Intoa olisi. Miten pääsisi ja mitä kriteereitä valitulla?
Miten kriisinhallintajoukkoihin?
2
1090
Vastaukset
- kersantti
Tutustuppa sivuihin sieltä selviää kaikki tarpeellinen. Hakupaperit sisään asiallisesti täytettynä liitteineen. Siviiliammatti ratkaisee enemmän kuin sotilaallinen koulutuksesi. Sitten kun olet saanut siitoomuksen ni odotteleen vaan soittoa että kutsuvat koulutukseen. Sit treenaan et pääset cooperin testissä 2200. Jos tuomittu jostakin joskus oikeudessa tai monta ylinopeus sakkoa unohda koko homma.
- Rattijuoppo
Ajoin mopedilla 15 vuotiaana 1 promillen humalassa ja jäin kiinni. Olen ollut 30 ikävuoteeni mennessä kahdesti rt-tehtävissä. Olen myöskin saanut koulutuksen valtion virkamieheksi ja työskennellyt valtiolla 4 vuotta. Eli tuskin kannattaa vähäisen rikoksen takia unohtaa mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944