Neitsyys 12 vuotiaana.

bi_87

Mä menetin neitsyyteni hieman nuorempana kuin tytöt yleensä.
No johtuu ehkä siitä ku mä oon ollu 12 vuotiaana kehittyneempi ku muut.
Mä olin yhellä leirillä ja se jätkä oli ite 16w, ku me lopetettii seksi ni se kysy, minkä ikänen mä olin. Mä sanoin et 12w se sanoi, voi vittu, sä näytät iha 16 vuotiaalta ja tunnut.
Oli sekin kiva kuulla ja nyt kyllä kaduttaa.
Olisimpa jaksanut odottaa vielä pari vuotta.

13

29877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zecc.

      Eh et varmaan.
      Pelle selitit aivasdfasdfgasdf

      • bi_87

        Varmasti menetin.


    • Jumala rankaisee!

      HALOO! ZIISUS MIKÄ ÄÄLIÖ. KERTOO AIKA PALJON SUN NIIN SANOTUSTA KYPSYYDESTÄS KUN KEHUSKELET VIELÄ TOLLA... LOISTAVA TULEVAISUUS...

    • Heebo

      Kuka nyt haluaisi panna vanhaa lahnaa?

    • sami84tku

      siis sehän on jokasen oma asia vittuuks te siitä vingutte.

      • heebo

        Itse olin 10w, eikä vielä ole kaduttanut pätkääkään. Nyt 23. HOX. Immeiset ovat erillaisia.


      • bi_87
        heebo kirjoitti:

        Itse olin 10w, eikä vielä ole kaduttanut pätkääkään. Nyt 23. HOX. Immeiset ovat erillaisia.

        Sä oot niin oikeessa, ihmiset on erilaisia.


      • bi_87

        Kiitos hyvästä viestistä.


    • Phoenix

      "Vittu näitä nykyajan teinejä"

      • Jobo

        Nuorisomme voi pahoin...


    • Poika88

      12-vuotiaana lähti neitsyys, onko jotain kehumista asialla ? En ymmärrä joitain tyttöjä ketkä jakelee ku viimestä päivöö 12-vuotiaana.
      Käykää koulu loppuun, jotta saisitte töitä. Oon viä neitsyt, eikä oo ollukkaan mielessä menettää sitä yhen yön jutulle !
      Miettikääpä sitä !

    • Anonyymi

      Sama ikä. Se tapahtui kesämökillä. Vanhempi kaveri, oli katellut mua jo muutaman päivän. Sit kun saunottiin niin kaveri veti mut syliinsä. En tiedä vieläkään nousinko sen sylistä paetakseni vai tarjotakseni parempaa asentoa. Mut se seuras ja kun mun liike pysähty niin kaverin jatkui.

      • Anonyymi

        Olin silloin kesänvietossa tuttujen mökillä. Meitä oli tää pariskunta Eetu ja Elli sekä mua vanhemmat pojat Matias ja Elias mun lisäksi. Vanhemmat oli silloin töissä kaupungissa. Eikä mua haluttu jättää yksin kotiin. Se tapahtui silloin alussa. Matias oli katellut mua jo muutaman päivän. Itse oli katsellut sitä pariskunnan naista. Vilkuillut myös sitä miestä. Kyllä Eetu ja Elli oli mun kiinnostuksen huomanneet. Uitiin ja saunottiin alasti. Jos samalla grillattiin niin oltiin alasti. Olihan se sellaista vaivihkaista koskettelua. Varovaisia hipaisuja. Kun ne mua kiihoitti niin en peitelyt omaa innostustani kuin puoliksi.
        Pukuhuoneessa kaveri veti mut syliinsä. Matiaksen rasvattu kalu painu pakaroiden väliin  En tiedä vieläkään nousinko sen sylistä paetakseni vai tarjotakseni parempaa asentoa. Sekunnin olin sen edessä jalat suorana kädet polvissa.  Niin se nousi ylös ja työntyi sisään. Meni kerralla pohjaan asti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe