Eli siis, mistä te keksitte hahmoillenne nimiä? Onko mitään suomenkielistä sivua jossa niitä olisi listattuna? Minulla on aina hankaluuksia nimien keksimisessä, varsinkin sukunimien. Minkä nimisiä hahmoja teillä on?
Manga hahmojen nimet
5
3062
Vastaukset
- ichigo-79
jos tarkoitat japanin kielisiä nimiä..niin miksi ihmeessä?
ei nekään aina käytä omia nimiään....riippuu tarinasta...
piirsin enkielin animetyylliin ja nimesin sen gabrieliksi kun se nut on yksi arkkienkeleistä ja on muuten animessa ja mangassakin suosittu nimi^^ - Renoska
http://japanese.about.com/library/weekly/aa042901a.htm
Tällainen sivu mm. löytyi. Suomenkielinen tämä ei ole, mutta lyhyellä englannilla löydät etsimäsi nimet. Sukunimiä ei täältä löydy, mutta tämä sivusto sen sijaan pitää sisällään sukunimiä ympäri maailmaa, myös japanilaisia.
http://surnames.behindthename.com/
Nimiä voi itse tehtailla osaamalla japanin kieltä ja kirjoitusmerkkejä ym. Se vie aikaa ja työtä, mutta jos haluat päästä vähemmällä niin japanilaisista lehdistä, videopeleistä ja sivustoista löytyy hyviä nimiä käytettäväksi.- BloodyBloodBloodBlood
Ja isohkohan tua on... Ei näytä aina samoja nimiä, vaan uusia koko ajan. Ja jos päätät antaa jonku nimen enklantiin viitaten tai jotain hippihaltia nimejä, nii tualttahan löytyy! Ihtehän sitä ei nimiä aina kannata keksiä (ellei siis osaa japanii) koska voi tulla jotain "Lentävä Kuukkeli Nauris!" tyyliin... Tai pahempaa... No tosahan voi ihan päättää onks se enemmän huumori nimee, lyhyt, pitkä, millä alkas etc. etc....
Paitsi ku kaivoin ton tuosta googlesta ,ku ite en oo käyttäny vähään aikaan, nii miinuksena varmaan se että nimisä ei erikseen taida näkyy onko tyttö vai poika...
No, eikai muuta ku... TRANSUKS, TRANSUKS, TRANSUKS! DRÄK QVIIN, DRÄK QVIIN! Juu oon väsyny jo...
http://www.rinkworks.com/namegen/ - BloodyBloodBloodBlood
BloodyBloodBloodBlood kirjoitti:
Ja isohkohan tua on... Ei näytä aina samoja nimiä, vaan uusia koko ajan. Ja jos päätät antaa jonku nimen enklantiin viitaten tai jotain hippihaltia nimejä, nii tualttahan löytyy! Ihtehän sitä ei nimiä aina kannata keksiä (ellei siis osaa japanii) koska voi tulla jotain "Lentävä Kuukkeli Nauris!" tyyliin... Tai pahempaa... No tosahan voi ihan päättää onks se enemmän huumori nimee, lyhyt, pitkä, millä alkas etc. etc....
Paitsi ku kaivoin ton tuosta googlesta ,ku ite en oo käyttäny vähään aikaan, nii miinuksena varmaan se että nimisä ei erikseen taida näkyy onko tyttö vai poika...
No, eikai muuta ku... TRANSUKS, TRANSUKS, TRANSUKS! DRÄK QVIIN, DRÄK QVIIN! Juu oon väsyny jo...
http://www.rinkworks.com/namegen/Taitaa olla harrastus pohjanen, eli kuka tahansa vois kirjottaa tonne... No juu, onhan nua edelleen hyviä nimiä... jotku....
- Animepaskaa
No mulla on muutamia omien hahmojen nimiä
(Varoitus tässä on paljon nimiä)
Tytöt
Hime
Kami
Yuki
Stoem
Shika
Lila
Haylin
Oraagel
Floora
Lysi
Lysiata
Rose
Lyn
Melody
Minene
Hebi
Mila
Tirami
Music
Enkeli
Lydia
Sindy
Sasha
Hamari
Luna
Lilith
Okami
Mirami
Sophie
Mia
Nivea
Kyuiko
Eveline
Asari
Emily
Lin
Livi
Pojat
Andy
Nai
Lieve
Ciel
Sebastian
Undertaker
Ouvolord
Seth
Franshopoer
Xana
Neko
Andrew
Kage
Oka
Shi
Claus
Hiroki
Mark
Colin
Kuro
William
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768