mistä tiedän että kalat on ihastunut?

härkänainen...

soittelee ja laittaa viestiä lähes joka päivä ja näyttää tunkevan jo liiankin lähelle, miten pitäisi suhtautua? onhan se ihana mutta kaipaan hiukan haastetta. :/

15

11155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskin härkän

      Minulla ollut kalamies kuukauden päivät ja hän on jo niin rakastunut että. Joka viikonloppu pitää olla yhdessä ja kymmeniä tekstareita päivässä. Minä ainakin olen aika hidas syttymään.

      • tutkijasielu

        Nauti niin kauan kuin voit. Kalat syttyy roihahtamalla ja sammuu toisinaan pian. Eli kala käyttää sen kaiken palonesteen kertaheitolla, kun toiset säästelevät sitä pitkään. Jossakin vaiheessa huomaat, ettei kala muista edes nimeasi. Toisaalta en haluaisi itse olla toisenlainen. Mikään ei voita sitä suurta intohimon tunnetta, mikä alussa on.


      • omppu
        tutkijasielu kirjoitti:

        Nauti niin kauan kuin voit. Kalat syttyy roihahtamalla ja sammuu toisinaan pian. Eli kala käyttää sen kaiken palonesteen kertaheitolla, kun toiset säästelevät sitä pitkään. Jossakin vaiheessa huomaat, ettei kala muista edes nimeasi. Toisaalta en haluaisi itse olla toisenlainen. Mikään ei voita sitä suurta intohimon tunnetta, mikä alussa on.

        Itse olin miehen kanssa joka oli kala tosiaan roihahti ja tuli elämään rytinällä paljon tekstareita etc.. sit yht äkkiä ei mitään muuta kuin kylmää ja välinpitämätöntä käytöstä.
        Kalojen kanssa kannataa ottaa alussa etäisyyttä ei päästää liian lähelle...


    • vesuvius

      vesimerkki, joka elää tunteella, ja tunteethan tunnetusti muuttuvat koko ajan. kun uutuudenviehätys ja jännitys on mennyt, kala uiskentelee uusille apajille. kalojen romanttista ja ylitunteellista ajatusmaailmaa ja tunteita taitaa ymmärtää vain toinen kala...

      • NightAngel

        Älkää leimatko Kaloja vain muutaman tuntemanne perusteella. Itse olen myös Kalat, juuri se tunteellinen ja syvästi rakastuva ihminen, mutta en suinkaan ailahteleva ja pian sammuva tunteiltani! Suurin osa Kaloista on herkkiä, mielikuvitusrikkaita, herkkiä ja ehdottoman uskollisia. Niin kuin muissakin horoskooppimerkeissä, meistänkin on moneksi!


      • omppu
        NightAngel kirjoitti:

        Älkää leimatko Kaloja vain muutaman tuntemanne perusteella. Itse olen myös Kalat, juuri se tunteellinen ja syvästi rakastuva ihminen, mutta en suinkaan ailahteleva ja pian sammuva tunteiltani! Suurin osa Kaloista on herkkiä, mielikuvitusrikkaita, herkkiä ja ehdottoman uskollisia. Niin kuin muissakin horoskooppimerkeissä, meistänkin on moneksi!

        Eihän kaikki kala horoskooppimerkkiset ole samanlaisia niin paljon muukin vaikuttaa henkilön käytökseen itselläni on vain sattunut moukka joka ei omannut käytöstapoja vaikka jokaisessa merkissähän on kasvatuksen ym tuoma loppusilaus.


      • ollaan
        NightAngel kirjoitti:

        Älkää leimatko Kaloja vain muutaman tuntemanne perusteella. Itse olen myös Kalat, juuri se tunteellinen ja syvästi rakastuva ihminen, mutta en suinkaan ailahteleva ja pian sammuva tunteiltani! Suurin osa Kaloista on herkkiä, mielikuvitusrikkaita, herkkiä ja ehdottoman uskollisia. Niin kuin muissakin horoskooppimerkeissä, meistänkin on moneksi!

        Niin mutta ilmeisesti olet saanut vastinetta tunteillesi. Et varmasti olisi uskollinen kauaa, jos vastaasi saisit kylmyyttä...silloinhan se kalojen tunne-elämä ailahtaa kylmäksi. Lämpö synnyttää lämpöä ja kylmä kylmää...eikös ne kalat ole vaihtolämpöisiä?


      • Anonyymi
        ollaan kirjoitti:

        Niin mutta ilmeisesti olet saanut vastinetta tunteillesi. Et varmasti olisi uskollinen kauaa, jos vastaasi saisit kylmyyttä...silloinhan se kalojen tunne-elämä ailahtaa kylmäksi. Lämpö synnyttää lämpöä ja kylmä kylmää...eikös ne kalat ole vaihtolämpöisiä?

        Joo. Ei lämpöä riitä enää, jos toinen ei vastaa yhtä intensiivisesti tunteisiin.


      • Anonyymi
        NightAngel kirjoitti:

        Älkää leimatko Kaloja vain muutaman tuntemanne perusteella. Itse olen myös Kalat, juuri se tunteellinen ja syvästi rakastuva ihminen, mutta en suinkaan ailahteleva ja pian sammuva tunteiltani! Suurin osa Kaloista on herkkiä, mielikuvitusrikkaita, herkkiä ja ehdottoman uskollisia. Niin kuin muissakin horoskooppimerkeissä, meistänkin on moneksi!

        Olen myös kalat, yleensä kalat on erittäin uskollinen ainakin itse. Kalat kylläkin ui tiehensä, jos toinen ei ole sellainen, kuin aluksi luuli. Suhteeseen tarvitaan kaksi kuin vakka ja kansi. Oikean kohdattuaan kalat on syvästi rakastava ja herkkä. Uskollisista uskollisin.


    • kaloista

      Tuossa oli joissain viesteissä ihan kuvaus minusta, kalat-merkin nainen kun olen. Kun ihastun niin teen sen todella nopeasti ja tulisesti ja intohimoisesti. Ja haluan myös edetä suhteessa nopeasti kuin virran vietävänä. Mutta ei kalat haasteeton ole. Haaste on siinä, miten ylläpitää tuo roihu :). Itselläni se roihu nopeasti kylmenee, jos toinen ei vastaa tunteisiin ja vetäytyy tai tuntuu etäiseltä tai muuten vaan tylsältä. Jos toinen on yhtä tulinen ja romanttinen, niin se roihu pysyy ja kasvaa...
      Kaloille ei kannata olla kylmä, koska silloin kalasta tulee tosi kylmä :), niin minä ainakin.
      Jos muut kalat ovat kuten minä, niin he tarvitsevat jatkuvaa rakkauden vahvistusta. Noihin tungetteleviin viesteihin ja soittoihin riittää pienikin ele vastineeksi. Pari välittävää ja rakastavaa sanaa.
      Luulen, että tulet tuta tuon haasteen, jos torjut hänet...ja kun kala lipeää kädestä niin se on mennyttä...ei se palaa enää luoksesi vaikka edessä matelisit...tarkoitan sitä, että sammutettuja tunteita ei saa enää sytytettyä uudelleen ainakaan ihan helposti, koska kalat ovat myös loukkaantuvaa sorttia.
      Näin minä.
      Oikeasti luulen, että rakkautesi on haastavampi kuin sinä itse olet. Itse olet varmasti hidas mutta vakaa...hän on nopea, malttamaton, mutta ailahteleva...näin varoituksen sanana älä missään nimessä lähde "pelaamaan" kalojen tunteilla tai torju niitä. Ne tunteet voi oikeasti kuolla päivässä.

      • kalassa ollaan mutta kuinka...

        Osaatteko sanoa, jaksaako kalamies olla kauaa ihastunut vai suuntaako helposti muille maille?

        Ongelmani on se, että olen ihastunut yhteen kalaan, mutta en voi olosuhteiden takia vihjailla mitään "siihen" suuntaan. Hänkin saattaa olla kiinnostunut minusta, mutta luulee että olen kylmä, kun en "reagoi". Olen niin ihastunut häneen...! Mutta salaisuudeksi taitaa jäädä :-(

        Mutta ehkäpä kala intuitiivisena merkkinä osaa aavistaa oikein...? Toivossa on hyvä elää :-)


      • Anonyymi
        kalassa ollaan mutta kuinka... kirjoitti:

        Osaatteko sanoa, jaksaako kalamies olla kauaa ihastunut vai suuntaako helposti muille maille?

        Ongelmani on se, että olen ihastunut yhteen kalaan, mutta en voi olosuhteiden takia vihjailla mitään "siihen" suuntaan. Hänkin saattaa olla kiinnostunut minusta, mutta luulee että olen kylmä, kun en "reagoi". Olen niin ihastunut häneen...! Mutta salaisuudeksi taitaa jäädä :-(

        Mutta ehkäpä kala intuitiivisena merkkinä osaa aavistaa oikein...? Toivossa on hyvä elää :-)

        Taällä yksi kalat nainen, jonka mielestä kalat mieskin on yhtä romanttinen haaveileva, -ja uskollinen. Jos kohdalle sattuu samanlailla tunteva tyyppi niin silloin kaikki edellytykset ovat loppu elämäksi sitouduttu, Eli se on menoa, eikä hänkään -siis tämä mies kalat varmaan vilkuile enää muita naisia, tämän oon todennut. - He ovat hyvin uskollisia..🙏🏻👍👌🤗♥️♥️♥️


    • kalat yltä päältä

      Yllä olevat vastauset pitävät hyvinkin paikkansa.
      Kalat ihmiset voivat olla suhteessa todellakin ylikierroksilla käyviä, varsinkin alussa, mutta se on sellaista tunteilla elämistä, ehkä vähän liiankin, vanhemmiten se rauhoittuu vähän riippuen nousevasta merkistä. Kaikki mikä liittyy luontoon vaikuttaa, aurinko, kuu (varsinkin täysikuu)... jos kalat ihmiset olisivat "vapaita" he varmasti ulvovat kuutakin. Pieni muotoinen ailahtelevaisuus johtuu vain siitä että ei ole saanut tunteilleen vastiketta ja runollisesta sielusta. Kaloilla on taipumusta piiloutua ulkokuoren sisään ja luoda oma maailma suojaamaan niin haavoittuvaa herkkää kalaa, mikäli pääset kalan sisimpään kiinni. Voi olla että pääsi menee pyörälle, mutta anna kalan vaahdota sillä se osoittaa vain luottamuksesta sinuun ja siihen että elämä kalan kanssa ei tule olemaan tylsää.. Useasti kalat ihmiset ovat jo ennen syntymää kokeneet hyvinkin traumaattisia kokemuksia, siksi ehkä "liiankin ahdistava" on vain että ei halua tulla väärin ymmärretyksi. Selvennyksien selvennystä. Taipumusta sinisilmäisyyteen. Ja mielettömään mielikuvitukseen ja runollisuuteen kaikilla elämän alueilla. Jos et kalaa aijo kalastaa, silloin kun sen on nälkä, se etsii jostain muualta syötin. Jos kalan nappaat saat yli kaiken hellyyttä ja huolenpitoa, mutta kuin ylläolevissa viesteissäkin, sinun on myös annettava hänelle. Pieni ihana ns.kehuminen/hellyyden sanat, vaikka ulkonäköä pitää suhteen voimissaan, varsinkin jos sanot sen hänelle joka päivä. Kalat merkki on viimeinen ja siksi kalalla on kaikenkaikkien ymmärrys jokaiseen ihmiseen, vaikkakin ei pysty sietämään kaikkea. Suhteessa kalat merkki on palvova. Mutta jos et halua kalaa, sano se hänelle suoraan, voi tietenkin olla että se vähän kirpasee, mutta kalat ihmiset osaavat jatkaa matkaa. Muuten teet aivan turhaan vain vihamiehen itsellesi. Älä loukkaa kalaa- tai ketään muutakaan!

    • pääsiäispupu

      Mistä titää et kalat on ihastunu:
      Se hymyilee kokoajan, on todella haavoittuva, ostelee ihania juttuja, puhuu höpöjä, on onnesta sekasin, jos kalat osais lentää leijailis koko ajan, leipoo ja tekee ruokaa, ehkäpä hiukan etäinenkin, kalat on täysillä mukana.
      Haasteena on se et: miten sä pystyt pitämään suhteen koossa ja hekumallisena. Totuuden puhuminen auttaa.
      Sun yksinkertasesti pitää silmästä silmään sanoa sille mitä aattelet, tai sitten päätät nopeasti haluatko tulevaisuudessa perheen hänen kanssaan vai et!

    • Anonyymi

      Sanotaan että härkä ja kalat sopivat toisilleen. Täydentävät toisiaan yleisesti ottaen. Eikö siinä ole haastetta, jos tulee liian lähelle. Toisaalta härkä kaipaa haasteita. Kalat on ihana, mutta riittääkö se sinulle. Härkä on maan pinnalla pysyvä - kalan mieli on usein pilvissa, koska unelmoi usein. Kalat on myös tunteellinen. Onko liian kenties tunteellinen? Sanotaan, että kalat tuo uskollisuuden ja romanssin suhteeseen, kun taas härkä tuo käytännöllisyyttä ja realismia siihen ja täydentävät näin toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe