Miten mahtaa onnistua? Ja onko tämä tieto oleelista, että ollaan molemmat miehiä? :)
Kalat+Härkä
3
928
Vastaukset
- Nimetön
En tiedä astronimiselta kantilta, mutta itse seurustelin joskus Kalat horoskooppimerkkisen miehen kanssa, eikä siitä tullut mitään (minä olen itse nainen)... Itse kun olen yksin viihtyvä ja aika tavalla jästipäinen Härkä, ja tuo kyseinen Kalat mekkinen mies oli kyljessä kiehnaava joka paikkaan mukaan tunkeva mustasukkainen ilmestys... *huokaa syvään* Mutta en sitten tiedä miten muilla on mennyt, saattoihan minulla mennä muidenkin takia penkin alle... :D
- pirelli
Olin naimisissa 21 v kalamiehen kanssa ja liittomme oli tosi onnellinen. Päättyi miehen kuolemaan, siitälähtien olen ollut yksin uutta veroistaan ei ole sattunut kohdalle. Jo 11 v
- simone
olen kalatN ja hän on härkäM. olemme toistemme parhaita ystäviä sen lisäksi, että olemme pariskunta. Mielestäni kalat ja härkä sopivat täydellisesti toisilleen! Olemme olleet yhdessä kohta 6 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606