sydän on kuitenkin särkynyt.

    • minä ja hän

      Mä en ole mies, mutta olen oinas ja mieheni on myös oinas... olemme samankaltaisia mutta täytyy sanoa, että hän on kyllä hyvin romanttinen... romanttisin mies mitä olen koskaan tavannut.

      Hänen kanssa oli helppo aloittaa keskustelu ja jatkaa juttelemista... kuten sanoin samankaltaisuudesta oli hyötyä tässä tilanteessa...

      Oinaat aika usein haluavat olla parhaita kaikessa ja voi olla että tässäkin he haluavat osoittaa kuinka upeita puolisoita he voivat olla! Ja ovatkin... jos ei oteta huomioon sitä itsepäisyyttä ja räjähtävää suuttumusta.

      Itse pidän miehessäni sitä miten hän ottaa kädestä (myös ravintolassa tai kotona ruokailtaessa etsii käteni hänen käteensä), tai istuessani tuolilla laskeutuu maahan ja tulee siihen viereeni pitäen kädestä (voisipa luulla että yrittää kosia :) ) hän on vain niin söötti. Romanttista on myös hänen ruuanlaittonsa, kaikki kosketukset, suudelmat, on erittäin herkkä ja hellä... aivan ihana mies... muita oinaita en valitettavasti tunne, joten en osaa sanoa pitääkö paikkansa muilla?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2214
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe