Fabia vetää oikealle

ärsyyntynyt

Mistähän voisi johtua kun 8 tkm ajettu fabia kiihdytttäessä ja muutenkin vetää varsin voimakkaasti oikealle ? Pyöränkulmat on tarkastettu ja ok. Merkkihuolto levittelee vaan käsiään...

10

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottelija

      ilmanpaineet varmaan on katsottu? kokeilepa maahantuojaan ottaa yhteyttä...

      • jtp

        Häh?


    • lähellä

      siinä syy, maanantaina taas normaali.

    • Ainakin meidän autossa oli ongelmia GoodYearin yhden rengasmallin kanssa. Kun renkaat vaihtui, poistui vääntökin. Niissä oli kuvio sellainen että ne olivat niin sanotut toispuoleiset kuvioltaan, eli joka kiekko samalle puolelle vinokuvioitu yli puolenvälin. Nokiat ei meillä ole vedelleet mihinkään suuntaan. Auto Octavia farmari diesel.

      • pee

        Totta on, että renkaalla on iso vaikutus tähän ongelmaan. Syksyllä, kun kesärenkaat vaihdettiin talvi-sellaisiin, Fabiani alkoi kulkemaan suoraan. Höh, pitänee siis hankkia kesäksi jotkut muut renkaat, mutta mitkä? Jos löytäisi samalla myös hiljaisemmatkin ...


      • Skudaaa
        pee kirjoitti:

        Totta on, että renkaalla on iso vaikutus tähän ongelmaan. Syksyllä, kun kesärenkaat vaihdettiin talvi-sellaisiin, Fabiani alkoi kulkemaan suoraan. Höh, pitänee siis hankkia kesäksi jotkut muut renkaat, mutta mitkä? Jos löytäisi samalla myös hiljaisemmatkin ...

        Talvirenkailla vetää enemmän oikealle kuin kesärenkailla.

        Vein Fabiani viime vuonna jopa huoltoon ko. asian takia. Ongelma pieneni, mutta ei poistunut, kun etu- ja takarengas vaihdettiin keskenään.


      • rengas

        Auto veti voimakkaasti oikealle, merkkiliikkeessä asia tutkittiin. Uudet renkaat alle ja vika poistui heti.Liike toimi asiassa tyylikkäästi ja hyvin. Minulle ei tullut asiasta mitään kustannuksia. Auto fabia kombi.


      • vapia
        rengas kirjoitti:

        Auto veti voimakkaasti oikealle, merkkiliikkeessä asia tutkittiin. Uudet renkaat alle ja vika poistui heti.Liike toimi asiassa tyylikkäästi ja hyvin. Minulle ei tullut asiasta mitään kustannuksia. Auto fabia kombi.

        Jaa, mikähän huolto näin hienosti toimi?
        Itsellä sama ongelma, ja huollossa Hyvinkäällä valitellaan että se on vaan ominaisuus jonka kanssa kyllä pärjää.
        Kehuvat vielä kuinka hyvä se on ettei vedä vasemmalle, voisi törmätä vaikka vastaantulijaan..


      • täällä
        Skudaaa kirjoitti:

        Talvirenkailla vetää enemmän oikealle kuin kesärenkailla.

        Vein Fabiani viime vuonna jopa huoltoon ko. asian takia. Ongelma pieneni, mutta ei poistunut, kun etu- ja takarengas vaihdettiin keskenään.

        Talvirenkailla (Continental) vetää oikealle ja tosiaan ongelma lähes poistui kun takarenkaat vaihdettiin eteen. Mutta vain hetkeksi! Ihmeellistä mutta totta. Ohjauskulmissa ei ollut vikaa.


      • rengas
        vapia kirjoitti:

        Jaa, mikähän huolto näin hienosti toimi?
        Itsellä sama ongelma, ja huollossa Hyvinkäällä valitellaan että se on vaan ominaisuus jonka kanssa kyllä pärjää.
        Kehuvat vielä kuinka hyvä se on ettei vedä vasemmalle, voisi törmätä vaikka vastaantulijaan..

        Autoliike joka ansaitsee kiitoksen on Aine oy Kemi.Jos on takuuajan puitteissa oleva vika, niin renkaan maahantuoja tai valmistaja vastaa kustannuksista, autoliike kuitenkin luonnollisesti hoitaa korjauksen.Siinä tapauksessakin jos autossa ei ole takuuta ja renkaat ovat uudehkot niin silloinkin renkaan valmistajan pitäisi vastata laadusta.Nämä ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä, sitä en tiedä löytyykö niihin lakitekstiä jostakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe